Prozak Skrevet 6. juli 2006 Skrevet 6. juli 2006 Hvis man får opp en annens svar til meg kan det hende den andres opplysninger på "profil" også kan hentes. Ikke vet jeg, men ser ikke bort fra det. Nei, det kan ikke hende. Hvofor? "Andres svar" er ikke noe som er skjult for andre - det er fullt synlige innlegg som alle kan se, men ikke samlet på den måten som man selv skal kunne. Ens egen profil kreves innlogging - ingen andre enn den som er innlogget som en bestemt bruker kan se denne. Dette har altså overhodt ingenting med hverandre å gjøre. Vær så snill - bli ikke unødvendig paranoide flere her, da. "..........................................." 0 Siter
Prozak Skrevet 6. juli 2006 Skrevet 6. juli 2006 Og når han så hardnakket benekter at webmaster faktisk kan driste seg til å skrive et svar til en person, med en svært lik signatur som en brukers egentlige signatur, for så å angre og deretter slette dette svaret, det sier litt. Fyren (prozak) sier selv at han er dataingeniør (el lign) og vet at en webmaster ser alle originale brukernavn (tross sporadiske anonyme brukernavn) og vet også at webmaster og kun webmaster kan slette sine innlegg. Det kan ikke vi andre. Og det er beviset på at jeg har rett i min antakelse om at webmaster så og si outet meg om mitt problem. Jeg tror at dersom et klokt hode var innlogget/leste innlegget, så har de lagt sammen to og to og vet at jeg/min vanlige brukersignatur, skrev om det aktuelle problemet. Da jeg skrev melding på webmasterforum med klage på hva webmaster hadde gjort, ble innlegget slettet ganske umiddelbart. "og vet at en webmaster ser alle originale brukernavn (tross sporadiske anonyme brukernavn)" Webmasterne på DOL har ingen funksjon som gjør at de ser "originale" brukernavn når de går gjennom en tråd. Dette har de selv presisert flere ganger - det kreves et tilfelle som fordrer dypere "etterforskning" for at de skal gjøre dette. "Det kan ikke vi andre. Og det er beviset på at jeg har rett i min antakelse om at webmaster så og si outet meg om mitt problem." *Rister av latter* Bevis, ja...heh-heh. Tror du bør lære deg litt om betydningen av ord og begreper, f.eks hva som faktisk kreves for at noe skal være "bevist". Hint: Hysterisk paranoia er i seg selv ikke noe bevis :-) En annen, mer psykologisk ting, er jo spørsmålet om hvorfor i all verden du innbiller deg at _du_ er så interessant at webmaster gidder å bruke tid på deg på denne måten? En smule selvopptatt? :-) ".........................................." 0 Siter
Prozak Skrevet 6. juli 2006 Skrevet 6. juli 2006 Det er en eller annen skrue som med jevne mellomrom skriver innlegg om at webbis er ekstremt ond og utspekulert og kun ute etter å lage faen. Jeg lurer på om webbis en eller annen gang har feid over dama til en eller annen. "Jeg lurer på om webbis en eller annen gang har feid over dama til en eller annen. :)" *LOL* Noe sånt må det nesten være, så gjennomført latterlig som enkelte er i sine hysteriske anklager :-) ".............................................." 0 Siter
Gjest mij Skrevet 6. juli 2006 Skrevet 6. juli 2006 Jeg henger meg ikke opp - jeg kommer med et tips. Så så lenge "tipset" _ditt_ er at jeg _ikke_ skal komme med tips til folk, så tar jeg det selvfølelig ikke. "..............................................." Selvfølgelig. 0 Siter
Gjest Kun webmaster ser... Skrevet 6. juli 2006 Skrevet 6. juli 2006 Nei, det kan ikke hende. Hvofor? "Andres svar" er ikke noe som er skjult for andre - det er fullt synlige innlegg som alle kan se, men ikke samlet på den måten som man selv skal kunne. Ens egen profil kreves innlogging - ingen andre enn den som er innlogget som en bestemt bruker kan se denne. Dette har altså overhodt ingenting med hverandre å gjøre. Vær så snill - bli ikke unødvendig paranoide flere her, da. "..........................................." Logikken din holder ikke vann. For å se andres "svar til meg" skal man i realiteten være innlogget. Fordi man ikke behøver være innlogget på andres profil for å se andres "svar til meg", er det dermed like sannsynlig at man også kan se andres profil, dersom man får se andres "svar til meg". 0 Siter
Prozak Skrevet 6. juli 2006 Skrevet 6. juli 2006 Logikken din holder ikke vann. For å se andres "svar til meg" skal man i realiteten være innlogget. Fordi man ikke behøver være innlogget på andres profil for å se andres "svar til meg", er det dermed like sannsynlig at man også kan se andres profil, dersom man får se andres "svar til meg". Feil. Om to personer er innlogget, så kan likevel begge se selv innleggene. Det er bare funksjonen som viser "svar til meg" som åpenbart har problemer. Selv om to personer er innlogget, så er likevel den andres profil helt usynlig for den ene. Ikke diskutér dette. Dette er teknisk, og det har du åpenbart ikke greie på. ".........................................." 0 Siter
Gjest Kun webmaster ser... Skrevet 6. juli 2006 Skrevet 6. juli 2006 Feil. Om to personer er innlogget, så kan likevel begge se selv innleggene. Det er bare funksjonen som viser "svar til meg" som åpenbart har problemer. Selv om to personer er innlogget, så er likevel den andres profil helt usynlig for den ene. Ikke diskutér dette. Dette er teknisk, og det har du åpenbart ikke greie på. ".........................................." Den forklaringen var ikke spesielt tillitsvekkende. 0 Siter
Prozak Skrevet 6. juli 2006 Skrevet 6. juli 2006 Den forklaringen var ikke spesielt tillitsvekkende. Oi - se, så mye jeg bryr meg. Du kverulerer, uten å ha noe som helst basis for noe av det du sier. Jeg kan ikke annet enn å fortelle deg at nei, det er ikke slik det fungerer. At du nekter å tror meg, og syter over at det ikke er tillitsvekkende o.l., så bli din sak. Jeg vet hva jeg snakker om her, enkelt og greit. ".........................................." 0 Siter
Gjest Kun webmaster ser....... Skrevet 6. juli 2006 Skrevet 6. juli 2006 Oi - se, så mye jeg bryr meg. Du kverulerer, uten å ha noe som helst basis for noe av det du sier. Jeg kan ikke annet enn å fortelle deg at nei, det er ikke slik det fungerer. At du nekter å tror meg, og syter over at det ikke er tillitsvekkende o.l., så bli din sak. Jeg vet hva jeg snakker om her, enkelt og greit. ".........................................." Jeg har vært saklig hele veien. De to stedene hvor du ikke har kunnet svare meg til tross for at du sier at du har kunnskap om dette, fortsetter du å håne meg. Spør deg selv om det er du som kverrulerer. Jeg er ikke med på denne skittkastingen din, så jeg ser meg ferdig nå. Over og ut. 0 Siter
Prozak Skrevet 6. juli 2006 Skrevet 6. juli 2006 Jeg har vært saklig hele veien. De to stedene hvor du ikke har kunnet svare meg til tross for at du sier at du har kunnskap om dette, fortsetter du å håne meg. Spør deg selv om det er du som kverrulerer. Jeg er ikke med på denne skittkastingen din, så jeg ser meg ferdig nå. Over og ut. "Jeg har vært saklig hele veien." Du har vært paranoid hele veien, mener du. "De to stedene hvor du ikke har kunnet svare meg til tross for at du sier at du har kunnskap om dette, fortsetter du å håne meg." Jeg har forklart deg hvordan det fungerer. Hva mer er du ute etter? Skal jeg tegne og forklare for deg? "Jeg er ikke med på denne skittkastingen din, så jeg ser meg ferdig nå. Over og ut." Hadet. *Vinke* "..........................................." 0 Siter
Gjest Moderator Skrevet 6. juli 2006 Skrevet 6. juli 2006 Jeg håper dere får fikset dette, for jeg har f.eks. ikke lyst til at noen skal se mailadressen min (som inneholder navnet).... Vi jobber med å finne ut av dette. Men selv om noen skulle få opp feil svarliste, så får man ikke også opp andres mailadresse. 0 Siter
Gjest til webmaster Skrevet 6. juli 2006 Skrevet 6. juli 2006 Vi jobber med å finne ut av dette. Men selv om noen skulle få opp feil svarliste, så får man ikke også opp andres mailadresse. Jeg håper dere klarer å løse det, og det er bra at dere holder på med det! Fint at ingen ser mailadresser, men dumt om man skriver noe personlig under annet nick og det blir røpt... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.