Gå til innhold

Flink nå jeg..

Anbefalte innlegg

Gjest a survivor
Skrevet

som klarer å la være å kommentere utsagn på psykiatri-forumet....

Videoannonse
Annonse
  • Svar 115
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

10

• Prozak

9

• Angelica :o)

4

• DarkPink

3

Mest aktive i denne tråden

Gjest Violsa
Skrevet

ja. du fortjener medalje!

jeg klarte vist ikke la være :P

ShitDiddelyDo
Skrevet

Du setter snart verdensrekord i å skrive nye innlegg hver eneste gang du får en tanke.

Det bør åpnes et nytt forum. "Survivors tanker om hist og pist".

Gjest a survivor
Skrevet

jeg klarte vist ikke la være :P

Takker :)

Gjest a survivor
Skrevet

Du setter snart verdensrekord i å skrive nye innlegg hver eneste gang du får en tanke.

Det bør åpnes et nytt forum. "Survivors tanker om hist og pist".

Er mine tanker verdt såpass mener du? :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Er mine tanker verdt såpass mener du? :)

Nei, men da hadde du spart oss som leser på åpent for enorme mengder vås. :)

Gjest a survivor
Skrevet

Nei, men da hadde du spart oss som leser på åpent for enorme mengder vås. :)

Det synes jeg ikke var veldig fint sagt. Men hvis det er din mening, og hvis det er slik du betegner et annet menneskes tanker, så er det vel slik du er på meg da. Da får jeg bare forholde meg til det.

Gjest Calóni
Skrevet

Det synes jeg ikke var veldig fint sagt. Men hvis det er din mening, og hvis det er slik du betegner et annet menneskes tanker, så er det vel slik du er på meg da. Da får jeg bare forholde meg til det.

Jeg støtter SDD. Forhold til deg til det også :)

Gjest a survivor
Skrevet

Jeg støtter SDD. Forhold til deg til det også :)

Dere er klar over at dette er et helsenettsted. Og ikke kun et nettsted for koseprat? Jeg forsøker, og har virkelig også lykkes å komme meg videre i livet mitt gjennom å bruke DOL.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Neste gang du får en tanke kan du jo skrive den ned i et worddokument. Etter tilstrekkelig mange tanker kan du poste dokumentet som et innlegg her.

På den måten unngår du å spamme forumet.

Skrevet

Dere er klar over at dette er et helsenettsted. Og ikke kun et nettsted for koseprat? Jeg forsøker, og har virkelig også lykkes å komme meg videre i livet mitt gjennom å bruke DOL.

Jeg skjønner deg, men jeg syntes ideen til SDD var kjempegod. Da kan du også finpusse litt på tankene før du poster de, lese gjennom de, se om det kommer noe nytt, eller om du kan forkorte de kanskje.

De fleste starter nok en ny tråd når de har noe de lurer på, mens jeg tror kanskje du først får lyst å starte en ny tråd, og _så_ kommer på noe du kan spørre om.

Hvis du blir veldig pratesyk, så finnes jo irc og slikt. Og ellers, så kan du jo kanskje prøve ideen til SDD? =)

Gjest heisheis
Skrevet

Litt arti å ha en outsider da, går du på dop?

Altså ikke vondt ment, men ettersom du nevnte psykiatersida tenkte jeg at du inntok tabletter eller noe?

Gjest heisheis
Skrevet

Altså ikke vondt ment, men ettersom du nevnte psykiatersida tenkte jeg at du inntok tabletter eller noe?

heiheis er samme som Doloholiker, mente ikke å bruke to nick i samme.

Gjest a survivor
Skrevet

Ingen medikamenter på meg nei.

Godt å få kommentarer fra en som har litt friske øyne her :)

Det var meget oppløftende må jeg si :)

Outsider ja.... takk for en interessant betegnelse..

Angelica :o)
Skrevet

Du får starte å skrive blogg.. Blir litt mye av deg for tiden.. :/

Gjest Doloholiker
Skrevet

Ingen medikamenter på meg nei.

Godt å få kommentarer fra en som har litt friske øyne her :)

Det var meget oppløftende må jeg si :)

Outsider ja.... takk for en interessant betegnelse..

Outsider i positiv forstand, jeg liker outsidere jeg. :-)

Outsider er en person som skiller seg ut fra mengden og liker å gå egne veier og ha egne meninger (følger ikke strømmen).

Flott at du satser på medikamentfritt liv, det er lov å være forskjellig og det er ikke noe som skal dopes bort fra samfunnet.

Gjest a survivor
Skrevet

Outsider i positiv forstand, jeg liker outsidere jeg. :-)

Outsider er en person som skiller seg ut fra mengden og liker å gå egne veier og ha egne meninger (følger ikke strømmen).

Flott at du satser på medikamentfritt liv, det er lov å være forskjellig og det er ikke noe som skal dopes bort fra samfunnet.

Tusen tusen takk!!

Du aner ikke hvor godt du gjør meg gjennom å skrive slike gode ord til meg!!!

Tuuuusen takk, du redder faktisk dagen min skal du vite!!

Tusen takk!!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...