Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest miafia

jeg har en kjærste som er 31år og sønn på 4år.

Han har vært gift tideligere,så hun har skremt han.

gutten bor hos han,men hun ser han 2 ganger i uka med tilsyn par timer.

pillemisbruker derfor ble det slutt.

tror han er redd for fortiden.

hvordan kan jeg hjelpe han? vet at det har med henne å gjøre.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/237457-fortiden/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Gjest Persille

Han sliter med slå seg med ro med meg for redd som har skjedd fra fortiden

Han er redd for å etablere seg på nytt fordi han er redd for _hva_ som har skjedd i fortiden?

At kona var/er misbruker? At han skal få flere barn? At han skal bli glad i noen og bli sviktet?

Har ikke dere vært sammen i bare 7,5 mndr da? Det er ikke lenge når man har barn etc - så jeg skjønner godt om han ikke vil gå lenger enn det han har gjort så langt om det er det du tenker på?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/237457-fortiden/#findComment-1829005
Del på andre sider

• 1 år senere...
Gjest Ungdomsvenninne

Vet at dette er en gammel tråd. Men klarte bare ikke la være å kommentere her.

Jeg kjenner denne "pillemisbrukeren" som miafia kaller henne (og har kjent henne i 15 år), og jeg blir forbannet over måten miafia omtaler henne på. Tydeligvis har hun et forvrengt bilde av virkeligheten, det finnes det ingen tvil om. Denne eksen hans hadde problemer en kort periode med medisiner for FIRE ÅR siden, fordi hun ble fysisk syk med masse sterke smerter etter å ha mistet det første barnet deres pga sykehustabbe.

Hun har hatt psykiske problemer (sterke depresjoner) i ettertid, pga ubearbeidet sorg, og det var miafias type/eks som gikk fra henne da hun var på selvmordstadiet.. "I gode og onde dager" ... for en vits!

Hun er verdens beste mamma, som tar seg av sønnen sin MINST like bra som andre mødre, og det med tilsyn er bare bullshit!

Sorry, jeg måtte bare svare her, ble sittende og lese i gamle tråder. Og denne ekskona er ei varm, jordnær og positiv jente, som har en personlighet de fleste bare kan drømme om, og jeg kjenner henne veldig godt, på alle måter. At hun fremdeles smiler og ser fremover sier veldig mye om henne, etter alt det vonde hun har måttet oppleve, både pga jenta som døde, eksmannen som gikk, og alt miafia har stelt i stand underveis. Hvem ringer vel til eksen sin far, mor, bror, og venninner for å snakke dritt om hans ekskone etter at det er slutt mellom de to?????

Er det noen som trenger hjelp her er det i hvertfall ikke miafias eks!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/237457-fortiden/#findComment-2322627
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...