sheba Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 Noen fler som har sett mer orm enn det som er vanlig i sommer? Hittil i sommer (etter varmen begynte) så har jeg sett orm 5 ganger i hagen vår, siste gangen for 5 minutter siden rett utenfor terassen på plenen.... Har jo lest om noen tilfeller i det siste der barn har blitt bitt, men noen som vet om det er spesielt mye orm i år? *klar til krig*! 0 Siter
Gjest leste det i avisa Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 ja, det er spesielt mye orm nå. Ormen er visstnok fredet og det er grunnen. 0 Siter
Gjest prust Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 Jeg har heldigvis ikke sett orm her vi bor, men min tante drepte en på hytta for noen uker siden. 0 Siter
Gjest Mirandolina Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 Her jeg bor er det ikke orm,og takk og pris for det,liker ikke de noe særlig nei... Har sett orm en gang,det hold i massevis...men har hørt om flere som har sett mye orm andre plasser i sommer,så det er mulig det er "orme år"..gufs! 0 Siter
sheba Skrevet 5. juli 2006 Forfatter Skrevet 5. juli 2006 ja, det er spesielt mye orm nå. Ormen er visstnok fredet og det er grunnen. den kan være fredet så mye den vil, men ikke i min hage:) men takk for svar, må visst være oppmerksom på dette når jeg har en 5 åring som leker mye på plenen... 0 Siter
sheba Skrevet 5. juli 2006 Forfatter Skrevet 5. juli 2006 Jeg har heldigvis ikke sett orm her vi bor, men min tante drepte en på hytta for noen uker siden. Det kommer jeg også til og gjøre om den våger seg frem her igjen:) 0 Siter
org Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 Å fytti katta! Jeg hater huggorm, altså! Til tross for at jeg aldri har sett en... 0 Siter
sheba Skrevet 5. juli 2006 Forfatter Skrevet 5. juli 2006 Å fytti katta! Jeg hater huggorm, altså! Til tross for at jeg aldri har sett en... Nei de er ikke særlig trivelige å ha rundt huset når jeg har en 5 åring løpene rundt her... Har stort sett bodd landlig så jeg har sett mange, men tar de ikke om jeg treffer på dem andre steder, men er de i hagen min så slår jeg:) hehe har en stokk utenfor verandadøra nå + en utenfor hoveddøra, så nå bør den ikke vise seg:-) !! 0 Siter
org Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 Nei de er ikke særlig trivelige å ha rundt huset når jeg har en 5 åring løpene rundt her... Har stort sett bodd landlig så jeg har sett mange, men tar de ikke om jeg treffer på dem andre steder, men er de i hagen min så slår jeg:) hehe har en stokk utenfor verandadøra nå + en utenfor hoveddøra, så nå bør den ikke vise seg:-) !! Det er sikker mer orm i østlandområdet enn i Trøndelag, vel? 0 Siter
sheba Skrevet 5. juli 2006 Forfatter Skrevet 5. juli 2006 Det er sikker mer orm i østlandområdet enn i Trøndelag, vel? Jeg bor helt i sør jeg da, men mener den også finnes så langt nord som polarsirkelen... ekkelt er det iallfall når de er så nær lekeplass og bolig.. 0 Siter
Gjest staedtler Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 Jeg har ophidiofobi, så vær så snill og ikke inviter meg hjem til deg. 0 Siter
Pus123 Skrevet 6. juli 2006 Skrevet 6. juli 2006 Jeg har heldigvis ikke sett orm her vi bor, men min tante drepte en på hytta for noen uker siden. Fysj å fy, noe så ekkelt! *frysninger* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.