Gå til innhold

Interiørarkitekt

Gjest ikke særlig kreativ av meg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen av dere som har brukt interiørarkitet til å innrede leiliget? Ikke kan jeg slikt, og ikke har jeg lyst til å begynne. Vært kjekt å få noen til å gjort det for seg, men vet ikke helt hvor dyre disse folka er. Ikke snakk om noen luksuskåk; har bare lyst å få det trivelig i leiligheten min, om det er så å hive ut alt og begynne på nytt.

Noen som vet??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kan gjøre det for deg, gratis! Jeg eeeeelsker å innrede, men har ikke penger til å gjøre som jeg vil ;)

Skrevet

Jeg kan gjøre det for deg, gratis! Jeg eeeeelsker å innrede, men har ikke penger til å gjøre som jeg vil ;)

Nei, det har vel egentlig ikke jeg heller. Men snakk om stue og to soverom hovedsaklig, så er begrenset hvor mye det kan koste. Har egentlig bestemt meg å "ta alt på nytt" så noe har jeg jo såklart lyst til å bruke. Og så sverger jeg til IKEA, så klart:) Stoler bare ikke helt på min egen evne på dette feltet.

Men du er hjertelig velkommen i mitt hjem ;)

Skrevet

Nei, det har vel egentlig ikke jeg heller. Men snakk om stue og to soverom hovedsaklig, så er begrenset hvor mye det kan koste. Har egentlig bestemt meg å "ta alt på nytt" så noe har jeg jo såklart lyst til å bruke. Og så sverger jeg til IKEA, så klart:) Stoler bare ikke helt på min egen evne på dette feltet.

Men du er hjertelig velkommen i mitt hjem ;)

Åh, jeg har så lyst! Nå klør det i fingrene mine! Hvor bor du? ;)

Skrevet

Åh, jeg har så lyst! Nå klør det i fingrene mine! Hvor bor du? ;)

Ikke så veldig langt unna hovedstaden....

*spent*

Skrevet

Ikke så veldig langt unna hovedstaden....

*spent*

Jeg bor i hovedstaden! Møtes på Ikea Furuset? ;)

Skrevet

Jeg bor i hovedstaden! Møtes på Ikea Furuset? ;)

Oioi!! Dette var fristende!! Får ikke overtakelse før september sa sambo nå. Trodde det var snart, jeg :( Sukk

Fortsatt like intr om 2 mnd??

Skjønner forsatt ikke hvordan det å går an å like å gjøre slikt, men, men...:)

Skrevet

Oioi!! Dette var fristende!! Får ikke overtakelse før september sa sambo nå. Trodde det var snart, jeg :( Sukk

Fortsatt like intr om 2 mnd??

Skjønner forsatt ikke hvordan det å går an å like å gjøre slikt, men, men...:)

Ja, klart jeg er det :)

Woho, får jeg virkelig innrede? Kan jeg skru sammen møblene også? ;)

Skrevet

Ja, klart jeg er det :)

Woho, får jeg virkelig innrede? Kan jeg skru sammen møblene også? ;)

Ja, DET skal du HVERTFALL få lov til!!:) Bare det blir fint, så ;)

Tror jeg elsker deg, jeg. Visste ikke at det fantes slike mennesker.

Skrevet

Ja, DET skal du HVERTFALL få lov til!!:) Bare det blir fint, så ;)

Tror jeg elsker deg, jeg. Visste ikke at det fantes slike mennesker.

:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...