Gjest Kun webmaster ser... Skrevet 6. juli 2006 Skrevet 6. juli 2006 Du sa selv at du klaget på webmaster forumet. Da kan webmaster slette det. Eventuelt oppdaget webmaster hva som hadde skjedd av seg selv og slettet. Det er en mye mer virkelighetsnær løsning enn ditt alternativ. Begge innleggene ble slettet. Min klage og det jeg klagde på: At svaret som ble gitt til meg og min problemstilling ville avsløre hvem jeg er, ut fra signaturen. La oss si at jeg het Glimmertipper og svaret ble signert med Gimmertipp. Så likt var det og det ble straks slettet. Hvorfor? Fordi webmaster ville beskytte meg? Tror jeg ikke. _Ingen_ andre kunne skjønne at det var meg, enn den som så mitt egentlige brukernavn. 0 Siter
Glimtipper Skrevet 6. juli 2006 Skrevet 6. juli 2006 Begge innleggene ble slettet. Min klage og det jeg klagde på: At svaret som ble gitt til meg og min problemstilling ville avsløre hvem jeg er, ut fra signaturen. La oss si at jeg het Glimmertipper og svaret ble signert med Gimmertipp. Så likt var det og det ble straks slettet. Hvorfor? Fordi webmaster ville beskytte meg? Tror jeg ikke. _Ingen_ andre kunne skjønne at det var meg, enn den som så mitt egentlige brukernavn. Og det vet du bare helt sikkert? Jeg synes historien din høres utrolig søkt ut og jeg hadde ikke snakket slik om noen med mindre jeg hadde sikrere beviser enn som så. 0 Siter
Gjest Kun webmaster ser... Skrevet 6. juli 2006 Skrevet 6. juli 2006 Du sa selv at du klaget på webmaster forumet. Da kan webmaster slette det. Eventuelt oppdaget webmaster hva som hadde skjedd av seg selv og slettet. Det er en mye mer virkelighetsnær løsning enn ditt alternativ. Det jeg klaget på på webmasterforum var at webmaster allerede hadde slettet svaret og at jeg dermed hadde forstått at det dermed må ha vært webmaster selv som svarte. Du skriver selv at du skriver anonyme innlegg på et annet forum. Dersom dette en dag blir signert med Gimmertipp, hvordan tenker du at det er mulig? 0 Siter
Gjest Moderator Skrevet 6. juli 2006 Skrevet 6. juli 2006 Kan du angi akkurat når dette skjedde? Vår programmerer har flere ganger forsøkt å finne årsaken til at dette skjer, men finner ingen feil. Siden det er en feil som kun opptrer sporadisk, så hadde det vært fint om vi fikk beskjed med en gang noen fikk opp en annens liste. 0 Siter
Glimtipper Skrevet 6. juli 2006 Skrevet 6. juli 2006 Det jeg klaget på på webmasterforum var at webmaster allerede hadde slettet svaret og at jeg dermed hadde forstått at det dermed må ha vært webmaster selv som svarte. Du skriver selv at du skriver anonyme innlegg på et annet forum. Dersom dette en dag blir signert med Gimmertipp, hvordan tenker du at det er mulig? Det er uansett søkt. Når har jeg sagt at jeg skriver anonyme innlegg? Og om jeg gjorde det og noen skrev under med noe som lignet mitt navn, så hadde jeg da ikke hoppet til at det måtte være webmaster. Det kunne fort ha vært noen som kjente meg igjen, eventuelt som kjenner meg i virkeligheten. 0 Siter
Gjest Violsa Skrevet 6. juli 2006 Skrevet 6. juli 2006 Kan du angi akkurat når dette skjedde? Vår programmerer har flere ganger forsøkt å finne årsaken til at dette skjer, men finner ingen feil. Siden det er en feil som kun opptrer sporadisk, så hadde det vært fint om vi fikk beskjed med en gang noen fikk opp en annens liste. nei. er i orden nå da. 0 Siter
Gjest Kun webmaster ser... Skrevet 6. juli 2006 Skrevet 6. juli 2006 Det er uansett søkt. Når har jeg sagt at jeg skriver anonyme innlegg? Og om jeg gjorde det og noen skrev under med noe som lignet mitt navn, så hadde jeg da ikke hoppet til at det måtte være webmaster. Det kunne fort ha vært noen som kjente meg igjen, eventuelt som kjenner meg i virkeligheten. Noen ganger vet man at man har anonymisert så godt at ingen kan forstå hvem man er. Nå er jeg ferdig med denne saken for i dag. 0 Siter
Gjest Kun webmaster ser... Skrevet 6. juli 2006 Skrevet 6. juli 2006 Kan du angi akkurat når dette skjedde? Vår programmerer har flere ganger forsøkt å finne årsaken til at dette skjer, men finner ingen feil. Siden det er en feil som kun opptrer sporadisk, så hadde det vært fint om vi fikk beskjed med en gang noen fikk opp en annens liste. Det er litt sannsynlig at det har skjedd like før violsa skrev hovedinnlegget sitt, dvs 5/7-2006 klokken 15:58 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 6. juli 2006 Skrevet 6. juli 2006 Noen ganger vet man at man har anonymisert så godt at ingen kan forstå hvem man er. Nå er jeg ferdig med denne saken for i dag. Hehe. Herregud. 0 Siter
Glimtipper Skrevet 6. juli 2006 Skrevet 6. juli 2006 Hehe. Herregud. Ja, jeg vet. Hehe. Ja, ja. Mange forskjellige mennesker her på DOL. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 6. juli 2006 Skrevet 6. juli 2006 Ja, jeg vet. Hehe. Ja, ja. Mange forskjellige mennesker her på DOL. Det er en eller annen skrue som med jevne mellomrom skriver innlegg om at webbis er ekstremt ond og utspekulert og kun ute etter å lage faen. Jeg lurer på om webbis en eller annen gang har feid over dama til en eller annen. 0 Siter
Gjest til webmaster Skrevet 6. juli 2006 Skrevet 6. juli 2006 Kan du angi akkurat når dette skjedde? Vår programmerer har flere ganger forsøkt å finne årsaken til at dette skjer, men finner ingen feil. Siden det er en feil som kun opptrer sporadisk, så hadde det vært fint om vi fikk beskjed med en gang noen fikk opp en annens liste. Jeg håper dere får fikset dette, for jeg har f.eks. ikke lyst til at noen skal se mailadressen min (som inneholder navnet).... 0 Siter
Gjest Kun webmaster ser... Skrevet 6. juli 2006 Skrevet 6. juli 2006 Jeg håper dere får fikset dette, for jeg har f.eks. ikke lyst til at noen skal se mailadressen min (som inneholder navnet).... Emailadressen din kan ikke brukerne se (foruten den/dem av brukerne som er webmaster). Kun webmaster har tilgang til emailen din. Hvis du har ekte navn så vil jeg anbefale deg å få en anonymisert........ Dette gjelder alle nettsteder og forum som dette. 0 Siter
Gjest mij Skrevet 6. juli 2006 Skrevet 6. juli 2006 Emailadressen din kan ikke brukerne se (foruten den/dem av brukerne som er webmaster). Kun webmaster har tilgang til emailen din. Hvis du har ekte navn så vil jeg anbefale deg å få en anonymisert........ Dette gjelder alle nettsteder og forum som dette. Hvis man får opp en annens svar til meg kan det hende den andres opplysninger på "profil" også kan hentes. Ikke vet jeg, men ser ikke bort fra det. 0 Siter
Gjest mij Skrevet 6. juli 2006 Skrevet 6. juli 2006 Tips: Du trenger ikke svare det samme til alle som har svart deg :-) Altså - du trenger ikke svare alle - det ser litt dumt ut med det samme svaret 14 ganger i samme tråd. Som sagt - bare et tips. "............................................." Dette har du hengt deg opp i før. Jeg hadde ikke sett svaret om hun ikke postet det til meg - dvs jeg går ikke inn i hver tråd for å se hva vedkommende har svart andre som har gitt samme respons som meg. Synes klipp og lim er greit jeg. La folk gjøre som de vil - bare et tips. 0 Siter
Gjest Kun webmaster ser... Skrevet 6. juli 2006 Skrevet 6. juli 2006 Hvis man får opp en annens svar til meg kan det hende den andres opplysninger på "profil" også kan hentes. Ikke vet jeg, men ser ikke bort fra det. Det har du kanskje rett i, Jeg tenkte ikke på det. 0 Siter
Gjest mij Skrevet 6. juli 2006 Skrevet 6. juli 2006 Det har du kanskje rett i, Jeg tenkte ikke på det. Jeg håper jeg ikke har rett.. :-) 0 Siter
Gjest mij Skrevet 6. juli 2006 Skrevet 6. juli 2006 Åh, tenkte ikke på det :-) Tenkte bare som så at da ser alle svaret når de går på "sjekk svar", i tilfelle de ikke følger med i tråden. Jeg jeg ser jo at det ser litt sånn halvveis ut, hehe. Jeg synes det er greit. Vi var mange som svarte det samme, og jeg ville ikke gått inn igjen her for å se hva du svarte de andre om ikke du hadde skrevet direkte til meg. Kjekt med "svar til meg"! ..så lenge det funker som det skal, da.. 0 Siter
Gjest Kun webmaster ser....... Skrevet 6. juli 2006 Skrevet 6. juli 2006 Jeg håper jeg ikke har rett.. :-) Det håper ikke jeg heller........ :0) 0 Siter
Prozak Skrevet 6. juli 2006 Skrevet 6. juli 2006 Dette har du hengt deg opp i før. Jeg hadde ikke sett svaret om hun ikke postet det til meg - dvs jeg går ikke inn i hver tråd for å se hva vedkommende har svart andre som har gitt samme respons som meg. Synes klipp og lim er greit jeg. La folk gjøre som de vil - bare et tips. Jeg henger meg ikke opp - jeg kommer med et tips. Så så lenge "tipset" _ditt_ er at jeg _ikke_ skal komme med tips til folk, så tar jeg det selvfølelig ikke. "..............................................." 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.