Gjest Violsa Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 Ja, egentlig så bør vi vel være mer fascinert enn irriterte mhm kan jo hoppe over innleggene. 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 mhm kan jo hoppe over innleggene. Går det, altså? 0 Siter
Gjest Personifica Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 Enig med deg. Akkurat som de andre her inne har så mye mer intressant å komme med. Når DOL-gjengen setter i gang eviglange tråder som utvikler seg til flørting og annet pjatt som er laaangt utenfor tema, er det så mye bedre? Nettopp. 0 Siter
Gjest Aimabel Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 Psst Jeg tror faktisk a survivor er gutt.. Skal ikke si det 100%, men mener han selv sa det en gang :-) Ja, jeg så først at noen andre skred HAN :-D Håper HAN ikke tar det ille opp! 0 Siter
Gjest Personifica Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 Det er ingen som tråkker på ham. Han skriver mye vrøvl, og det tåler han også stort sett å høre når det blir sagt med et smil - som SDD gjorde her. "............................................." Ja, dette var ikke det værste.Langt ifra. Men uansett hvordan man vrir og vender på det og uansett hvor mange smileys man setter bak, han får altfor mye pepper. 0 Siter
Prozak Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 Ja, dette var ikke det værste.Langt ifra. Men uansett hvordan man vrir og vender på det og uansett hvor mange smileys man setter bak, han får altfor mye pepper. "han får altfor mye pepper." Han skriver altfor mange meningsløse innlegg også, uansett hvordan man vrir og vrenger på det. Det betyr selvfølgelig ikke at han ikke også skriver ordentlige innlegg. "................................................" 0 Siter
Prozak Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 Enig med deg. Akkurat som de andre her inne har så mye mer intressant å komme med. Når DOL-gjengen setter i gang eviglange tråder som utvikler seg til flørting og annet pjatt som er laaangt utenfor tema, er det så mye bedre? "Når DOL-gjengen setter i gang eviglange tråder som utvikler seg til flørting og annet pjatt som er laaangt utenfor tema, er det så mye bedre?" Overhodet ikke. Men da er det som regel snakk om EN tråd, som blir lang av tull og tøys. surviver skriver mange tråder uten innhold. Og - "DOL-gjengen", som du og andre ynder å kalle det, tåler gjerne at noen påpeker at de skriver unødvendig mye tull - så lenge det ikke gjøres på ufin måte. Det tror jeg survivor gjør også - han har ihvertfall gitt inntrykk av det. Det må være mulig å kommentere at det blir for mye av et eller annet, fra en eller annen, uten å skulle bli beskyldt for å "tråkke på" vedkommende. ".........................................." 0 Siter
Gjest Personifica Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 "han får altfor mye pepper." Han skriver altfor mange meningsløse innlegg også, uansett hvordan man vrir og vrenger på det. Det betyr selvfølgelig ikke at han ikke også skriver ordentlige innlegg. "................................................" Samma det vel. Er det så mye å henge seg opp i? 0 Siter
Prozak Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 Samma det vel. Er det så mye å henge seg opp i? Nei? Hvem henger seg opp? "......................................" 0 Siter
Gjest Personifica Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 Nei? Hvem henger seg opp? "......................................" Veldig mange? 0 Siter
Prozak Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 Veldig mange? Ikke jeg. Du? "......................................." 0 Siter
Gjest Personifica Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 Ikke jeg. Du? "......................................." Tja. Jeg har vel hengt meg noe opp i dette ja. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 unnskyld meg men dere andre skriver da også mye vås synes jeg da :-D Greit nok at hun har mange innlegg, det kan bli litt i overkant. Men hun skriver ikke så mye mer vås enn mange andre her inne. Ja, det er mange her som skriver mye vås. Meg selv inkludert. Men de færreste av oss starter meningsløse tråder 20 ganger i timen, sånn Survivor gjør med jevne mellomrom. Og de fleste av oss skriver mer enn 2 ord når vi starter et nytt innlegg. Survivor tenker et ord og finner det for godt å skrive det ordet i et nytt innlegg. Det er stor forskjell på det og våsete diskusjoner. 0 Siter
Gjest Personifica Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 "Når DOL-gjengen setter i gang eviglange tråder som utvikler seg til flørting og annet pjatt som er laaangt utenfor tema, er det så mye bedre?" Overhodet ikke. Men da er det som regel snakk om EN tråd, som blir lang av tull og tøys. surviver skriver mange tråder uten innhold. Og - "DOL-gjengen", som du og andre ynder å kalle det, tåler gjerne at noen påpeker at de skriver unødvendig mye tull - så lenge det ikke gjøres på ufin måte. Det tror jeg survivor gjør også - han har ihvertfall gitt inntrykk av det. Det må være mulig å kommentere at det blir for mye av et eller annet, fra en eller annen, uten å skulle bli beskyldt for å "tråkke på" vedkommende. ".........................................." Det er jeg helt enig i. Men jeg tror ikke du har fått med deg all skiten survivor har måttet tåle. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 Ja, dette var ikke det værste.Langt ifra. Men uansett hvordan man vrir og vender på det og uansett hvor mange smileys man setter bak, han får altfor mye pepper. Men det er da ikke min skyld at han får pepper. Jeg har aldri gitt ham pepper tidligere, og jeg svarer ham når han skriver noe jeg finner det interessant å svare på - som jeg gjør med alle andre. 0 Siter
Prozak Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 Det er jeg helt enig i. Men jeg tror ikke du har fått med deg all skiten survivor har måttet tåle. "Men jeg tror ikke du har fått med deg all skiten survivor har måttet tåle." Kanskje ikke. Jeg ha stort sett fått med meg at enkelte blir litt lei, og kommenterer/spør hvorfor han absolutt må skrive så mange innlegg. Det er jo gjerne en fire-fem tråder etter hverandre, hvor innlegg to kun er en setning som fortsetter på den forrige, og så videre. Det er jo unødvendig fyll, og gjør også at det ikke blir noen sammenheng - og dermed lett mindre mening - i det man skriver. Jeg har ikke fått med meg noen alvorlig "tråkking" e.l. Det vil jeg selvfølgelig ikke forsvare. Men jeg har jo "kjeftet" litt på ham, jeg også - men ikke noe stygt, tror jeg. Ihvertfall har han ikke gitt inntrykk av å ta det mer negativt enn det har vært skrevet. "........................................" 0 Siter
Gjest Personifica Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 Men det er da ikke min skyld at han får pepper. Jeg har aldri gitt ham pepper tidligere, og jeg svarer ham når han skriver noe jeg finner det interessant å svare på - som jeg gjør med alle andre. Jeg tenker ikke spesielt på deg, det svaret ditt nå istad var ikke av de værste. Som sagt. 0 Siter
Gjest Personifica Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 "Men jeg tror ikke du har fått med deg all skiten survivor har måttet tåle." Kanskje ikke. Jeg ha stort sett fått med meg at enkelte blir litt lei, og kommenterer/spør hvorfor han absolutt må skrive så mange innlegg. Det er jo gjerne en fire-fem tråder etter hverandre, hvor innlegg to kun er en setning som fortsetter på den forrige, og så videre. Det er jo unødvendig fyll, og gjør også at det ikke blir noen sammenheng - og dermed lett mindre mening - i det man skriver. Jeg har ikke fått med meg noen alvorlig "tråkking" e.l. Det vil jeg selvfølgelig ikke forsvare. Men jeg har jo "kjeftet" litt på ham, jeg også - men ikke noe stygt, tror jeg. Ihvertfall har han ikke gitt inntrykk av å ta det mer negativt enn det har vært skrevet. "........................................" Har registrert jeg også at noen av trådene hans er litt lange til tider. Men han har fått gjennomgå så til de grader her inne at det ikke ligner noen ting. Og det har du nok ikke fått med deg. Det har vært helt ekstremt. Faktisk. Og derfor er jeg på hugget, jeg synes det er forferdelig stygt. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 Jeg tenker ikke spesielt på deg, det svaret ditt nå istad var ikke av de værste. Som sagt. Ok. For jeg har aldri kjefta på ham. Jeg har for øvrig heller ikke fått med meg at andre har gjort det. Jeg pleier å klikke meg inn på hovedinnlegget og gi meg rimelig umiddelbart da jeg sjelden vet hva han spør om. Og da leser jeg heller ikke de påfølgende svarene han får. Men det er jo ikke rart folk ber ham om å holde seg til i hvert fall en tråd når han først setter i gang. På det verste har han jo starta nye innlegg raskere enn folk flest rekker å lese dem. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.