Gå til innhold

Flink nå jeg..

Anbefalte innlegg

Gjest a survivor
Skrevet

Der fikk jeg iallfall oppholdt deg litt ;)

Du skriver om alt mulig slags svada. Du lager merkelig forumundersøkelser uten noe poeng. Du svarer deg selv fire-fem ganger under innlegg du selv har skrevet. Men du har iallfall slutta med de greiene med tvangsbruk i psykiatrien, det skal du ha :)

Og jeg skjønner jo nå litt mer om hvorfor frihetsberøvende samfunnssystemer tar så lang tid å endre.

Det skyldes jo mye at ens stemme blir kneblet. Ikke nødvendigvis direkte.

Men indirekte.

Man tålte jo ikke at jeg skrev om temaet her inne. Ikke fordi man sa at man hadde så mye negative erfaringer selv med det.

Jeg fikk aldri noen god forklaring på det.

Det ble til slutt ikke tillatt et eneste innlegg fra min side..

Man kunne ikke engang tillate seg ett innlegg per dag. Eller ett per uke.

Videoannonse
Annonse
  • Svar 115
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

10

• Prozak

9

• Angelica :o)

4

• DarkPink

3

Mest aktive i denne tråden

Gjest a survivor
Skrevet

Jeg jatter med. Det er ikke nødvendigvis det samme som å være enig.

Ånei...

Gjest Calóni
Skrevet

Og jeg skjønner jo nå litt mer om hvorfor frihetsberøvende samfunnssystemer tar så lang tid å endre.

Det skyldes jo mye at ens stemme blir kneblet. Ikke nødvendigvis direkte.

Men indirekte.

Man tålte jo ikke at jeg skrev om temaet her inne. Ikke fordi man sa at man hadde så mye negative erfaringer selv med det.

Jeg fikk aldri noen god forklaring på det.

Det ble til slutt ikke tillatt et eneste innlegg fra min side..

Man kunne ikke engang tillate seg ett innlegg per dag. Eller ett per uke.

Et innlegg eller tre om det hadde ikke gjort noe. Men du kvernet om det samme og det samme om og om igjen til folk, inkludert webmaster og NHD ble så møkk lei at det måtte gjøres noe med.

Gjest a survivor
Skrevet

Et innlegg eller tre om det hadde ikke gjort noe. Men du kvernet om det samme og det samme om og om igjen til folk, inkludert webmaster og NHD ble så møkk lei at det måtte gjøres noe med.

Jeg er ganske sikker på at dersom jeg hadde gått inn på Psykiatri eller her på Åpent Forum, og begynt å skriv et eneste innlegg om tvang hver dag, så hadde jeg blitt buet ut ganske fort.

Selv etter en pause.

Akkurat som de sorte ble buet ut i mange tiår før rasisme ble forbudt.

Akkurat som slaver som prøvde å komme fri, ble buet ut i tiårene før slaveriloven ble opphevet for 200 år siden.

Gjest Calóni
Skrevet

Jeg er ganske sikker på at dersom jeg hadde gått inn på Psykiatri eller her på Åpent Forum, og begynt å skriv et eneste innlegg om tvang hver dag, så hadde jeg blitt buet ut ganske fort.

Selv etter en pause.

Akkurat som de sorte ble buet ut i mange tiår før rasisme ble forbudt.

Akkurat som slaver som prøvde å komme fri, ble buet ut i tiårene før slaveriloven ble opphevet for 200 år siden.

Du -ble- buet ut ganske fort fra psykiatri, husker du ikke det?

Ganske festlig at du sammenligner deg selv med afrikanske slaver, forøvrig.

Gjest a survivor
Skrevet

Du -ble- buet ut ganske fort fra psykiatri, husker du ikke det?

Ganske festlig at du sammenligner deg selv med afrikanske slaver, forøvrig.

Det er frihetsberøvelse som er felles. Det meste annet er selvsagt ulikt..

Gjest Violsa
Skrevet

Der fikk jeg iallfall oppholdt deg litt ;)

Du skriver om alt mulig slags svada. Du lager merkelig forumundersøkelser uten noe poeng. Du svarer deg selv fire-fem ganger under innlegg du selv har skrevet. Men du har iallfall slutta med de greiene med tvangsbruk i psykiatrien, det skal du ha :)

og ha oppriktigtalt lurt på om interessen ved å spørre

"hvor mange bær finnes det" er genuint.

Gjest a survivor
Skrevet

For øvrig er det ytre årsaker til at jeg skriver mindre om temaet nå.

Nemlig det at Stortinget for fire uker siden bad Regjeringen om å utrede opphevelse av psykisk helsevernlovens tvangsbehandlingskriterium.

Dette hadde en meget positiv effekt på meg.

Gjest Violsa
Skrevet

Nemlig det at Stortinget for fire uker siden bad Regjeringen om å utrede opphevelse av psykisk helsevernlovens tvangsbehandlingskriterium.

vet du , jeg har ikke noe problem med å høre og tro på det du sier. I forhold til psykiatrien ,overgrep,krenking og tvangsbehandling.

Men føler kanskje du har vært så fryktelig lite konkret,sagt lite om akkurat hva som skjedde,hvorfor og alt sånn. Og da er det ikke så lett å vite. Jeg har av og til hatt problemer med å følge innleggene dine og følt de har vært bittelitt svevende og kanskje ukonkrete.Hvis du feks leser en rapport om hvorfor tvang absolutt ikke bør brukes og at det kun skader en person evt at man har med håndgripelig innsigelser.Svarer ofte i vær og vind tydeligvis.For jeg forstår ikke hva du egentlig prøver å si,eller hva du spør om. lykke til uansett. :) og håper du får det bedre. Som sagt er jeg en person som tenker at så lenge flyet holder seg i lufta trenger jeg ikke hvite hvorfor det gjør det :P

Solsikkefrø
Skrevet

Du setter snart verdensrekord i å skrive nye innlegg hver eneste gang du får en tanke.

Det bør åpnes et nytt forum. "Survivors tanker om hist og pist".

Hihi ;) den var go ;)

Gjest Calóni
Skrevet

Det er sikkert en av politikerne som er fast bruker her inne, og fant ut at det måtte diskuteres på Stortinget, i håp om at du skulle gi deg :)

Gjest Personifica
Skrevet

Nei, men da hadde du spart oss som leser på åpent for enorme mengder vås. :)

Ufint SDD!

Gjest Calóni
Skrevet

og ha oppriktigtalt lurt på om interessen ved å spørre

"hvor mange bær finnes det" er genuint.

Ja, egentlig så bør vi vel være mer fascinert enn irriterte :P

Skrevet

Ufint SDD!

Men akk, så sant.

"..................................."

Gjest Aimabel
Skrevet

unnskyld meg men dere andre skriver da også mye vås synes jeg da :-D Greit nok at hun har mange innlegg, det kan bli litt i overkant. Men hun skriver ikke så mye mer vås enn mange andre her inne.

Gjest Aimabel
Skrevet

unskyld han

Gjest Personifica
Skrevet

Men akk, så sant.

"..................................."

Synes ikke det er særlig underholdene at survivor blir rakket med på å så stor grad.

Skrevet

unnskyld meg men dere andre skriver da også mye vås synes jeg da :-D Greit nok at hun har mange innlegg, det kan bli litt i overkant. Men hun skriver ikke så mye mer vås enn mange andre her inne.

Psst Jeg tror faktisk a survivor er gutt.. Skal ikke si det 100%, men mener han selv sa det en gang :-)

Skrevet

Synes ikke det er særlig underholdene at survivor blir rakket med på å så stor grad.

Det er ingen som tråkker på ham. Han skriver mye vrøvl, og det tåler han også stort sett å høre når det blir sagt med et smil - som SDD gjorde her.

"............................................."

Gjest Aimabel
Skrevet

Enig med deg. Akkurat som de andre her inne har så mye mer intressant å komme med. Når DOL-gjengen setter i gang eviglange tråder som utvikler seg til flørting og annet pjatt som er laaangt utenfor tema, er det så mye bedre?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...