Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det kan helt sikkert hende at det er mindre fett i den. Men de markedsfører den med at den inneholder mye mindre sukker også. Så min gamle mor trodde hun kunne spise Sans is uten å tenke på at hun har sukkersyke. Det førte til et skyhøyt blodsukker. Isen er overraskende god, men merkinga er dårlig syns jeg.

Det er jo mindre sukker enn "vanlig" is, da. Og da blir det færre kalorier - så lenge de ikke erstatter sukkeret med andre kalorier (karbohydrater eller fett).

"............................................."

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Youghurtisen er både sunn og god. Bedre alternativ enn fløteisen. Jeg spiser den ettersom jeg ikke tåler melk. Snuppa liker også denne godt, og det er jo helt OK.

Mye styrer du jo også med mengden du spiser. Man kan godt ta en kule is i stedet for tre. Folk rundt deg vil ikke reagere på det alikevel, og du får kost deg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...