Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 122
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Prozak

21

• DarkPink

20

• Lillemus

8

• Mary Poppins

5

Mest aktive i denne tråden

Annonse

Gjest anonym idag ja!

Jeg var 13,han var 26. Syns det var kjempespennende og litt "tøft". Idag kan jeg ikke fatte at jeg ville det,og skjønner hvertfall ikke hva som foregikk i hodet hans... Han skulle ha vært bura inne! Ja jeg angrer,men kan ikke huske at det gjorde vondt!

Snacky1365380698

Jeg var 19, hans alder vet jeg ikke, for jeg visste ikke hvem han var. Jeg var så lei av å prøve å få det til med diverse kjærester at jeg til slutt bare drakk meg full og fant en passende herremann :D

Det var faktisk ganske godt :)

Hehe, hørtes festlig ut :) Tror mange skulle ønske å gjort det slik når de ville prøve ut noe nytt!

Gjest 18181818

Jeg var 18 og det var med en jevngammel kamerat, mest for å ha det gjort. Det gjorde ikke vondt, men var heller ikke spesielt godt. Angret ikke, men "oppdaget" ikke sex før jeg var 21, med en gammel venn på 25, det var en helt annen opplevelse, og jeg anser vel egentlig det som min "ordentlige" første gang.

Jeg var 13,han var 26. Syns det var kjempespennende og litt "tøft". Idag kan jeg ikke fatte at jeg ville det,og skjønner hvertfall ikke hva som foregikk i hodet hans... Han skulle ha vært bura inne! Ja jeg angrer,men kan ikke huske at det gjorde vondt!

Det er forhåpentligvis bare én person i denne tråden som mener at det er helt greit for en 26-åring å ha sex med et barn på 13.

De aller fleste er nok enige med deg i at vedkommende skulle vært sperret inne, ja. Jeg vil gå så langt som til å mistenke slike folk for å ha alvorlig svekkede sjelsevner.

"........................................."

Annonse

Det er forhåpentligvis bare én person i denne tråden som mener at det er helt greit for en 26-åring å ha sex med et barn på 13.

De aller fleste er nok enige med deg i at vedkommende skulle vært sperret inne, ja. Jeg vil gå så langt som til å mistenke slike folk for å ha alvorlig svekkede sjelsevner.

"........................................."

Hvis det er meg du sikter til, så blir jeg skuffet over deg.

Hvis det er meg du sikter til, så blir jeg skuffet over deg.

Nei nei nei - overhodet ikke. Hvordan kan du tro det?

Jeg sikter selvfølelig til morsk, som i sin stalking angrep meg her fordi jeg uttalte at 20-åringer som finner 14-åringer seksuellt attraktive er patetiske.

"............................................"

Nei nei nei - overhodet ikke. Hvordan kan du tro det?

Jeg sikter selvfølelig til morsk, som i sin stalking angrep meg her fordi jeg uttalte at 20-åringer som finner 14-åringer seksuellt attraktive er patetiske.

"............................................"

Åh, ikke fått med meg det.

Jeg skreiv jo at jeg skjønte hva guttene i 20-åra så i unge, snertne, uerfarne jenter. Men regna med at du skjønte at det var langt fra det, til å synes det er normalt og greit at de faktisk har sex. Men da skjønte du det, da =)

Åh, ikke fått med meg det.

Jeg skreiv jo at jeg skjønte hva guttene i 20-åra så i unge, snertne, uerfarne jenter. Men regna med at du skjønte at det var langt fra det, til å synes det er normalt og greit at de faktisk har sex. Men da skjønte du det, da =)

Ja. Og jeg svarte at jeg selv ikke skjønner det. Da jeg var 20 så jeg overhodet ingenting seksuellt i fjortenåringer. Det er faktisk ganske så stor forskjell på 14 og 20, fysisk og mentalt, generellt sett.

"..........................................."

Ja. Og jeg svarte at jeg selv ikke skjønner det. Da jeg var 20 så jeg overhodet ingenting seksuellt i fjortenåringer. Det er faktisk ganske så stor forskjell på 14 og 20, fysisk og mentalt, generellt sett.

"..........................................."

Ja, men derfor kunne det hende det innlegget var til meg!

Men nå er ikke alle gutter like modne og skikkelige som du og SDD da vettu =) Tro meg, her jeg bor, i min generasjon, har "alle" i 20åra lyst på disse tynne, jomfruelige fjortisene med trampstamp på korsryggen og rosa topper som slutter rett under push-upbhene.

Ja, men derfor kunne det hende det innlegget var til meg!

Men nå er ikke alle gutter like modne og skikkelige som du og SDD da vettu =) Tro meg, her jeg bor, i min generasjon, har "alle" i 20åra lyst på disse tynne, jomfruelige fjortisene med trampstamp på korsryggen og rosa topper som slutter rett under push-upbhene.

Hva er trampstamp?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...