Gjest a survivor Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 som klarer å la være å kommentere utsagn på psykiatri-forumet.... 0 Siter
Gjest Violsa Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 ja. du fortjener medalje! jeg klarte vist ikke la være 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 Du setter snart verdensrekord i å skrive nye innlegg hver eneste gang du får en tanke. Det bør åpnes et nytt forum. "Survivors tanker om hist og pist". 0 Siter
Gjest a survivor Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 jeg klarte vist ikke la være Takker 0 Siter
Gjest a survivor Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 Du setter snart verdensrekord i å skrive nye innlegg hver eneste gang du får en tanke. Det bør åpnes et nytt forum. "Survivors tanker om hist og pist". Er mine tanker verdt såpass mener du? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 Er mine tanker verdt såpass mener du? Nei, men da hadde du spart oss som leser på åpent for enorme mengder vås. 0 Siter
Gjest a survivor Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 Nei, men da hadde du spart oss som leser på åpent for enorme mengder vås. Det synes jeg ikke var veldig fint sagt. Men hvis det er din mening, og hvis det er slik du betegner et annet menneskes tanker, så er det vel slik du er på meg da. Da får jeg bare forholde meg til det. 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 Det synes jeg ikke var veldig fint sagt. Men hvis det er din mening, og hvis det er slik du betegner et annet menneskes tanker, så er det vel slik du er på meg da. Da får jeg bare forholde meg til det. Jeg støtter SDD. Forhold til deg til det også 0 Siter
Gjest a survivor Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 Jeg støtter SDD. Forhold til deg til det også Dere er klar over at dette er et helsenettsted. Og ikke kun et nettsted for koseprat? Jeg forsøker, og har virkelig også lykkes å komme meg videre i livet mitt gjennom å bruke DOL. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 Det synes jeg ikke var veldig fint sagt. Men hvis det er din mening, og hvis det er slik du betegner et annet menneskes tanker, så er det vel slik du er på meg da. Da får jeg bare forholde meg til det. Neste gang du får en tanke kan du jo skrive den ned i et worddokument. Etter tilstrekkelig mange tanker kan du poste dokumentet som et innlegg her. På den måten unngår du å spamme forumet. 0 Siter
DarkPink Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 Dere er klar over at dette er et helsenettsted. Og ikke kun et nettsted for koseprat? Jeg forsøker, og har virkelig også lykkes å komme meg videre i livet mitt gjennom å bruke DOL. Jeg skjønner deg, men jeg syntes ideen til SDD var kjempegod. Da kan du også finpusse litt på tankene før du poster de, lese gjennom de, se om det kommer noe nytt, eller om du kan forkorte de kanskje. De fleste starter nok en ny tråd når de har noe de lurer på, mens jeg tror kanskje du først får lyst å starte en ny tråd, og _så_ kommer på noe du kan spørre om. Hvis du blir veldig pratesyk, så finnes jo irc og slikt. Og ellers, så kan du jo kanskje prøve ideen til SDD? =) 0 Siter
Gjest heisheis Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 Det synes jeg ikke var veldig fint sagt. Men hvis det er din mening, og hvis det er slik du betegner et annet menneskes tanker, så er det vel slik du er på meg da. Da får jeg bare forholde meg til det. Litt arti å ha en outsider da, går du på dop? Altså ikke vondt ment, men ettersom du nevnte psykiatersida tenkte jeg at du inntok tabletter eller noe? 0 Siter
Gjest heisheis Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 Litt arti å ha en outsider da, går du på dop? Altså ikke vondt ment, men ettersom du nevnte psykiatersida tenkte jeg at du inntok tabletter eller noe? heiheis er samme som Doloholiker, mente ikke å bruke to nick i samme. 0 Siter
Gjest a survivor Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 Litt arti å ha en outsider da, går du på dop? Altså ikke vondt ment, men ettersom du nevnte psykiatersida tenkte jeg at du inntok tabletter eller noe? Ingen medikamenter på meg nei. Godt å få kommentarer fra en som har litt friske øyne her Det var meget oppløftende må jeg si Outsider ja.... takk for en interessant betegnelse.. 0 Siter
Angelica :o) Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 Du får starte å skrive blogg.. Blir litt mye av deg for tiden.. :/ 0 Siter
Gjest Doloholiker Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 Ingen medikamenter på meg nei. Godt å få kommentarer fra en som har litt friske øyne her Det var meget oppløftende må jeg si Outsider ja.... takk for en interessant betegnelse.. Outsider i positiv forstand, jeg liker outsidere jeg. :-) Outsider er en person som skiller seg ut fra mengden og liker å gå egne veier og ha egne meninger (følger ikke strømmen). Flott at du satser på medikamentfritt liv, det er lov å være forskjellig og det er ikke noe som skal dopes bort fra samfunnet. 0 Siter
Gjest a survivor Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 Outsider i positiv forstand, jeg liker outsidere jeg. :-) Outsider er en person som skiller seg ut fra mengden og liker å gå egne veier og ha egne meninger (følger ikke strømmen). Flott at du satser på medikamentfritt liv, det er lov å være forskjellig og det er ikke noe som skal dopes bort fra samfunnet. Tusen tusen takk!! Du aner ikke hvor godt du gjør meg gjennom å skrive slike gode ord til meg!!! Tuuuusen takk, du redder faktisk dagen min skal du vite!! Tusen takk!!! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.