Katt-ja Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 Jeg har tenkt å få meg en Grand a noir når jeg blir skikkelig stor (over 21 år), da skal jeg kalle den for Gunnar, for jeg syns det er et koslig hunde-navn. "Grand a noir"?? Du mener kanskje Grand Danois? 0 Siter
Excelsion Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 Bikkja mi heter Calypso. Menneskenavn begynner å bli litt harry synes jeg. 0 Siter
Solsikkefrø Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 "Grand a noir"?? Du mener kanskje Grand Danois? Jh det var den hette kanskje en sånn kjempe stor, som er større enn meg selv. 0 Siter
Katt-ja Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 Jh det var den hette kanskje en sånn kjempe stor, som er større enn meg selv. Jepp, de er svære. Navnet betyr Stor Danske. 0 Siter
Solsikkefrø Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 Jepp, de er svære. Navnet betyr Stor Danske. Stor danske? hehe, morsom betydning Så de har altså dansk opphav? 0 Siter
Katt-ja Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 Stor danske? hehe, morsom betydning Så de har altså dansk opphav? Nja...det står at de opprinnelig kommer fra Tyskland. Og: "I dag heter rasen Tysk Dogge over store deler av Europa, mens den engelsktalende del av verden og Skandinavia bruker Stor Danske - Grand Danois." 0 Siter
Tonette Skrevet 6. juli 2006 Skrevet 6. juli 2006 Har aldri hatt hund, men hadde en gang en hamster som het Henrik Stanislav Vednjn. 0 Siter
Gregga Skrevet 6. juli 2006 Skrevet 6. juli 2006 Min dog heter Oliver - ofte kalt Oliver Spinnvill:-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.