Gå til innhold

personvern og sikkerhet:hvorfor andres svar.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • Svar 71
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Prozak

12

• Glimtipper

7

• filiokus81

6

• ShitDiddelyDo

2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Gjest Kun webmaster ser min signatur nå
Skrevet

Personvernet er rett og slett ikke så godt her inne.

Jeg undertegnet med anonymt nick en gang og fikk svar (som ble slettet etter kort tid) med noe som var svært likt min egen signatur.

Så jeg er ganske sikker på at webmaster skrev svar til meg med "min" signatur (den lignet bare), angret seg og slettet den etter noen minutter.

Det var ingen morsom opplevelse. Især ikke fordi jeg overdrev problemet for å få mer tilbakemelding å reflektere over.

Skrevet

Personvernet er rett og slett ikke så godt her inne.

Jeg undertegnet med anonymt nick en gang og fikk svar (som ble slettet etter kort tid) med noe som var svært likt min egen signatur.

Så jeg er ganske sikker på at webmaster skrev svar til meg med "min" signatur (den lignet bare), angret seg og slettet den etter noen minutter.

Det var ingen morsom opplevelse. Især ikke fordi jeg overdrev problemet for å få mer tilbakemelding å reflektere over.

"Så jeg er ganske sikker på at webmaster skrev svar til meg med "min" signatur"

*LOL* Man skal jaggu høre mye dumt før ørene detter av. Og det verste er at det tar åpenbart ingen ende...og uttalelsene blir bare dummere og dummere :-)

".............................................."

Gjest dill dall dompen
Skrevet

*LOL* Man skal jaggu høre mye dumt før ørene detter av. Og det verste er at det tar åpenbart ingen ende...og uttalelsene blir bare dummere og dummere :-)

Syns det er bedre å drømme jeg.

Gjest a survivor
Skrevet

Kan du definere dumhet?

Gjest Violsa
Skrevet

har ikke sagt noenting jeg. Bare at jeg fikk noen andres svar.

Skrevet

Jeg kommenterte heller ikke noe du sa. Jeg kommenterte vedkommende som påsto at webmaster hadde "stjålet" signaturen hans/hennes. (Mulig du skriver med flere nick her, men det driter jeg i.) Til det kan jeg bare si: Ja, og etterpå inviterte webmaster alle i DOL-webmaster-klubben til en sort messe, hvor de drakk blod og spiste spedbarn.

"............................................"

Gjest Violsa
Skrevet

Jeg kommenterte heller ikke noe du sa. Jeg kommenterte vedkommende som påsto at webmaster hadde "stjålet" signaturen hans/hennes. (Mulig du skriver med flere nick her, men det driter jeg i.) Til det kan jeg bare si: Ja, og etterpå inviterte webmaster alle i DOL-webmaster-klubben til en sort messe, hvor de drakk blod og spiste spedbarn.

å ja. fikk ikke med meg det.

Gjest Doloholiker
Skrevet

Hæ? får du andres svar enda? pågår dette fremdeles?

Hvorfor skjer det da, kan noen eller webmaster forklare hvorfor det skjer?

Dette skrev togli...og var det Angelica (?) om for lenge siden, men hvorfor er ikke problemet ordnet da?

Er det en svakhet i systemet?

Unnskyld at jeg maser sånn!

Gjest Violsa
Skrevet

Hæ? får du andres svar enda? pågår dette fremdeles?

Hvorfor skjer det da, kan noen eller webmaster forklare hvorfor det skjer?

Dette skrev togli...og var det Angelica (?) om for lenge siden, men hvorfor er ikke problemet ordnet da?

Er det en svakhet i systemet?

Unnskyld at jeg maser sånn!

jeg har aldri fått andres svar før. Men fikk det nå i dag

Gjest Doloholiker
Skrevet

jeg har aldri fått andres svar før. Men fikk det nå i dag

Men det har skjedd mange av oss før deg, og i lang tid.

Håper styret her kan forklare det og berolige!

Gjest Kun webmaster seg signaturen min
Skrevet

Du skal få lov til å tro hva du vil. Jeg er veldig sikker i min sak.

Hvordan vil du forresten forklare at svaret ble slettet?

Skrevet

Du skal få lov til å tro hva du vil. Jeg er veldig sikker i min sak.

Hvordan vil du forresten forklare at svaret ble slettet?

Mange svar, og andre deler av tråder - og hele tråder blir slettet. Det skjer stadig vekk.

Du kan være så "sikker i din sak" mht. det fjåseriet ditt som du bare vil - det er ikke noe mer troverdig enn hvilket som helst annet mer eller mindre psykt paranoia-vrøvl :-)

Men slike som deg er underholdende - det skal du/dere ha. Bare slutt med denne sytingen deres når noen forteller dere det åpenbare, ok? :-)

Skrevet

Mange svar, og andre deler av tråder - og hele tråder blir slettet. Det skjer stadig vekk.

Du kan være så "sikker i din sak" mht. det fjåseriet ditt som du bare vil - det er ikke noe mer troverdig enn hvilket som helst annet mer eller mindre psykt paranoia-vrøvl :-)

Men slike som deg er underholdende - det skal du/dere ha. Bare slutt med denne sytingen deres når noen forteller dere det åpenbare, ok? :-)

Enten så vet du veldig godt at jeg har rett eller så aner du ingenting.

God natt.

Skrevet

Jeg håper du sendte mail til webmaster for å gjøre dem oppmerksomme på dette.

Skrevet

Skjønner at det kan være irriterende å få andres svar. Skjønner IKKE at det har noe med personvern å gjøre?

Alle innlegg med tilhørende svar ligger jo ute til offentlig belesning på forum uansett.

(eller har jeg gått glipp av noe?)

Skrevet

Skjønner at det kan være irriterende å få andres svar. Skjønner IKKE at det har noe med personvern å gjøre?

Alle innlegg med tilhørende svar ligger jo ute til offentlig belesning på forum uansett.

Forestill deg at du nettopp har fått foretatt en fremprovosert abort. Forestill deg at du ikke ønsker at noen skal vite dette.

Dette skriver du om på dol.

En annen får svarene til deg. Ikke bare om aborten. Men andre svar fra andre av dine tråder. Den som får dine svar klikker seg inn på starten av tråden og ser at det er du som har startet den. Simsalabim: Personsikkerheten er svært dårlig.

Skrevet

Jeg skriver anonymt på et annet forum. Når noen ser de har fått mine svar, kan de også se svarene på den anonyme tråden min.

Gjest Violsa
Skrevet

ja ,sant det.

usaklig overskrift.

Gjest ekle greier
Skrevet

Man bruker kanskje et annet nick til ømtålige tema, får noen opp hele "svar til meg" listen, kan de se at det er hun som vanligvis kaller seg filiokus81 (og som har fortalt mye om seg, så vi vet hvor hun bor og kanskje hvem hun er i virkeligheten) som også har kalt seg "anonym i dag" som har fortalt om en abort, eller om en voldtekt, eller om en utro ektemann eller andre ting som ikke skal være like offentlig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...