Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Det blir litt mer saklig hvis du ikke bruker ord som "vansire". Det blir en personlig mening om en bestemt ting, som er totalt irrelevant i denne sammenhengen.

".............................................."

Jeg vet det, men jeg klarer ikke å se på tattiser på fjortenåring på noen annen måte.

Fortsetter under...

• Svar 122
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Prozak

21

• DarkPink

20

• Lillemus

8

• Mary Poppins

5

Mest aktive i denne tråden

Det er en viss forskjell på å få noen til å kjøpe an pakke røyk eller en øl til deg og å få noen til å vansire huden din da...

"vansire"?

Det finnes noe som heter falsk leg. Jeg vet bare at jeg ikke kan huske å ha sett noen med en sånn type tatovering som ikke har hatt push up bh og rosa og hvite trange klær, og jeg kjenner ikke så mange med sånn stil over 18.

"vansire"?

Det finnes noe som heter falsk leg. Jeg vet bare at jeg ikke kan huske å ha sett noen med en sånn type tatovering som ikke har hatt push up bh og rosa og hvite trange klær, og jeg kjenner ikke så mange med sånn stil over 18.

"Jeg vet bare at jeg ikke kan huske å ha sett noen med en sånn type tatovering som ikke har hatt push up bh og rosa og hvite trange klær, og jeg kjenner ikke så mange med sånn stil over 18."

Vel, da har du ikke sett så mange :-)

De aller, aller fleste er faktisk over 18. Det har blitt vanligere blant yngre jenter de senere årene, men som du selv sa: "Fjortis" er ikke nødvendigvis avhengig av alder. Veldig mange 18-19-20 åringe jenter ser ut som småjenter, spør du meg.

".........................................."

"Jeg vet bare at jeg ikke kan huske å ha sett noen med en sånn type tatovering som ikke har hatt push up bh og rosa og hvite trange klær, og jeg kjenner ikke så mange med sånn stil over 18."

Vel, da har du ikke sett så mange :-)

De aller, aller fleste er faktisk over 18. Det har blitt vanligere blant yngre jenter de senere årene, men som du selv sa: "Fjortis" er ikke nødvendigvis avhengig av alder. Veldig mange 18-19-20 åringe jenter ser ut som småjenter, spør du meg.

".........................................."

Javel, men nå er vi laaangt utenfor tema og jeg orker ikke diskutere det mer!

=p

Gjest Morsk

Nei nei nei - overhodet ikke. Hvordan kan du tro det?

Jeg sikter selvfølelig til morsk, som i sin stalking angrep meg her fordi jeg uttalte at 20-åringer som finner 14-åringer seksuellt attraktive er patetiske.

"............................................"

Det har jeg ikke skrevet, din løgnerdritt.

Jeg skrev SE på med uthevelse, og svaret var primært myntet på din idiotkommentar om 30 åringer som kunne tenke seg en 18 åring.

Annonse

Det har jeg ikke skrevet, din løgnerdritt.

Jeg skrev SE på med uthevelse, og svaret var primært myntet på din idiotkommentar om 30 åringer som kunne tenke seg en 18 åring.

"din løgnerdritt".

Man kan formelig se hvordan fråden står rundt kjeften på deg. *Ler*

"........................................."

Gjest Morsk

"din løgnerdritt".

Man kan formelig se hvordan fråden står rundt kjeften på deg. *Ler*

"........................................."

Langt i fra. Har forlengst blitt imunisert mot slag langt under beltestedet etter flere år med Sør, som du nå tydligvis har tatt opp arven fra også på området: løgn og sitatfusk.

Langt i fra. Har forlengst blitt imunisert mot slag langt under beltestedet etter flere år med Sør, som du nå tydligvis har tatt opp arven fra også på området: løgn og sitatfusk.

*Gjesp* Hadde jeg orket å jatte mer med deg, så hadde jeg neppe sagt annet enn "stikk nå, din lille p**o. Som sagt: Voksne folk som finner fjortenåriger seksuellt attraktive fortjener ganske andre ting enn de kan få på et diskusjonsforum.

"....................................."

*LOL* Den ordbruken din gjør påstanden om imunitet rimelig lite troverdig. :-)

"............................................."

Annonse

Gjest Morsk

*Gjesp* Hadde jeg orket å jatte mer med deg, så hadde jeg neppe sagt annet enn "stikk nå, din lille p**o. Som sagt: Voksne folk som finner fjortenåriger seksuellt attraktive fortjener ganske andre ting enn de kan få på et diskusjonsforum.

"....................................."

Gjesp i vei, ditt løgnersøppel.

At du ikke engang forstår forskjell på å "finne" noen seksuelt attraktive,til det å gå avsted å ha sex med vedkommende viser vel til fulle ditt allerede velkjente medisineringsbehov og generelle distanse til virkelighetens verden.

Din ville kaving og hysteriske utbrudd mot å bli mistenkt for å tenne på noen under geriatrisk alder skyldes kanskje at du har noe å skjule eller gjennopprette?

Mener bestemt at du var med i en annen tråd nylig der en pedofil stod frem, og at det da ikke var grenser for ditt engasjement i å forsvare vedkommende...

Men schizofren, spaltet og uberegnelig som du er, så er det vel ikke lett å vite hvem du er akkurat i dag:) I går en pedo, i dag en eldresenterjeger..hva blir det i morgen?

Gjesp i vei, ditt løgnersøppel.

At du ikke engang forstår forskjell på å "finne" noen seksuelt attraktive,til det å gå avsted å ha sex med vedkommende viser vel til fulle ditt allerede velkjente medisineringsbehov og generelle distanse til virkelighetens verden.

Din ville kaving og hysteriske utbrudd mot å bli mistenkt for å tenne på noen under geriatrisk alder skyldes kanskje at du har noe å skjule eller gjennopprette?

Mener bestemt at du var med i en annen tråd nylig der en pedofil stod frem, og at det da ikke var grenser for ditt engasjement i å forsvare vedkommende...

Men schizofren, spaltet og uberegnelig som du er, så er det vel ikke lett å vite hvem du er akkurat i dag:) I går en pedo, i dag en eldresenterjeger..hva blir det i morgen?

Jeg orket ikke lese rallingen din, Morsk. Og dette blir for usaklig og dumt - jeg klarer som sagt ikke forholde meg seriøst til noen som forsvarer at voksne menn tenner seksuellt på 14-årige jentunger.

Gjest Morsk

*LOL* Den ordbruken din gjør påstanden om imunitet rimelig lite troverdig. :-)

Vel, vi diskuterer og vi krangler, og trives vel godt med det:)

Men jeg syns vi burde kunne holde en viss standard, og at helt ubegrunnede beskyldninger om at man går god for grovt straffbare handlinger )som sex med mindreårige er) ligger under den standarden.

Er jo vant med det fra Sør at han ikke kjente noen grenser, men har hittill oppfattet deg som en anelse mer redelig.

Men OK, go ahead. I follow up.

Gjest Morsk

Jeg orket ikke lese rallingen din, Morsk. Og dette blir for usaklig og dumt - jeg klarer som sagt ikke forholde meg seriøst til noen som forsvarer at voksne menn tenner seksuellt på 14-årige jentunger.

Totalt uinterresant hvd du mener om det.

I følge NHD som skrev et lenger innlegg om dette emnet for en tid siden, er det grensende til helt normalt, og har intet med pedofili å gjøre, å oppleve seksuell interesse for ferdig utviklede kvinnekropper som mange 14-15 åringer har, uansett hvor gammel man blir.

Derfra og til faktisk å gjøre noe aktivt for å ha sex med ei så ung og mentalt uutviklet jente er det derimot selvsagt et kvantessprang som modne vettuge menn aldri ville finne på å overskride av en rekke årsaker.

Du snøvler løs som om du ikke begriper noe av dette, og det er det vel egentlig bare å hånflire av.

Det er en ganske stor forskjell på å drikke og å få en tatovering. Og - selv om man selvfølgelig ikke skal servere eller selge alkohol til noen under 18, så bør en tatovør være hakket mer nøye.

".............................................."

Nja. Jeg fikk pierset nesa i en alder av 15. 18 års grense på det også.

Har hull i nesa i dag :S

Isle o'view

Spar sludderet ditt til neste fyllefest du er på!

Tydligvis er begrepet "ungdommelig skjønnhet" noe du aldri har hørt om eller skjønt betydningen av der du famler rundt i en eller annen eldrebolig eller sykehjem og prøver finne ei du kan runke etter...

....og kaller andre patetiske.

Noen vil vel hevde at dette ikke var "ordentlig" sex, men det var ihvertfall seksuell aktivitet... Jeg var sikkert ikke mer enn 11-12 år, men husker hendelsen som om det var i går. Jeg og min kusine som var ett år yngre ble hjemme alene denne ettermiddagen. Så fort hun så foreldrenes bil forsvinne bak bakketoppen noen hundre meter unna, dro hun meg med inn på foreldrenes soverom. Der la hun seg på sengen, dro skjørtet opp og trusa ned. Det var ingen penetrering inn i bildet, men hun visste hvor hun ville ha meg. Vi holdt ikke på så lenge tror jeg. For meg var det en sterk opplevels, ettersom det skjedde så spontant. Dette var altså min seksuelle "debut".

Gjest kvitsymra

Vi var begge 16 år, og hadde vært sammen i ca. 1. mnd.

Husker eg skalv da han tok av meg bunaden. (he he, det var 17. mai) Fin opplevelse, siden begge var jomfru. Vi var sammen i 9 år. da hadde vi vokst fra hverandre. Men eg er glad det var sammen med han, ja. En kjæreste man aldri glemmer.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...