Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lenge har dere prøvd før dere fikk utredning?

Vi er inne i vår 6 pp. Vet jo at det kan gå opp til ett år og mer, men begynner å bli utolmodig.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De færreste starter med utredning før de har prøvd aktivt i 1 år. Men er dere "gamle" kan dere prøve etter 6 mnd. Med "gamle" mener jeg over 35 år.

Skrevet

De færreste starter med utredning før de har prøvd aktivt i 1 år. Men er dere "gamle" kan dere prøve etter 6 mnd. Med "gamle" mener jeg over 35 år.

Vi får vel smøre oss med tolmodighet. Har jo ikke prøvd så lenge heller, selvom det av og til føles sånn.

Skrevet

Vi får vel smøre oss med tolmodighet. Har jo ikke prøvd så lenge heller, selvom det av og til føles sånn.

Sukk, ja. En måned føles som et år når man prøver!!!

Skrevet

Hei!! Vi har prøvd i akkuratt et år nå og har nettopp vært på utredning.

Håper det skjer noe hos dere snart så dere slipper å gå til det skrittet!! Lykke til!!:-)

Gjest vil ikke vente mer...
Skrevet

Vi hadde prøvd i 13 mnd før jeg tok kontakt med lege. Nå har det gått fire måneder til, og er fortsatt ikke gravid, nei... Vente, vente... Det er utrolig slitsomt psykisk!

Ønsker deg og alle andre "prøvere" lykke til!

Skrevet

Vi hadde prøvd i 13 mnd før jeg tok kontakt med lege. Nå har det gått fire måneder til, og er fortsatt ikke gravid, nei... Vente, vente... Det er utrolig slitsomt psykisk!

Ønsker deg og alle andre "prøvere" lykke til!

Som om jeg skulle sagt det selv...

Lykke til, dere også!!:-)

Gjest vil ikke vente mer...
Skrevet

Som om jeg skulle sagt det selv...

Lykke til, dere også!!:-)

Tusen takk:)

Skrevet

Jeg gikk til lege etter et halvt år uten prevensjon. Utredning satt i gang ca 8-9 mnd etter pilleslutt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...