Gjest Mirandolina Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 Tusen takk for din støtte. Støtter alltid deg jeg vet du Du er den du er,du er ekte,det liker jeg.. 0 Siter
Gjest a survivor Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 Ser at mange blir frustrert over dine tema som ofte ikke er så konkrete :-D Jeg synes de er gode jeg! Det er et godt avbrekk til alt det dagligdagse overfladiske pjattet. Det får meg til å tenke litt dypere enn akkurat hva jeg skal ha til middag. Det liker jeg :-) Takk! 0 Siter
hjertebarnet Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 Jeg pleide alltid å tenke at framtiden skulle bli enda bedre. Bare jeg begynner på ungdomskolen....bare jeg begynner på videregående.....bare jeg begynner å studere....bare jeg blir voksen.... Alt ble ikke bare bedre. Noe ble bedre, annet ble værre. Og da begynte jeg å tenke på fortiden. Så fint alt var på barneskolen....så godt jeg hadde det på ungdomskolen...osv Nå for tiden prøver jeg å leve her og nå. Må ikke kaste bort mer tid på å henge seg opp i ting som ikke ble som jeg hadde tenkt. Må ikke legge så store planer for fremtiden at det ikke lar seg gjennomføre. Jeg har vært igjennom en periode der det gikk opp for meg at livet aldri kom til å bli perfekt. Det var vanskelig å innse, samtidig som jeg skulle forsøke å se positivt på fremtiden. Jeg ville jo at alt skulle bli perfekt og jeg trodde det kunne bli det. Nå vet jeg bedre. Jeg vet at jeg kan ha det godt uten at alt er perfekt. Akkurat her og nå er jeg avslappet etter en deilig dag ute ved sjøen. Jeg sitter ute i bare kortermet og shorts, en sommerkveld. Jeg vet ikke hvordan sommeren vil bli. Jeg har ingen bestemte planer, annet enn at jeg skal utnytte ferien best mulig. Så får tiden vise.... Veldig godt innlegg, Aimabel! 0 Siter
hjertebarnet Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 Takk for at du tok opp temaet, survivor, jeg syns også det er et spennende tema. Fint innlegg! 0 Siter
Gjest Aimabel Skrevet 6. juli 2006 Skrevet 6. juli 2006 Veldig godt innlegg, Aimabel! Tusen takk det var hyggelig! :-) 0 Siter
Gjest a survivor Skrevet 6. juli 2006 Skrevet 6. juli 2006 Jeg pleide alltid å tenke at framtiden skulle bli enda bedre. Bare jeg begynner på ungdomskolen....bare jeg begynner på videregående.....bare jeg begynner å studere....bare jeg blir voksen.... Alt ble ikke bare bedre. Noe ble bedre, annet ble værre. Og da begynte jeg å tenke på fortiden. Så fint alt var på barneskolen....så godt jeg hadde det på ungdomskolen...osv Nå for tiden prøver jeg å leve her og nå. Må ikke kaste bort mer tid på å henge seg opp i ting som ikke ble som jeg hadde tenkt. Må ikke legge så store planer for fremtiden at det ikke lar seg gjennomføre. Jeg har vært igjennom en periode der det gikk opp for meg at livet aldri kom til å bli perfekt. Det var vanskelig å innse, samtidig som jeg skulle forsøke å se positivt på fremtiden. Jeg ville jo at alt skulle bli perfekt og jeg trodde det kunne bli det. Nå vet jeg bedre. Jeg vet at jeg kan ha det godt uten at alt er perfekt. Akkurat her og nå er jeg avslappet etter en deilig dag ute ved sjøen. Jeg sitter ute i bare kortermet og shorts, en sommerkveld. Jeg vet ikke hvordan sommeren vil bli. Jeg har ingen bestemte planer, annet enn at jeg skal utnytte ferien best mulig. Så får tiden vise.... Åhh... tusen tusen takk for veldig gode ord!! De gav meg veldig mye! Kan jeg få lov til å kopiere dem ut herfra og ta vare på dem? Det du skrev berørte meg på en sånn god måte. Kanskje fordi jeg ser at jeg kanskje kan komme til å oppleve det du skriver. Tusen takk!! 0 Siter
Gjest a survivor Skrevet 6. juli 2006 Skrevet 6. juli 2006 Støtter alltid deg jeg vet du Du er den du er,du er ekte,det liker jeg.. Tusen takk!! 0 Siter
Gjest a survivor Skrevet 6. juli 2006 Skrevet 6. juli 2006 Takk for at du tok opp temaet, survivor, jeg syns også det er et spennende tema. Fint innlegg! Takk for din kommentar, hjertebarnet! 0 Siter
Gjest Aimabel Skrevet 6. juli 2006 Skrevet 6. juli 2006 Åhh... tusen tusen takk for veldig gode ord!! De gav meg veldig mye! Kan jeg få lov til å kopiere dem ut herfra og ta vare på dem? Det du skrev berørte meg på en sånn god måte. Kanskje fordi jeg ser at jeg kanskje kan komme til å oppleve det du skriver. Tusen takk!! Så hyggelig at du satt pris på det jeg skrev :-) Kopier i vei du ;-) Håper du også en dag vil klare å glede deg over de små ting i hverdagen. Det vil gi deg styrke til å takle det vanskelige. For en ting kan vi sikkert vite om fremtiden, den vil aldri bli problemfri. 0 Siter
Gjest a survivor Skrevet 6. juli 2006 Skrevet 6. juli 2006 Så hyggelig at du satt pris på det jeg skrev :-) Kopier i vei du ;-) Håper du også en dag vil klare å glede deg over de små ting i hverdagen. Det vil gi deg styrke til å takle det vanskelige. For en ting kan vi sikkert vite om fremtiden, den vil aldri bli problemfri. Tusen, tusen takk!! Du er god! 0 Siter
Hansi25 Skrevet 6. juli 2006 Skrevet 6. juli 2006 Hmm. Virka jo som helt vanlige tanker skrevet i ekstravagans delux 0 Siter
Gjest a survivor Skrevet 6. juli 2006 Skrevet 6. juli 2006 Hmm. Virka jo som helt vanlige tanker skrevet i ekstravagans delux Hva er "ekstravagans delux"? 0 Siter
Hansi25 Skrevet 6. juli 2006 Skrevet 6. juli 2006 Hva er "ekstravagans delux"? hehe. Bare mente litt i overkant Fins enklere måter å utdype på. Litt mer klartekst liksom. 0 Siter
Gjest a survivor Skrevet 7. juli 2006 Skrevet 7. juli 2006 hehe. Bare mente litt i overkant Fins enklere måter å utdype på. Litt mer klartekst liksom. Ok. Klarere: Jeg har blitt "voldtatt" av norsk psykiatri. 0 Siter
Hansi25 Skrevet 7. juli 2006 Skrevet 7. juli 2006 Ok. Klarere: Jeg har blitt "voldtatt" av norsk psykiatri. Får ikke blitt klarere enn det Lykke til videre. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.