Gå til innhold

Hvordan går det med Hushovd iår?

Anbefalte innlegg

Gjest a survivor
Skrevet

Hvordan går det med Hushovd i årets Tour de France?

Nå er de snart i mål på dagens etappe...

Videoannonse
Annonse
Gjest Violsa
Skrevet

rimelig greit, men fikk tøff start .Han er jo spurter , så å beholde den gule trøya er vel ikke realistisk i det hele tatt .

Pleier kun å se på spurten jeg på slutten.. Er jo da det skjer noe. Ellers driver de bare med taktikeri i maange timer

Gjest a survivor
Skrevet

rimelig greit, men fikk tøff start .Han er jo spurter , så å beholde den gule trøya er vel ikke realistisk i det hele tatt .

Pleier kun å se på spurten jeg på slutten.. Er jo da det skjer noe. Ellers driver de bare med taktikeri i maange timer

Da ble det fjerdeplass på ham idag... slettes ikke verst... nå har en en 1. plass , en 3. plass og en 4. plass... utrolig bra

Gjest Trainis
Skrevet

Fratatt fjerdeplass viste det seg. Ikke fullt så bra after all...

Gjest a survivor
Skrevet

Fratatt fjerdeplass viste det seg. Ikke fullt så bra after all...

Nei, det var ille :) Jeg så de siste 20 km.... men det er så mye som skjedde i innspurten, en rytter på samme laget som Hushovd falt i asfalten også... så var ikke så lett å få meg seg hva Hushovd gjorde....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...