Gjest utakknemlig?? Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 Min bror har kjøpt klokke ganske billig på QXL. Vil nå gi den i gave til meg. Ny klokke av denne sorten er DYR, og denne var ganske billig sammenlignet med utsalgspris. Alle garantier medfølger, samt originalboks og klokka ser seriøst ut som den er ekte. T.o.m garantibeviset har slikt papir og gjennomsiktig skrift som originalene her (vet dette fordi vi har en klokke som er ekte og lik). Min bror er på vei til å bli fornærmet når jeg antydet at det kanskje kunne være tyvgods. Han mener QXL er offentlig godkjent og at den er kjøpt på legitimt vis. Det er den jo forsåvidt og, men ikke f... om jeg NOEN gang har lyst å bli tatt med tyvgods g evt straffet. "Alt" ser så ekte ut at jeg tror faktisk ikke det er noe kopi. Da er det vel tyvegods som gjenstår; for lite trolig at noen il selge kl så billig. Vet jo ikke hvor gammel den faktisk er, da, men... Noen som har erfaring med QXL og hva man kan forvente at ting som selges der? Noen regel o.l som gjelder??? 0 Siter
Prozak Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 I alle dager, da. Det må da være rimelig innlysende at QXL selv har liten kontroll med hva folk selger der? Hvis jeg skal selge tyvegods der, så har da ikke QXL mulighet til å finne ut av det før etterpå, hvis noen evt. klager/anmelder/etc. Du kjøper ikke varen av QXL - du kjøper varen av privatpersoner eller foretak som legger varen ut på auksjon. Det er klare regler for slikt, og det er selvfølgelig ikke lov å selge tyvegods der. Men hvis noen ønsker å gjøre slikt, så er det lite QXL (eller andre tilsvarende foretak) kan gjøre for å forhindre det. "..........................................." 0 Siter
Gjest las vegas Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 Jeg syns du fortjener å bli "tatt", og satt bak lås og slå. Det er nok hurper i denne verden. 0 Siter
DarkPink Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 Jeg syns du fortjener å bli "tatt", og satt bak lås og slå. Det er nok hurper i denne verden. *flire* Blir det ikke litt mye av det gode å slenge dritt til mennesker som ikke engang bruker sitt faste nick? 0 Siter
Gjest las vegas Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 *flire* Blir det ikke litt mye av det gode å slenge dritt til mennesker som ikke engang bruker sitt faste nick? Hun trengte ikke fast nick. Det var nok at hun "åpnet kjeften". 0 Siter
Gjest Take it all Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 Jeg syns du fortjener å bli "tatt", og satt bak lås og slå. Det er nok hurper i denne verden. Du høres nesten litt misunnelig ut.... 0 Siter
Gjest humrehumre Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 Jeg syns du fortjener å bli "tatt", og satt bak lås og slå. Det er nok hurper i denne verden. Hehe, kanskje det var din klokke? 0 Siter
Gjest las vegas Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 Du høres nesten litt misunnelig ut.... Klart, at jeg ville ha hatt den klokka. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.