live2 Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 Hvor lenge har dere prøvd før dere fikk utredning? Vi er inne i vår 6 pp. Vet jo at det kan gå opp til ett år og mer, men begynner å bli utolmodig..... 0 Siter
jubalong70 Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 De færreste starter med utredning før de har prøvd aktivt i 1 år. Men er dere "gamle" kan dere prøve etter 6 mnd. Med "gamle" mener jeg over 35 år. 0 Siter
live2 Skrevet 5. juli 2006 Forfatter Skrevet 5. juli 2006 De færreste starter med utredning før de har prøvd aktivt i 1 år. Men er dere "gamle" kan dere prøve etter 6 mnd. Med "gamle" mener jeg over 35 år. Vi får vel smøre oss med tolmodighet. Har jo ikke prøvd så lenge heller, selvom det av og til føles sånn. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 Vi får vel smøre oss med tolmodighet. Har jo ikke prøvd så lenge heller, selvom det av og til føles sånn. Sukk, ja. En måned føles som et år når man prøver!!! 0 Siter
Mathildaa Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 Hei!! Vi har prøvd i akkuratt et år nå og har nettopp vært på utredning. Håper det skjer noe hos dere snart så dere slipper å gå til det skrittet!! Lykke til!!:-) 0 Siter
Gjest vil ikke vente mer... Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 Vi hadde prøvd i 13 mnd før jeg tok kontakt med lege. Nå har det gått fire måneder til, og er fortsatt ikke gravid, nei... Vente, vente... Det er utrolig slitsomt psykisk! Ønsker deg og alle andre "prøvere" lykke til! 0 Siter
Mathildaa Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 Vi hadde prøvd i 13 mnd før jeg tok kontakt med lege. Nå har det gått fire måneder til, og er fortsatt ikke gravid, nei... Vente, vente... Det er utrolig slitsomt psykisk! Ønsker deg og alle andre "prøvere" lykke til! Som om jeg skulle sagt det selv... Lykke til, dere også!!:-) 0 Siter
Gjest vil ikke vente mer... Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 Som om jeg skulle sagt det selv... Lykke til, dere også!!:-) Tusen takk:) 0 Siter
cecily Skrevet 6. juli 2006 Skrevet 6. juli 2006 Jeg gikk til lege etter et halvt år uten prevensjon. Utredning satt i gang ca 8-9 mnd etter pilleslutt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.