Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 122
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Prozak

21

• DarkPink

20

• Lillemus

8

• Mary Poppins

5

Mest aktive i denne tråden

Jeg var 16, og hadde vert sammen med en på 19 i noen måneder. Vi tok det gradvis, det verste av alt var når han skulle se meg uten bh første gang syntes jeg. Etter det gikk det mer av seg selv, jeg var glad han hadde erfaring og kunne ta styringen.

Det var i en myk seng hjemme på hybelen, det var rart, spennende og godt, og jeg var glad det var med ham.

Annonse

Gjest Marres

Jeg var 16, og hadde vert sammen med en på 19 i noen måneder. Vi tok det gradvis, det verste av alt var når han skulle se meg uten bh første gang syntes jeg. Etter det gikk det mer av seg selv, jeg var glad han hadde erfaring og kunne ta styringen.

Det var i en myk seng hjemme på hybelen, det var rart, spennende og godt, og jeg var glad det var med ham.

17 år og stormforelelsket, og i utlandet på skole :) Var vel ikke one-night stand, men heller mer one-week stands. Ingen knall sex sånn teknisk sett, men jeg hadde det topp og agrer ikke ett sekund. Kunne vel ikke ha vært bedre "første gang".

Jeg var 14, og han 22. Det var helt greit, ikke vondt men heller ikke kjempe godt. Vi hadde sex 3 eller 4 ganger den natten og det merket jeg dagen etter for å si det sånn;)

Jeg angrer ikke, første gangen betydde ingenting for meg.

Tenker jeg grisen koste seg da, funnet en smekker jomfru på 14!

Gjest vitamin

Jeg var 14, og han 22. Det var helt greit, ikke vondt men heller ikke kjempe godt. Vi hadde sex 3 eller 4 ganger den natten og det merket jeg dagen etter for å si det sånn;)

Jeg angrer ikke, første gangen betydde ingenting for meg.

14 og 22, blir ikke det som voksen og barn?

Han burde anmeldes.

Gjest Princess Peach

14 og 22, blir ikke det som voksen og barn?

Han burde anmeldes.

Hun var jo under den seksuelle lavalderen, men det er vel litt sent å anmelde det nå, vel?

Det er jo ikke sikkert hun ønsker det engang, hørtes jo ut som det hele var ganske frivillig.

Annonse

Gjest vitamin

Hun var jo under den seksuelle lavalderen, men det er vel litt sent å anmelde det nå, vel?

Det er jo ikke sikkert hun ønsker det engang, hørtes jo ut som det hele var ganske frivillig.

Jeg mener at han burde anmeldes da det skjedde.Frivillig eller ikke, det er ikke lov å utnytte barn.

Hadde det vært min datter som ble utnytter, skulle ikke den jævelen slippe billig unna. ;o)

Antagelig vet foreldrene sjeldent noe når sånt skjer.

Jeg vil påpeke at det er ikke for sent å kjøre en sak på det hos voldsoffererstatningen nå, men det er sikkert ikke ønskelig.

Helt sikkert. I ettertid synes jeg det er kjempe ekkelt, og er veldig glad for at jeg ikke har noe som helst kontakt med denne personen.

Var egentlig tenkt å slenge på et geipefjes på den der, var ikke stygt ment, ser nå at det kanskje ser sånn ut.

Var halvt spøkefullt, skjønner godt deg da du var 14. men når man ser det fra en 22-årings side, så blir det litt mer "barnerov" =p

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...