Gå til innhold

Flink nå jeg..

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • Svar 115
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

10

• Prozak

9

• Angelica :o)

4

• DarkPink

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Om det er direkte helseskadende vet jeg ikke. Men om du er god i prosentregning, så kan du jo regne ut hvor mange prosent av trådene du produserer i løpet av et døgn, og sammenligne det med antall tråder alle vi andre produserer i løpet av et døgn. Det er et irritasjonsmoment, om enn ikke helseskadelig enn så lenge.

Hehe

*forestille seg den dagen det blir helseskadelig for caloni*

Gjest a survivor
Skrevet

Ja, når du sier det..

*kryper stille bort til trultemor og kiler stortåa hennes også med gressstrået..* ;o)

Gjest a survivor
Skrevet

ja?

Jeg skriver ikke like mye her hver dag året rundt.

Gjest trultemor26
Skrevet

Jeg skriver ikke like mye her hver dag året rundt.

Tiden vil vise, du har jo ikke vært her så lenge ennå

Gjest Calóni
Skrevet

Hehe

*forestille seg den dagen det blir helseskadelig for caloni*

Høyt blodtrykk kan være skadelig, vet du :P

Gjest a survivor
Skrevet

Om det er direkte helseskadende vet jeg ikke. Men om du er god i prosentregning, så kan du jo regne ut hvor mange prosent av trådene du produserer i løpet av et døgn, og sammenligne det med antall tråder alle vi andre produserer i løpet av et døgn. Det er et irritasjonsmoment, om enn ikke helseskadelig enn så lenge.

5. juli: 6/

4. juli: 2/

3. juli: 1/

2. juli: 0/

1. juli: 0/

Totalt antall tråder har jeg ikke telt....

Hva er det som irriterer ved det jeg skriver?

Gjest Calóni
Skrevet

Det var sikkert ment "inntil en viss grad".

*humre*

Skrevet

Det kommer tikkende inn smilefjes etter smilefjes, og plutselig BÆNG, får du hekseskudd eller sprenger en blodåre i panna ellerno ;)

Gjest a survivor
Skrevet

Tiden vil vise, du har jo ikke vært her så lenge ennå

Tiden vil vise ja.

Gjest Calóni
Skrevet

5. juli: 6/

4. juli: 2/

3. juli: 1/

2. juli: 0/

1. juli: 0/

Totalt antall tråder har jeg ikke telt....

Hva er det som irriterer ved det jeg skriver?

Der fikk jeg iallfall oppholdt deg litt ;)

Du skriver om alt mulig slags svada. Du lager merkelig forumundersøkelser uten noe poeng. Du svarer deg selv fire-fem ganger under innlegg du selv har skrevet. Men du har iallfall slutta med de greiene med tvangsbruk i psykiatrien, det skal du ha :)

Gjest a survivor
Skrevet

Er du seriøs nå? Plager det jeg skriver om meg selv, deg så mye at du får økt blodtrykk?

Gjest Calóni
Skrevet

Det kommer tikkende inn smilefjes etter smilefjes, og plutselig BÆNG, får du hekseskudd eller sprenger en blodåre i panna ellerno ;)

Du skal ikke se bort i fra det, nei. Jeg målte blodtrykket mitt hos legen for noen uker siden, og da var det 110/80, konfirmantblodtrykk kalte han det, men du skal ikke se bortifra at det kan gå til nye høyder :P

Gjest a survivor
Skrevet

Du skriver om alt mulig slags svada. Du lager merkelig forumundersøkelser uten noe poeng. Du svarer deg selv fire-fem ganger under innlegg du selv har skrevet. Men du har iallfall slutta med de greiene med tvangsbruk i psykiatrien, det skal du ha :)

Har jeg sluttet sier du?

Alt jeg skriver er jo i overført betydning omkring det. Men jeg prøver å la være å skrive direkte om det ja.

Men selvsagt er det den eneste grunnen til at jeg skriver her.

Gjest a survivor
Skrevet

Alt som ikke er som du ønsker verden, har ikke poeng.

Alt som flertallet mener, er bra.

Joda, det er det rådende samfunnssyn.

Gjest Calóni
Skrevet

Er du seriøs nå? Plager det jeg skriver om meg selv, deg så mye at du får økt blodtrykk?

Nei :)

Gjest Calóni
Skrevet

Alt som ikke er som du ønsker verden, har ikke poeng.

Alt som flertallet mener, er bra.

Joda, det er det rådende samfunnssyn.

Hm. Ok :)

Gjest a survivor
Skrevet

Nei :)

takk :) puh.. *puster lettet ut...* :)

Gjest a survivor
Skrevet

Hm. Ok :)

oi så bra da :) vi er enige om noe i verden :) dette var saker altså :) hehe....!!

Gjest Calóni
Skrevet

oi så bra da :) vi er enige om noe i verden :) dette var saker altså :) hehe....!!

Jeg jatter med. Det er ikke nødvendigvis det samme som å være enig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...