Gjest jadda jadda Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 url: http://www.dagbladet.no/nyheter/2006/07/04/470672.html "- Mannen har henvendt seg til henne og spurt om veien til t-banen. Han dro deretter opp skjorta si, og under den var det ingenting, sier operasjonsleder Even Jørstad ved Oslo politidistrikt til Dagbladet.no. - Vi vil gjerne få tak i sånne mennesker. Det er veldig skremmende for barn å oppleve noe sånn, sier Jørstad." Hah, nå regner jeg med at de endelig tar de fæle utlendingene jeg observerte i dag -- de gikk med /naken/ overkropp! 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 Hehe, det der er vel nødt til å være en skrivefeil? 0 Siter
DarkPink Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 Fy fader, jeg hadde også blitt vettskremt om jeg møtte en mann uten kropp! Var det virkelig _ingenting_ under skjorta?? =o 0 Siter
keinstein Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 "Ingenting" er nok en sjokkerende opplevelse å se. Mye verre om det var noe. Skummelt. Det er vel litt bortkastet tid å lete etter en som har ingenting nedenfor og under skjorta. Slikt er det bare spøkelser som har/ ikke har. Men det kan hende de finner skjorta. 0 Siter
Glimtipper Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 Fy fader, jeg hadde også blitt vettskremt om jeg møtte en mann uten kropp! Var det virkelig _ingenting_ under skjorta?? =o *ler høyt* Det samme tenkte jeg. 0 Siter
DarkPink Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 Hehe, det der er vel nødt til å være en skrivefeil? Hva da? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 Hva da? At han blottet overkroppen. Det kan da umulig være rablegrunn? Med mindre han hadde tapet kølla til skulderen, naturligvis. 0 Siter
DarkPink Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 At han blottet overkroppen. Det kan da umulig være rablegrunn? Med mindre han hadde tapet kølla til skulderen, naturligvis. Haha. da skulle han jo heller fått premie. Men det stod jo klart og tydelig fra at det var _ingenting_ under skjorten. Er foressten imponert over at det stod "norsk mann". Tror jeg aldri jeg har sett før. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 Haha. da skulle han jo heller fått premie. Men det stod jo klart og tydelig fra at det var _ingenting_ under skjorten. Er foressten imponert over at det stod "norsk mann". Tror jeg aldri jeg har sett før. Ingenting under skjorten, ja. Det er også ganske imponerende. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.