Gå til innhold

Her og nå

Anbefalte innlegg

Gjest Mirandolina
Skrevet

Tusen takk for din støtte.

Støtter alltid deg jeg vet du ;)

Du er den du er,du er ekte,det liker jeg..

Videoannonse
Annonse
Gjest a survivor
Skrevet

Ser at mange blir frustrert over dine tema som ofte ikke er så konkrete :-D

Jeg synes de er gode jeg! Det er et godt avbrekk til alt det dagligdagse overfladiske pjattet. Det får meg til å tenke litt dypere enn akkurat hva jeg skal ha til middag. Det liker jeg :-)

Takk! :)

hjertebarnet
Skrevet

Jeg pleide alltid å tenke at framtiden skulle bli enda bedre. Bare jeg begynner på ungdomskolen....bare jeg begynner på

videregående.....bare jeg begynner å studere....bare jeg blir voksen....

Alt ble ikke bare bedre. Noe ble bedre, annet ble værre. Og da begynte jeg å tenke på fortiden. Så fint alt var på barneskolen....så godt jeg hadde det på ungdomskolen...osv

Nå for tiden prøver jeg å leve her og nå. Må ikke kaste bort mer tid på å henge seg opp i ting som ikke ble som jeg hadde tenkt. Må ikke legge så store planer for fremtiden at det ikke lar seg gjennomføre.

Jeg har vært igjennom en periode der det gikk opp for meg at livet aldri kom til å bli perfekt. Det var vanskelig å innse, samtidig som jeg skulle forsøke å se positivt på fremtiden. Jeg ville jo at alt skulle bli perfekt og jeg trodde det kunne bli det.

Nå vet jeg bedre. Jeg vet at jeg kan ha det godt uten at alt er perfekt. Akkurat her og nå er jeg avslappet etter en deilig dag ute ved sjøen. Jeg sitter ute i bare kortermet og shorts, en sommerkveld. Jeg vet ikke hvordan sommeren vil bli. Jeg har ingen bestemte planer, annet enn at jeg skal utnytte ferien best mulig. Så får tiden vise....

Veldig godt innlegg, Aimabel!

hjertebarnet
Skrevet

Takk for at du tok opp temaet, survivor, jeg syns også det er et spennende tema. Fint innlegg!

Gjest Aimabel
Skrevet

Veldig godt innlegg, Aimabel!

Tusen takk det var hyggelig!

:-)

Gjest a survivor
Skrevet

Jeg pleide alltid å tenke at framtiden skulle bli enda bedre. Bare jeg begynner på ungdomskolen....bare jeg begynner på

videregående.....bare jeg begynner å studere....bare jeg blir voksen....

Alt ble ikke bare bedre. Noe ble bedre, annet ble værre. Og da begynte jeg å tenke på fortiden. Så fint alt var på barneskolen....så godt jeg hadde det på ungdomskolen...osv

Nå for tiden prøver jeg å leve her og nå. Må ikke kaste bort mer tid på å henge seg opp i ting som ikke ble som jeg hadde tenkt. Må ikke legge så store planer for fremtiden at det ikke lar seg gjennomføre.

Jeg har vært igjennom en periode der det gikk opp for meg at livet aldri kom til å bli perfekt. Det var vanskelig å innse, samtidig som jeg skulle forsøke å se positivt på fremtiden. Jeg ville jo at alt skulle bli perfekt og jeg trodde det kunne bli det.

Nå vet jeg bedre. Jeg vet at jeg kan ha det godt uten at alt er perfekt. Akkurat her og nå er jeg avslappet etter en deilig dag ute ved sjøen. Jeg sitter ute i bare kortermet og shorts, en sommerkveld. Jeg vet ikke hvordan sommeren vil bli. Jeg har ingen bestemte planer, annet enn at jeg skal utnytte ferien best mulig. Så får tiden vise....

Åhh... tusen tusen takk for veldig gode ord!! De gav meg veldig mye!

Kan jeg få lov til å kopiere dem ut herfra og ta vare på dem?

Det du skrev berørte meg på en sånn god måte. Kanskje fordi jeg ser at jeg kanskje kan komme til å oppleve det du skriver.

Tusen takk!!

Gjest a survivor
Skrevet

Støtter alltid deg jeg vet du ;)

Du er den du er,du er ekte,det liker jeg..

Tusen takk!!

Gjest a survivor
Skrevet

Takk for at du tok opp temaet, survivor, jeg syns også det er et spennende tema. Fint innlegg!

Takk for din kommentar, hjertebarnet!

Gjest Aimabel
Skrevet

Åhh... tusen tusen takk for veldig gode ord!! De gav meg veldig mye!

Kan jeg få lov til å kopiere dem ut herfra og ta vare på dem?

Det du skrev berørte meg på en sånn god måte. Kanskje fordi jeg ser at jeg kanskje kan komme til å oppleve det du skriver.

Tusen takk!!

Så hyggelig at du satt pris på det jeg skrev :-) Kopier i vei du ;-)

Håper du også en dag vil klare å glede deg over de små ting i hverdagen. Det vil gi deg styrke til å takle det vanskelige. For en ting kan vi sikkert vite om fremtiden, den vil aldri bli problemfri.

Gjest a survivor
Skrevet

Så hyggelig at du satt pris på det jeg skrev :-) Kopier i vei du ;-)

Håper du også en dag vil klare å glede deg over de små ting i hverdagen. Det vil gi deg styrke til å takle det vanskelige. For en ting kan vi sikkert vite om fremtiden, den vil aldri bli problemfri.

Tusen, tusen takk!! Du er god! :)

Skrevet

Hmm. Virka jo som helt vanlige tanker skrevet i ekstravagans delux :)

Gjest a survivor
Skrevet

Hmm. Virka jo som helt vanlige tanker skrevet i ekstravagans delux :)

Hva er "ekstravagans delux"?

Skrevet

Hva er "ekstravagans delux"?

hehe. Bare mente litt i overkant :) Fins enklere måter å utdype på. Litt mer klartekst liksom.

Gjest a survivor
Skrevet

hehe. Bare mente litt i overkant :) Fins enklere måter å utdype på. Litt mer klartekst liksom.

Ok. Klarere:

Jeg har blitt "voldtatt" av norsk psykiatri.

Skrevet

Ok. Klarere:

Jeg har blitt "voldtatt" av norsk psykiatri.

Får ikke blitt klarere enn det :) Lykke til videre.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...