Gjest ikke særlig kreativ av meg Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 Noen av dere som har brukt interiørarkitet til å innrede leiliget? Ikke kan jeg slikt, og ikke har jeg lyst til å begynne. Vært kjekt å få noen til å gjort det for seg, men vet ikke helt hvor dyre disse folka er. Ikke snakk om noen luksuskåk; har bare lyst å få det trivelig i leiligheten min, om det er så å hive ut alt og begynne på nytt. Noen som vet?? 0 Siter
Glimtipper Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 Jeg kan gjøre det for deg, gratis! Jeg eeeeelsker å innrede, men har ikke penger til å gjøre som jeg vil 0 Siter
Gjest ikke særlig kreativ av meg Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 Jeg kan gjøre det for deg, gratis! Jeg eeeeelsker å innrede, men har ikke penger til å gjøre som jeg vil Nei, det har vel egentlig ikke jeg heller. Men snakk om stue og to soverom hovedsaklig, så er begrenset hvor mye det kan koste. Har egentlig bestemt meg å "ta alt på nytt" så noe har jeg jo såklart lyst til å bruke. Og så sverger jeg til IKEA, så klart:) Stoler bare ikke helt på min egen evne på dette feltet. Men du er hjertelig velkommen i mitt hjem 0 Siter
Glimtipper Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 Nei, det har vel egentlig ikke jeg heller. Men snakk om stue og to soverom hovedsaklig, så er begrenset hvor mye det kan koste. Har egentlig bestemt meg å "ta alt på nytt" så noe har jeg jo såklart lyst til å bruke. Og så sverger jeg til IKEA, så klart:) Stoler bare ikke helt på min egen evne på dette feltet. Men du er hjertelig velkommen i mitt hjem Åh, jeg har så lyst! Nå klør det i fingrene mine! Hvor bor du? 0 Siter
Gjest ikke særlig kreativ av meg Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 Åh, jeg har så lyst! Nå klør det i fingrene mine! Hvor bor du? Ikke så veldig langt unna hovedstaden.... *spent* 0 Siter
Glimtipper Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 Ikke så veldig langt unna hovedstaden.... *spent* Jeg bor i hovedstaden! Møtes på Ikea Furuset? 0 Siter
Gjest ikke særlig kreativ av meg Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 Jeg bor i hovedstaden! Møtes på Ikea Furuset? Oioi!! Dette var fristende!! Får ikke overtakelse før september sa sambo nå. Trodde det var snart, jeg Sukk Fortsatt like intr om 2 mnd?? Skjønner forsatt ikke hvordan det å går an å like å gjøre slikt, men, men... 0 Siter
Glimtipper Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 Oioi!! Dette var fristende!! Får ikke overtakelse før september sa sambo nå. Trodde det var snart, jeg Sukk Fortsatt like intr om 2 mnd?? Skjønner forsatt ikke hvordan det å går an å like å gjøre slikt, men, men... Ja, klart jeg er det Woho, får jeg virkelig innrede? Kan jeg skru sammen møblene også? 0 Siter
Gjest ikke særlig kreativ av meg Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 Ja, klart jeg er det Woho, får jeg virkelig innrede? Kan jeg skru sammen møblene også? Ja, DET skal du HVERTFALL få lov til!! Bare det blir fint, så Tror jeg elsker deg, jeg. Visste ikke at det fantes slike mennesker. 0 Siter
Glimtipper Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 Ja, DET skal du HVERTFALL få lov til!! Bare det blir fint, så Tror jeg elsker deg, jeg. Visste ikke at det fantes slike mennesker. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.