Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg var nettopp blitt 14 og han var 19. Det var utrolig vondt for meg, og hele greia var vel ganske mislykket. Syns nok det var litt tidlig, og følte meg ikke helt klar, men var veldig forelsket!

Det er mange år siden nå, men vi er fortsatt gode venner. Angrer kanskje litt, men det er ikke noe jeg går rundt og tenker på:o)

Jeg fatter ikke slikt. Aldri om jeg hadde så mye som _vurdert_ sex med en fjortenåring når jeg var nitten.

"..........................................."

Fortsetter under...

• Svar 122
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Prozak

21

• DarkPink

20

• Lillemus

8

• Mary Poppins

5

Mest aktive i denne tråden

Jeg fatter ikke slikt. Aldri om jeg hadde så mye som _vurdert_ sex med en fjortenåring når jeg var nitten.

Synes det er helt opplagt. Når man er gutt på rundt 20, synes man de storbrysta og eller helt rette fjortiskroppene er det deiligste man kan komme over.

Og så har man det uskyldige, det med å være den som får ta jomfrudommen, osv.Hadde sikkert ville hatt en 14-åring selv jeg, om jeg var gutt. Og hvis hun i tillegg ligger der og ber om å få det... det er da ikke _så_ vanskelig å "fatte" at det skjer?

Jeg var 17 (nesten 18), og han var 24. Han var min første "ordentlige" kjæreste, og vi hadde vært sammen i knappe 2 mnd'er. Ikke veldig godt, men helt ok. Jeg angrer ikke, selv om jeg nok så på det litt som "noe om skulle unnagjøres" ;-)

Synes det er helt opplagt. Når man er gutt på rundt 20, synes man de storbrysta og eller helt rette fjortiskroppene er det deiligste man kan komme over.

Og så har man det uskyldige, det med å være den som får ta jomfrudommen, osv.Hadde sikkert ville hatt en 14-åring selv jeg, om jeg var gutt. Og hvis hun i tillegg ligger der og ber om å få det... det er da ikke _så_ vanskelig å "fatte" at det skjer?

"Når man er gutt på rundt 20, synes man de storbrysta og eller helt rette fjortiskroppene er det deiligste man kan komme over."

Det er vel - såfremst du ikke er ironisk - noe av det dummeste jeg har hørt. Jeg fant overhodet ikke noe tiltrekkende med 14-åringer når jeg var 20, og det gjorde ikke brorparten av de jeg omga meg med heller. Patetisk, kaller jeg slikt. Det er nøyaktig like patetisk som 30-åringe menn som løper etter 18-åringer.

Annonse

ShitDiddelyDo

Det der kjenner jeg meg utrolig dårlig igjen i. Jeg så ikke noe i så unge jenter selv da jeg var 16 selv. Og det til tross for at jeg selv var rimelig sent utvikla og så langt yngre ut enn jeg var.

Jeg fatter ikke hva som er tiltrekkende med jenter på denne alderen, og aldri i verden om jeg ville dristet meg til sex med noe så ungt - om hun så var 16 og aldri så lovlig.

Gjest Morsk

"Når man er gutt på rundt 20, synes man de storbrysta og eller helt rette fjortiskroppene er det deiligste man kan komme over."

Det er vel - såfremst du ikke er ironisk - noe av det dummeste jeg har hørt. Jeg fant overhodet ikke noe tiltrekkende med 14-åringer når jeg var 20, og det gjorde ikke brorparten av de jeg omga meg med heller. Patetisk, kaller jeg slikt. Det er nøyaktig like patetisk som 30-åringe menn som løper etter 18-åringer.

OiOiOI !.Nå er meningstyrrannen også ute etter å definere hva andre skal ha lov til å ha av seksuelle preferenser.

Du nøyer deg ikke bare med å være patetisk, men likner mer en regulær allminnelig pøbel.

Annonse

Gjest anonym her ja

Det går bra, jeg vil ikke ha medlidenhet. Jeg tenkte nok ikke så mye over det, vi var kjærester og jeg trodde kanskje det var sånn det skulle være. Har det helt fint i dag og tenker sjelden på det :)

Det var bra at du ikke tenker på det. Det er fint å tenke på det som er og kommer i steden for.:-)

OiOiOI !.Nå er meningstyrrannen også ute etter å definere hva andre skal ha lov til å ha av seksuelle preferenser.

Du nøyer deg ikke bare med å være patetisk, men likner mer en regulær allminnelig pøbel.

Jepp. Kos deg med å se på fjortissene du, Morsk...og innbill deg at det er andre det er noe galt med... Maken til patetisk "mann" :-) (Det er selvfølgelig helt irrelevant at en 14-åring er to år _under_ lavalderen, mens en 20+-åring er 4+ år _over_...)

"............................................"

Gjest Morsk

Jepp. Kos deg med å se på fjortissene du, Morsk...og innbill deg at det er andre det er noe galt med... Maken til patetisk "mann" :-) (Det er selvfølgelig helt irrelevant at en 14-åring er to år _under_ lavalderen, mens en 20+-åring er 4+ år _over_...)

"............................................"

Spar sludderet ditt til neste fyllefest du er på!

Tydligvis er begrepet "ungdommelig skjønnhet" noe du aldri har hørt om eller skjønt betydningen av der du famler rundt i en eller annen eldrebolig eller sykehjem og prøver finne ei du kan runke etter...

....og kaller andre patetiske.

Spar sludderet ditt til neste fyllefest du er på!

Tydligvis er begrepet "ungdommelig skjønnhet" noe du aldri har hørt om eller skjønt betydningen av der du famler rundt i en eller annen eldrebolig eller sykehjem og prøver finne ei du kan runke etter...

....og kaller andre patetiske.

*LOL*

Sorry, men jeg tar ikke godt voksne menn som sikler på ungdomsskoleelever seriøst på noe vis. Enda en av dine foreffelige egenskaper, åpenbart :-)

".............................................."

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...