fei1365380229 Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 http://nrk.no/nyheter/distrikt/ostfold/1.669506 Jeg har også lagt merke til at flere og flere hunder og katter har menneskenavn. Hadde vært morsomt å vite hva kjæledyret ditt heter, min hund heter: Gromit. 0 Siter
hidi Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 Katten til dattera mi heter Else Marie! De andre dyra mine har mer normale navn.... 0 Siter
NeaNoor Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 Vil ikke si hva hunden min heter, for det kan kanskje avsløre meg litt. Men er i allefall ikke et menneskenavn. Katta til naboen heter forresten Jon Larsen. 0 Siter
Mistera Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 Hadde to hunder jeg da engang. Men begge er døde nå Tinka og Jacko var navnet på dem... Hunden til bestemora mi hette Leika. Min neste hund SKAL hete Nunok, det er et grønnlandsk navn for ulv;) 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 Har ikke hund, men to katter. De heter Gizmo og Mia Wallace. 0 Siter
fei1365380229 Skrevet 5. juli 2006 Forfatter Skrevet 5. juli 2006 Vil ikke si hva hunden min heter, for det kan kanskje avsløre meg litt. Men er i allefall ikke et menneskenavn. Katta til naboen heter forresten Jon Larsen. Da vet jeg hvem du er. Kjenner nemlig godt til Jon Larsen , så det er du som er den "fæle" naboen 0 Siter
Hatsumomo Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 Kan ikke avsløre hva mine katter heter, de har så spesielle navn at om noen som kjenne meg er her, så er jeg "avslørt" med en gang 0 Siter
fei1365380229 Skrevet 5. juli 2006 Forfatter Skrevet 5. juli 2006 Kan ikke avsløre hva mine katter heter, de har så spesielle navn at om noen som kjenne meg er her, så er jeg "avslørt" med en gang De heter Hat og Sumo? 0 Siter
DarkPink Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 MIN katt heter Stella Polaris! Og det lenge før jeg visste at Alex Rosen eller noen andres dyr hette det =( Og så har jeg en Diva Darling også =) 0 Siter
Glimtipper Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 Jeg har hatt to hunder. De het Chicko (gutt) og Embla (jente). Har hatt en hetterotte. Den het Atlas, men byttet navn til Asia da den fikk unger. Hadde to marsvin sammen med en venninne. De het(er) Pippin og Nobby. Nobby lever fremdeles hos venninnen min. 0 Siter
Gjest ...skriver jeg ikke under. Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 Hadde en hund som het Tikko Rino. Har to katter som heter Mira og Mario. Med fare for å bli gjenkjent så... 0 Siter
Snorkfrøken Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 Da synes jeg det er verre andre veien. Det er faktisk mange mennesker som får noe jeg mener er hundenavn også da... 0 Siter
Gjest pussiluss Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 Vår katt heter Gunvor Marie. Det er en hannkatt. 0 Siter
Gjest trultemor26 Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 Hadde en hund og den het Zolo. Fuggelen min heter Viggo. Skal jeg ha meg hund en gang så synes jeg Fridjof er et artig navn. 0 Siter
NeaNoor Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 Da vet jeg hvem du er. Kjenner nemlig godt til Jon Larsen , så det er du som er den "fæle" naboen Næhæi...? 0 Siter
Lucretia Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 Katten til dattera mi heter Else Marie! De andre dyra mine har mer normale navn.... det het lærerinna mi på barneskolen også 0 Siter
Lucretia Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 Hunden jeg vokste opp med i barndommen het Nadja. Hun døde for over 14 år siden... Har hatt to hamstere: nr 1. het Pia. Nr 2. het Sophia. Har også hatt mange fisker. De siste jeg hadde: to gullfisker som het Snø og Måne (Snø hadde hvite flekker). Og to guppyer som het Dr. Zoidberg og Pysa. 0 Siter
Glimtipper Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 Hunden jeg vokste opp med i barndommen het Nadja. Hun døde for over 14 år siden... Har hatt to hamstere: nr 1. het Pia. Nr 2. het Sophia. Har også hatt mange fisker. De siste jeg hadde: to gullfisker som het Snø og Måne (Snø hadde hvite flekker). Og to guppyer som het Dr. Zoidberg og Pysa. Dr. Zoidberg er en genial figur 0 Siter
Lucretia Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 Dr. Zoidberg er en genial figur Ja ikke sant 0 Siter
Solsikkefrø Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 Jeg har tenkt å få meg en Grand a noir når jeg blir skikkelig stor (over 21 år), da skal jeg kalle den for Gunnar, for jeg syns det er et koslig hunde-navn. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.