Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det skrevne/uskrevne regler om hva en "møblert hybel" inneholder? Lurer spesielt på om den bør inneholde kjøkkenutstyr (småting, ikke hvitevarer...)

Hyblene vi har inneholder alle store ting, men har ikke tallerkner, bestikk, kjeler osv. Om en eventuell hybelboer har det selv så er det klart at det er greit, men bør jeg egentlig ha det tilgjengelig?

Og spørsmål nr.2, noen som har link til en leiekontrakt som er ok å bruke?

Videoannonse
Annonse
Gjest Calóni
Skrevet

En møblert hybel inneholder ikke bestikk/kjeler/servise etc, nei.

Skrevet

En "møblert" hybel jeg var og så på i Australia var et enkelt, hvitt rom, med en enslig liten bordlampe i et hjørne.

Skrevet

Det er vel som regel ikke annet enn i beste fall en sofa, en stol og et bord eller to? Tallerkner og denslags er ikke møbler, og trengs ikke være med.

Når det gjelder kontrakt, så er det useriøst å bruke annet enn standard kontrakt. Man kan selvfølgelig endre på, og legge til ting som ikke strider med grunnleggende sunnt vett.

"............................................"

Skrevet

Det er vel som regel ikke annet enn i beste fall en sofa, en stol og et bord eller to? Tallerkner og denslags er ikke møbler, og trengs ikke være med.

Når det gjelder kontrakt, så er det useriøst å bruke annet enn standard kontrakt. Man kan selvfølgelig endre på, og legge til ting som ikke strider med grunnleggende sunnt vett.

"............................................"

Ja, det var en standard kontrakt jeg var ute etter.

De inneholder seng, klesskap, skrivebord, tv-benk og salongbord. Også vaskemaskin, komfyr, kjøleskap og micro.

Skrevet

Ja, det var en standard kontrakt jeg var ute etter.

De inneholder seng, klesskap, skrivebord, tv-benk og salongbord. Også vaskemaskin, komfyr, kjøleskap og micro.

Den er definitivt møblert med det innholdet, ja. Du fant kontrakt? Hvis ikke er det her: http://www.huseierhl.no

".............................................."

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...