Angelica :o) Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 - Gjedder er farlige! http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=122068 Kanskje dette er SDD? SDD: Har du vært ute på vift nå? 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 Hva enn du gjør: Ikke start en tråd som heter "SDD har rett!"! Har du ikke lært deg at mannfolk skal kues i det uendelige? 0 Siter
Gjest santa fe Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 Han har nok hjernevasket din lille hjerne. 0 Siter
Gjest santa fe Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 Hva enn du gjør: Ikke start en tråd som heter "SDD har rett!"! Har du ikke lært deg at mannfolk skal kues i det uendelige? Menn lar seg ikke kue av berter. 0 Siter
Angelica :o) Skrevet 5. juli 2006 Forfatter Skrevet 5. juli 2006 Han har nok hjernevasket din lille hjerne. Ja, han har nok det. Hvordan blir jeg meg selv igjen? 0 Siter
Angelica :o) Skrevet 5. juli 2006 Forfatter Skrevet 5. juli 2006 Hva enn du gjør: Ikke start en tråd som heter "SDD har rett!"! Har du ikke lært deg at mannfolk skal kues i det uendelige? Hmm..du sier noe der. Men han er godt oppdratt. Det skal han ha 0 Siter
Angelica :o) Skrevet 5. juli 2006 Forfatter Skrevet 5. juli 2006 Menn lar seg ikke kue av berter. Er jeg ei berte? 0 Siter
Prozak Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 [quote name=Angelica )' timestamp='1152128393' post='3197121] Er jeg ei berte? Er du ikke? Kan jeg ha tatt så grundig feil? :-) "...................................." 0 Siter
Angelica :o) Skrevet 5. juli 2006 Forfatter Skrevet 5. juli 2006 Er du ikke? Kan jeg ha tatt så grundig feil? :-) "...................................." Jeg er mer bimbo enn berte 0 Siter
Prozak Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 [quote name=Angelica )' timestamp='1152132119' post='3197264] Jeg er mer bimbo enn berte Ah, det er jo hakket bedre da :-) "........................................." 0 Siter
Angelica :o) Skrevet 5. juli 2006 Forfatter Skrevet 5. juli 2006 Ah, det er jo hakket bedre da :-) "........................................." *Slenge på det bleika håret* 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 Det er da intet revolusjonerende i at jeg har rett. Jeg har alltid rett. 0 Siter
Prozak Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 Det er da intet revolusjonerende i at jeg har rett. Jeg har alltid rett. Øyh! Det der er MIN linje - MIIIIIN! Faens tjuvradd. ".........................................." 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 Øyh! Det der er MIN linje - MIIIIIN! Faens tjuvradd. ".........................................." Jeg stjæler aldri noe fra noen! "................." 0 Siter
Glimtipper Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 Jeg stjæler aldri noe fra noen! "................." *ler* 0 Siter
musikeren Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 Det er da en ganske åpenbar ting å ha rett i. Ikke imponert. At gjedda er farlig er noe noen og enhver burde vite. Jeg har forøvrig sjøl opplevd at ei gjedde beit seg fast i foten min, men jeg fikk da opp faenskapet og malte den opp til gjeddekaker. Det handler om rutine. 0 Siter
Prozak Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 Jeg stjæler aldri noe fra noen! "................." *LOL* Sånt er helt vanlig i min familie. "......................................" 0 Siter
Gjest staedtler Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 Det er da en ganske åpenbar ting å ha rett i. Ikke imponert. At gjedda er farlig er noe noen og enhver burde vite. Jeg har forøvrig sjøl opplevd at ei gjedde beit seg fast i foten min, men jeg fikk da opp faenskapet og malte den opp til gjeddekaker. Det handler om rutine. Gjedder tiltrekkes av mort. Mort lukter vondt. Kanskje du bør gå til innkjøp av Lamisil. 0 Siter
Angelica :o) Skrevet 6. juli 2006 Forfatter Skrevet 6. juli 2006 Det er da intet revolusjonerende i at jeg har rett. Jeg har alltid rett. He he..Du har alltid rett når det kommer til gjedder. 0 Siter
Angelica :o) Skrevet 6. juli 2006 Forfatter Skrevet 6. juli 2006 Det er da en ganske åpenbar ting å ha rett i. Ikke imponert. At gjedda er farlig er noe noen og enhver burde vite. Jeg har forøvrig sjøl opplevd at ei gjedde beit seg fast i foten min, men jeg fikk da opp faenskapet og malte den opp til gjeddekaker. Det handler om rutine. Ja, og sånn går nu dagan.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.