Gjest staedtler Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 bør jeg henge det opp eller legge det på gulvet (har varmekabler på badet)? Tørketrommelen har tatt kvelden. 0 Siter
Gjest nyah_lita84 Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 viss du skal henge det opp inne, hadde jeg like greit lagt det på gulvet. men pass på at plagget tåler en slik varme! =) 0 Siter
Gjest staedtler Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 viss du skal henge det opp inne, hadde jeg like greit lagt det på gulvet. men pass på at plagget tåler en slik varme! =) Ja, takk! Så nordlendinger har greie på tørking av klær også, gitt. 0 Siter
flowy Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 Hvis du bor et sted det er varmt ute, ville jeg hengt det ut i den varme fønvinden. 0 Siter
Gjest nyah_lita84 Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 Ja, takk! Så nordlendinger har greie på tørking av klær også, gitt. e du frekk eller??? e ha no vaska min del av klea... 0 Siter
Gjest trultemor26 Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 Hvis du skal tørke fort fort så bruk hårføner. 0 Siter
cecily Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 Bare vit at varmekablene selv ikke er overbegeistret for å bli tildekket og brukt som tørkegulv. Pass på å tørke _veldig_ få klesplagg om gangen. 0 Siter
Gjest staedtler Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 Bare vit at varmekablene selv ikke er overbegeistret for å bli tildekket og brukt som tørkegulv. Pass på å tørke _veldig_ få klesplagg om gangen. Aha.. Takk. 0 Siter
Gjest staedtler Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 Hvis du skal tørke fort fort så bruk hårføner. Bor aleine, så føner er liksom ikke noe jeg har.. 0 Siter
Gjest staedtler Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 Hvis du bor et sted det er varmt ute, ville jeg hengt det ut i den varme fønvinden. Satsa på varmekablene, for jeg kjente på plagget, og det tørka fort. Men takk for ditt svar. :-) Så over til noe mer spennende enn klær.. .......... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.