NeaNoor Skrevet 6. juli 2006 Skrevet 6. juli 2006 Hvorfor er man på et helsenettsted dersom man har det greit? Er en ting jeg ikke skjønner... Hvorfor kan du ikke ta deg god tid til å skrive innleggene, og dermed få med deg det du vil si i ETT innlegg, fremfor å poste ti innlegg etter hverandre med ting du glemte å få med i hovedinnlegget? 0 Siter
mrxx Skrevet 6. juli 2006 Skrevet 6. juli 2006 Greit at du prater om meg. Men det tilfører ikke debatten veldig mye. Du har mye mer å bidra med når du prater om deg selv. Det gjelder oss alle, også meg. Jeg forstår det du sier, men det blir jo nyttesløst å svare på innleggene dine hvis du snakker om deg selv og du reagerer negativt på at vi svare på det. Derfor må bør du ikke snakke om deg selv hvis du ikke ønsker at vi skal svare deg i "samme gate". Som sagt, jeg er usikker på om du forstår dette. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 6. juli 2006 Skrevet 6. juli 2006 På måten du svarer meg på. Ref. innlegg: http://www.doktoronline.no/section/nosection?action=gotomsg&left=%2Fforum%2Fbin%2Fuser%2Fmyreplies.wa&right=%2Fsection%2Fnosection%2F?action=forum_rightdefault Er det bare jeg som får mine "Svar til meg" når jeg klikker på linken din? Nå begynner jeg jammen meg å lure... Hvis så er tilfelle, er jeg glad jeg ikke har anonymisert nicket mitt ;-) 0 Siter
mrxx Skrevet 6. juli 2006 Skrevet 6. juli 2006 Er det bare jeg som får mine "Svar til meg" når jeg klikker på linken din? Nå begynner jeg jammen meg å lure... Hvis så er tilfelle, er jeg glad jeg ikke har anonymisert nicket mitt ;-) Hmm, dette skjønte jeg ikke helt. Får du mine "svar til meg" når du trykker på "svar til meg" på din pc? Det vet jeg har vært et problem her. Men det har ikke skjedd meg på lenge. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 6. juli 2006 Skrevet 6. juli 2006 Hmm, dette skjønte jeg ikke helt. Får du mine "svar til meg" når du trykker på "svar til meg" på din pc? Det vet jeg har vært et problem her. Men det har ikke skjedd meg på lenge. Nei, jeg klikket på den linken du gav til "a survivor". Når jeg klikket på den kom jeg til mine "svar til meg"...merkelig...Mulig det bare er hos meg det blir sånn? 0 Siter
mrxx Skrevet 6. juli 2006 Skrevet 6. juli 2006 Nei, jeg klikket på den linken du gav til "a survivor". Når jeg klikket på den kom jeg til mine "svar til meg"...merkelig...Mulig det bare er hos meg det blir sånn? Ok, den varianten har jeg ikke hørt om før. Merkelig greier. 0 Siter
Gemini Skrevet 6. juli 2006 Skrevet 6. juli 2006 Nei, jeg klikket på den linken du gav til "a survivor". Når jeg klikket på den kom jeg til mine "svar til meg"...merkelig...Mulig det bare er hos meg det blir sånn? Ikke noe merkelig. Jeg får også opp mine svar til meg. Det ligger i "my replies" i url-en, og den er da knyttet til den brukeridentiteten hver og en er logget inn med. 0 Siter
Glimtipper Skrevet 6. juli 2006 Forfatter Skrevet 6. juli 2006 Hvorfor er man på et helsenettsted dersom man har det greit? Fordi det finnes mange forumer her. Forelder-småbarn, for eksempel. Det har lite med sykdom å gjøre, der snakker vi om barna våre. Man kan be om råd ang. venner og kjærester på samliv, selv om man trenger råd kan man ha det helt fint. Seksualitet inviterer til mange typer samtaler. Åpent forum er jo litt av alt, det meste er ikke sykdomsprat. Og selv om man diskuterer en sykdom man har, så kan man jo ha et fint liv? Jeg har hyppig migrene, men jeg er da ganske lykkelig allikevel. Noen ganger diskuterer jeg overgrep på overgrepsforumet, fremdeles betyr ikke det at jeg ikke har det bra. Dette er et morsomt sted å utveksle meninger, tanker og hjelp med alt mulig. Jeg har det fint i livet mitt og jeg har det fint her 0 Siter
Gjest togli Skrevet 6. juli 2006 Skrevet 6. juli 2006 Ikke noe merkelig. Jeg får også opp mine svar til meg. Det ligger i "my replies" i url-en, og den er da knyttet til den brukeridentiteten hver og en er logget inn med. Akkurat :-) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 6. juli 2006 Skrevet 6. juli 2006 Ok, den varianten har jeg ikke hørt om før. Merkelig greier. Gemini har forklaringen :-) 0 Siter
Gjest Aimabel Skrevet 6. juli 2006 Skrevet 6. juli 2006 Ingen som er her på DOL har det vel greit? Hvorfor sitter man her hvis man har det greit? Dersom man har det greit, så går man jo ut i verden og nyter livet. Men de fleste her inne doler vel i tillegg til å ha et greit liv, tror du ikke? Selv om det er man skriver om problemer i forbindelse med barneoppdragelse, seksliv, eller hva det skal være, så har man det jo generelt sett greit. På psykiatri er det nok mange som sliter. Men på åpent tror jeg det er mest tidsfordriv. personlig synes jeg det er helt bakvendt å si at man vil hjelpe deg, samtidig som man kritiserer dine innlegg. Det er vel åpenbart at det hjelper deg å skrive her. Men det er godt du tar det så pent selv. 0 Siter
Gjest Aimabel Skrevet 6. juli 2006 Skrevet 6. juli 2006 Ingen som er her på DOL har det vel greit? Hvorfor sitter man her hvis man har det greit? Dersom man har det greit, så går man jo ut i verden og nyter livet. seksliv, 6-liv, eller _sexliv_ :-D Jeg kommenterer skriveLeif selv før norsklærern kommer!!! 0 Siter
mrxx Skrevet 6. juli 2006 Skrevet 6. juli 2006 For meg personlig er det selvsagt bra at du prater om meg. Men for selve forumet er det neppe det. For jeg har neppe blitt noen kjendis ennå hehe.. iallefall ønsker ikke Webmaster fokus på meg Kjendiser interessante for alle... ...men den vanlige borger er ikke like interessant for alle, utenom når han prater om seg selv da. For ingen andre enn en selv kan fortelle om seg selv. Jeg tror fortsatt ikke at du skjønner hvorfor vi snakker om deg. 0 Siter
mrxx Skrevet 6. juli 2006 Skrevet 6. juli 2006 Ingen som er her på DOL har det vel greit? Hvorfor sitter man her hvis man har det greit? Dersom man har det greit, så går man jo ut i verden og nyter livet. Her tar du nok ganske feil. 0 Siter
Gjest a survivor Skrevet 6. juli 2006 Skrevet 6. juli 2006 Er en ting jeg ikke skjønner... Hvorfor kan du ikke ta deg god tid til å skrive innleggene, og dermed få med deg det du vil si i ETT innlegg, fremfor å poste ti innlegg etter hverandre med ting du glemte å få med i hovedinnlegget? Sannsynligvis skyldes det stress. Men det skyldes også det at dette er et uformelt forum. Men dersom jeg tenker enda dypere gjennom det, så er den virkelige årsaken til det, at jeg mange ganger ikke ville kommet på de nye tingene uten å sende det jeg hadde skrevet først. Det handler om å legge av seg noe, for å kunne gi plass til noe annet. 0 Siter
Gjest a survivor Skrevet 6. juli 2006 Skrevet 6. juli 2006 Jeg forstår det du sier, men det blir jo nyttesløst å svare på innleggene dine hvis du snakker om deg selv og du reagerer negativt på at vi svare på det. Derfor må bør du ikke snakke om deg selv hvis du ikke ønsker at vi skal svare deg i "samme gate". Som sagt, jeg er usikker på om du forstår dette. Jeg tror vi misforstår hverandre. 0 Siter
Gjest a survivor Skrevet 6. juli 2006 Skrevet 6. juli 2006 Jeg tror fortsatt ikke at du skjønner hvorfor vi snakker om deg. Dere prater om meg fordi jeg skriver mange innlegg, og i tillegg skriver på en unormal måte, tipper jeg. Hvorfor skriver dere om meg? Det er bare dere som kan gi svaret.... 0 Siter
NeaNoor Skrevet 6. juli 2006 Skrevet 6. juli 2006 Sannsynligvis skyldes det stress. Men det skyldes også det at dette er et uformelt forum. Men dersom jeg tenker enda dypere gjennom det, så er den virkelige årsaken til det, at jeg mange ganger ikke ville kommet på de nye tingene uten å sende det jeg hadde skrevet først. Det handler om å legge av seg noe, for å kunne gi plass til noe annet. "Men dersom jeg tenker enda dypere gjennom det, så er den virkelige årsaken til det, at jeg mange ganger ikke ville kommet på de nye tingene uten å sende det jeg hadde skrevet først". Da har du jo allerede skrevet det, og kan dermed komme på noe nytt, uavhengig om du har sendt det eller ikke. 0 Siter
Gjest a survivor Skrevet 6. juli 2006 Skrevet 6. juli 2006 Fordi det finnes mange forumer her. Forelder-småbarn, for eksempel. Det har lite med sykdom å gjøre, der snakker vi om barna våre. Man kan be om råd ang. venner og kjærester på samliv, selv om man trenger råd kan man ha det helt fint. Seksualitet inviterer til mange typer samtaler. Åpent forum er jo litt av alt, det meste er ikke sykdomsprat. Og selv om man diskuterer en sykdom man har, så kan man jo ha et fint liv? Jeg har hyppig migrene, men jeg er da ganske lykkelig allikevel. Noen ganger diskuterer jeg overgrep på overgrepsforumet, fremdeles betyr ikke det at jeg ikke har det bra. Dette er et morsomt sted å utveksle meninger, tanker og hjelp med alt mulig. Jeg har det fint i livet mitt og jeg har det fint her Så fint da 0 Siter
mrxx Skrevet 6. juli 2006 Skrevet 6. juli 2006 Dere prater om meg fordi jeg skriver mange innlegg, og i tillegg skriver på en unormal måte, tipper jeg. Hvorfor skriver dere om meg? Det er bare dere som kan gi svaret.... Dette har jeg svart på minst 3 eller 4 ganger. Nå håper jeg du forstår hvorfor, for dette er siste gangen jeg sier det. Jeg snakket om deg fordi DU begynte å snakke om deg selv. Jeg svarte på det innlegget. Forstår du det nå?? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.