Gå til innhold

Flink nå jeg..

Anbefalte innlegg

Gjest Personifica
Skrevet

Ok. For jeg har aldri kjefta på ham.

Jeg har for øvrig heller ikke fått med meg at andre har gjort det. Jeg pleier å klikke meg inn på hovedinnlegget og gi meg rimelig umiddelbart da jeg sjelden vet hva han spør om. Og da leser jeg heller ikke de påfølgende svarene han får.

Men det er jo ikke rart folk ber ham om å holde seg til i hvert fall en tråd når han først setter i gang. På det verste har han jo starta nye innlegg raskere enn folk flest rekker å lese dem.

Ja, det kan godt hende. Men det rettferdigjør ikke på noen som helst måte at han skal være fritt vilt her inne og skal tåle alt mellom himmel og jord.

For som sagt, det har til tider vært HELT ekstremt.

Videoannonse
Annonse
  • Svar 115
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

10

• Prozak

9

• Angelica :o)

4

• DarkPink

3

Mest aktive i denne tråden

Gjest Personifica
Skrevet

Ja, det kan godt hende. Men det rettferdigjør ikke på noen som helst måte at han skal være fritt vilt her inne og skal tåle alt mellom himmel og jord.

Nå er jeg så trøtt at jeg går til sengs.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det er mulig, og sånn skal det selvfølgelig ikke være. Jeg aner ikke hvordan ekstremkritikk han har blitt utsatt for.

Jeg forstår i hvert fall ikke hva det var jeg skrev over her som var galt. Det var ikke noe annet enn et aldri så lite tips om å skrive 5 tanker i en tråd i stedet for i 5 ulike tråder rett etter hverandre, for så å svare på sine egne innlegg i nye tråder.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Nå er jeg så trøtt at jeg går til sengs.

Sov godt! :)

Gjest Personifica
Skrevet

Sov godt! :)

takk, gjesp. Du også når du enn måtte legge deg :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

takk, gjesp. Du også når du enn måtte legge deg :)

Legger meg så fort VM-studio er over. :)

Gjest Synnemor
Skrevet

Ja, det er mange her som skriver mye vås. Meg selv inkludert. Men de færreste av oss starter meningsløse tråder 20 ganger i timen, sånn Survivor gjør med jevne mellomrom.

Og de fleste av oss skriver mer enn 2 ord når vi starter et nytt innlegg. Survivor tenker et ord og finner det for godt å skrive det ordet i et nytt innlegg.

Det er stor forskjell på det og våsete diskusjoner.

Det er vel dine ord og din mening at h an skriver meningsløse innlegg og du kan jo hoppe over innleggene hans om du vil? Synes det skal være rom og plass til alle her og jeg synes ikke noe særlig om å rakke ned på a survivor som det blir gjort her..

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det er vel dine ord og din mening at h an skriver meningsløse innlegg og du kan jo hoppe over innleggene hans om du vil? Synes det skal være rom og plass til alle her og jeg synes ikke noe særlig om å rakke ned på a survivor som det blir gjort her..

Selvfølgelig skal det være rom og plass til alle her. Jeg har aldri sagt noe annet, og jeg har ingenting imot a surivivor. Jeg ga han bare noen tips over her.

Det er tross alt ikke noe poeng i å starte flere tråder og så svare på sine egne tråder i desto flere nye svartråder, og når mange av trådene kun består av to ord eller en kort setning i utgangspunktet, forstår jeg at folk sier fra.

Spamming er ikke populært på noe forum.

Skrevet

Har registrert jeg også at noen av trådene hans er litt lange til tider.

Men han har fått gjennomgå så til de grader her inne at det ikke ligner noen ting. Og det har du nok ikke fått med deg.

Det har vært helt ekstremt. Faktisk. Og derfor er jeg på hugget, jeg synes det er forferdelig stygt.

"Men han har fått gjennomgå så til de grader her inne at det ikke ligner noen ting. Og det har du nok ikke fått med deg."

Nei, jeg hører du sier det. Hvilke tråder er dette snakk om da?

"............................................."

Gjest Aimabel
Skrevet

"Når DOL-gjengen setter i gang eviglange tråder som utvikler seg til flørting og annet pjatt som er laaangt utenfor tema, er det så mye bedre?"

Overhodet ikke. Men da er det som regel snakk om EN tråd, som blir lang av tull og tøys. surviver skriver mange tråder uten innhold.

Og - "DOL-gjengen", som du og andre ynder å kalle det, tåler gjerne at noen påpeker at de skriver unødvendig mye tull - så lenge det ikke gjøres på ufin måte. Det tror jeg survivor gjør også - han har ihvertfall gitt inntrykk av det. Det må være mulig å kommentere at det blir for mye av et eller annet, fra en eller annen, uten å skulle bli beskyldt for å "tråkke på" vedkommende.

".........................................."

Nå er det noe annet når mange går imot en person, enn når en person går imot mange.

Jeg vil helst ikke provosere dere, og ende opp med milevis av krangletråder.

Jeg skjønner poenget ditt, men hvorfor må _alle_ på død og liv si ifra? Holder det ikke at et par stykker sier ifra?

Og hva med Webmaster, sier ikke han fra til Survivor når det er nok?

Jeg skjønner at mange synes det blir _mange_ tråder. Men jeg synes faktisk ikke de har rett til å kritisere innholdet.

Gjest Personifica
Skrevet

"Men han har fått gjennomgå så til de grader her inne at det ikke ligner noen ting. Og det har du nok ikke fått med deg."

Nei, jeg hører du sier det. Hvilke tråder er dette snakk om da?

Gå inn på Webmater og les mine henvendelser der. Under "harselering" og "sjikane".

Der finner du en eldre tråd hvor det forekom litt av hvert. Og dette er kun ett eksempel på hvordan det har vært/er.

Gjest a survivor
Skrevet

vet du , jeg har ikke noe problem med å høre og tro på det du sier. I forhold til psykiatrien ,overgrep,krenking og tvangsbehandling.

Men føler kanskje du har vært så fryktelig lite konkret,sagt lite om akkurat hva som skjedde,hvorfor og alt sånn. Og da er det ikke så lett å vite. Jeg har av og til hatt problemer med å følge innleggene dine og følt de har vært bittelitt svevende og kanskje ukonkrete.Hvis du feks leser en rapport om hvorfor tvang absolutt ikke bør brukes og at det kun skader en person evt at man har med håndgripelig innsigelser.Svarer ofte i vær og vind tydeligvis.For jeg forstår ikke hva du egentlig prøver å si,eller hva du spør om. lykke til uansett. :) og håper du får det bedre. Som sagt er jeg en person som tenker at så lenge flyet holder seg i lufta trenger jeg ikke hvite hvorfor det gjør det :P

Takk for interessant informasjon.

Ja, jeg har ikke vært veldig konkret. Og det var jeg heller ikke under tvangsinnleggelsen kanskje. Men så var jeg det likevel.

For det handler om å bli fratatt sin bevegelsesfrihet, og det handler om å bli tvunget inn i sin kropp noe (medikamenter) mot sin vilje.

Så kunne jeg konkretisert med episoder. Og det kommer nok. Men jeg er vel ikke klar for det ennå. For i løpet av endel måneder på sykehus så skjer det mange episoder. Ja, også i løpet av en dag på sykehus med protest så skjer det mye.

Tusen takk for tilbakemeldingen din.

Gjest a survivor
Skrevet

Det er sikkert en av politikerne som er fast bruker her inne, og fant ut at det måtte diskuteres på Stortinget, i håp om at du skulle gi deg :)

Hehe. Du tar nok grundig feil nå. Håper jeg :) hehe...

Eller er det du som er politikeren? hehe...

Skrevet

Nå er det noe annet når mange går imot en person, enn når en person går imot mange.

Jeg vil helst ikke provosere dere, og ende opp med milevis av krangletråder.

Jeg skjønner poenget ditt, men hvorfor må _alle_ på død og liv si ifra? Holder det ikke at et par stykker sier ifra?

Og hva med Webmaster, sier ikke han fra til Survivor når det er nok?

Jeg skjønner at mange synes det blir _mange_ tråder. Men jeg synes faktisk ikke de har rett til å kritisere innholdet.

Joda, du har absolutt et poeng. Likevel så ser jeg ikke noe problem i at flere sier ifra. Problemene oppstår først når folk begynner å si fra på mindre hyggelige måter.

Gjest Synnemor
Skrevet

Om det er direkte helseskadende vet jeg ikke. Men om du er god i prosentregning, så kan du jo regne ut hvor mange prosent av trådene du produserer i løpet av et døgn, og sammenligne det med antall tråder alle vi andre produserer i løpet av et døgn. Det er et irritasjonsmoment, om enn ikke helseskadelig enn så lenge.

Forstår ikke helt problemet. Om innleggene irriterer deg, så bare hopp over de da? Hvorfor skal du bry deg om at noen skriver mange innlegg? Dette er jo et åpent forum og det er jo opp til webmaster å bestemme dette. Forstår ikke dette, men noen må jo henge seg opp i at noen stikker seg ut. Hvorfor ikke være litt storsinnet? Vi er alle forskjellige, og heldigvis ikke helt strømlinjeformet og takk og lov for det.

Jeg blir heldigvis ikke så hekta på et forum at jeg lar meg irritere over alskens som blir skrevet der. Synes det er litt smålig å gå løs på a survivor fordi han har en litt annerledes fremtreden.

Og om han snakker om tvangsbruk i psykiatrien og det ikke engasjerer deg, så hopp over innlegget. La dem som engasjerer seg i dette få svare på innlegget. Om han skriver på en svevende måte, så hvorfor leser du innlegget? Når man har vært gjennom noe traumatisk er det kanskje ikke så lett å konkretisere på et offentlig forum.

Det er greit at a survovor kan få tilbakemeldinger, men latterliggjøring på denne måten blir bare for dumt.

Gjest Calóni
Skrevet

Forstår ikke helt problemet. Om innleggene irriterer deg, så bare hopp over de da? Hvorfor skal du bry deg om at noen skriver mange innlegg? Dette er jo et åpent forum og det er jo opp til webmaster å bestemme dette. Forstår ikke dette, men noen må jo henge seg opp i at noen stikker seg ut. Hvorfor ikke være litt storsinnet? Vi er alle forskjellige, og heldigvis ikke helt strømlinjeformet og takk og lov for det.

Jeg blir heldigvis ikke så hekta på et forum at jeg lar meg irritere over alskens som blir skrevet der. Synes det er litt smålig å gå løs på a survivor fordi han har en litt annerledes fremtreden.

Og om han snakker om tvangsbruk i psykiatrien og det ikke engasjerer deg, så hopp over innlegget. La dem som engasjerer seg i dette få svare på innlegget. Om han skriver på en svevende måte, så hvorfor leser du innlegget? Når man har vært gjennom noe traumatisk er det kanskje ikke så lett å konkretisere på et offentlig forum.

Det er greit at a survovor kan få tilbakemeldinger, men latterliggjøring på denne måten blir bare for dumt.

Han skrev et innlegg om at dersom folk synes han var plagsom ville han gjerne vite om det.

Just trying to help :P

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...