Gjest a survivor Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 Hvordan går det med Hushovd i årets Tour de France? Nå er de snart i mål på dagens etappe... 0 Siter
Gjest Violsa Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 rimelig greit, men fikk tøff start .Han er jo spurter , så å beholde den gule trøya er vel ikke realistisk i det hele tatt . Pleier kun å se på spurten jeg på slutten.. Er jo da det skjer noe. Ellers driver de bare med taktikeri i maange timer 0 Siter
Gjest a survivor Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 rimelig greit, men fikk tøff start .Han er jo spurter , så å beholde den gule trøya er vel ikke realistisk i det hele tatt . Pleier kun å se på spurten jeg på slutten.. Er jo da det skjer noe. Ellers driver de bare med taktikeri i maange timer Da ble det fjerdeplass på ham idag... slettes ikke verst... nå har en en 1. plass , en 3. plass og en 4. plass... utrolig bra 0 Siter
Gjest Trainis Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 Fratatt fjerdeplass viste det seg. Ikke fullt så bra after all... 0 Siter
Gjest a survivor Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 Fratatt fjerdeplass viste det seg. Ikke fullt så bra after all... Nei, det var ille Jeg så de siste 20 km.... men det er så mye som skjedde i innspurten, en rytter på samme laget som Hushovd falt i asfalten også... så var ikke så lett å få meg seg hva Hushovd gjorde.... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.