Gå til innhold

Må tørke et plagg snarest mulig,

Anbefalte innlegg

Gjest staedtler
Skrevet

bør jeg henge det opp eller legge det på gulvet (har varmekabler på badet)? Tørketrommelen har tatt kvelden.

Videoannonse
Annonse
Gjest nyah_lita84
Skrevet

viss du skal henge det opp inne, hadde jeg like greit lagt det på gulvet. men pass på at plagget tåler en slik varme! =)

Gjest staedtler
Skrevet

viss du skal henge det opp inne, hadde jeg like greit lagt det på gulvet. men pass på at plagget tåler en slik varme! =)

Ja, takk! Så nordlendinger har greie på tørking av klær også, gitt.

Skrevet

Hvis du bor et sted det er varmt ute, ville jeg hengt det ut i den varme fønvinden.

Gjest nyah_lita84
Skrevet

Ja, takk! Så nordlendinger har greie på tørking av klær også, gitt.

e du frekk eller??? ;) e ha no vaska min del av klea... :)

Gjest trultemor26
Skrevet

Hvis du skal tørke fort fort så bruk hårføner.

Skrevet

Bare vit at varmekablene selv ikke er overbegeistret for å bli tildekket og brukt som tørkegulv. Pass på å tørke _veldig_ få klesplagg om gangen.

Gjest staedtler
Skrevet

Bare vit at varmekablene selv ikke er overbegeistret for å bli tildekket og brukt som tørkegulv. Pass på å tørke _veldig_ få klesplagg om gangen.

Aha.. :) Takk.

Gjest staedtler
Skrevet

Hvis du skal tørke fort fort så bruk hårføner.

Bor aleine, så føner er liksom ikke noe jeg har.. :)

Gjest staedtler
Skrevet

Hvis du bor et sted det er varmt ute, ville jeg hengt det ut i den varme fønvinden.

Satsa på varmekablene, for jeg kjente på plagget, og det tørka fort. Men takk for ditt svar. :-)

Så over til noe mer spennende enn klær..

..........

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...