Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest a survivor
Skrevet

"Men dersom jeg tenker enda dypere gjennom det, så er den virkelige årsaken til det, at jeg mange ganger ikke ville kommet på de nye tingene uten å sende det jeg hadde skrevet først".

Da har du jo allerede skrevet det, og kan dermed komme på noe nytt, uavhengig om du har sendt det eller ikke.

Sant nok. Men jeg kan jo ikke samle på en kopi av alle innleggene jeg samler på... da ville jeg jo måtte opprette mitt eget svarsystem :)

Dessuten opplever jeg ikke at dette er et såååå stort problem. Jeg vil anta at det er i mindre enn 15-20% av innleggene mine at jeg svarer på meg selv....

Hvorfor er du så opptatt av dette?

Videoannonse
Annonse
  • Svar 146
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Glimtipper

17

• mrxx

14

• Adriana

9

• NeaNoor

4

Mest aktive i denne tråden

Gjest a survivor
Skrevet

Her tar du nok ganske feil.

Ja, jeg tar masse feil jeg.

Gjest a survivor
Skrevet

Dette har jeg svart på minst 3 eller 4 ganger. Nå håper jeg du forstår hvorfor, for dette er siste gangen jeg sier det.

Jeg snakket om deg fordi DU begynte å snakke om deg selv. Jeg svarte på det innlegget. Forstår du det nå??

Ok, du prater om meg fordi jeg prater om meg.

Skrevet

Sant nok. Men jeg kan jo ikke samle på en kopi av alle innleggene jeg samler på... da ville jeg jo måtte opprette mitt eget svarsystem :)

Dessuten opplever jeg ikke at dette er et såååå stort problem. Jeg vil anta at det er i mindre enn 15-20% av innleggene mine at jeg svarer på meg selv....

Hvorfor er du så opptatt av dette?

Så opptatt av dette?

Tror ikke du bør snakke for høyt om å være opptatt av ting. ;-)

Gjest a survivor
Skrevet

Men de fleste her inne doler vel i tillegg til å ha et greit liv, tror du ikke?

Selv om det er man skriver om problemer i forbindelse med barneoppdragelse, seksliv, eller hva det skal være, så har man det jo generelt sett greit. På psykiatri er det nok mange som sliter. Men på åpent tror jeg det er mest tidsfordriv.

personlig synes jeg det er helt bakvendt å si at man vil hjelpe deg, samtidig som man kritiserer dine innlegg. Det er vel åpenbart at det hjelper deg å skrive her.

Men det er godt du tar det så pent selv.

Takk for gode ord. Ja, jeg skulle jo skrevet på Psykiatri. Men der ble jeg utestengt fra to perioder, fordi jeg skrev så masse og i deres øyne ensidig om tvangsbruk i psykiatrien. Og da prøver jeg selvsagt å la være å skrive altfor mye der inne.

Men du har rett, det er der jeg egentlig hører hjemme på DOL.

Og når man skal skrive om saker i overført betydning, så opptar det mer plass.

Men hjernen arbeider under der med å bearbeide. Og jeg tror at jeg også gjennom dette innlegget kommer meg enda et ørlite steg videre.

Tusen takk for gode ord.

Gjest a survivor
Skrevet

Så opptatt av dette?

Tror ikke du bør snakke for høyt om å være opptatt av ting. ;-)

Nei, jeg er opptatt av tvangsbruk i psykiatrien, og vet det, og legger ikke skjul på det.

Du avviste mitt spm du ;-) Men nytter ikke å ro så lett avgårde skjønner du ;-) Hvorfor er du så opptatt av dette?

Gjest a survivor
Skrevet

seksliv, 6-liv, eller _sexliv_

:-D Jeg kommenterer skriveLeif selv før norsklærern kommer!!!

Hehe... et menneske har seksliv...

...mens en katt har ni liv :D

Skrevet

Nei, jeg er opptatt av tvangsbruk i psykiatrien, og vet det, og legger ikke skjul på det.

Du avviste mitt spm du ;-) Men nytter ikke å ro så lett avgårde skjønner du ;-) Hvorfor er du så opptatt av dette?

Jeg er ikke opptatt av det. Jeg spurte bare.

Skrevet

Men det skyldes nok at jeg ikke selv har vært i stand til å ta imot andres historier. Jeg har vært så ensidig fokusert på mitt eget.

Masse gode tanker fra meg til deg!!

Takk for det, a survivor :)

Jeg for min del er absolutt åpen for at psykiatrien kan ta feil og det er flere enn oss som er det. Da jeg klaget på den behandlingen jeg ble utsatt på fikk jeg beskjed om at dette aldri skulle ha skjedd og at de satte pris på at jeg klaget sånn at ikke andre skulle oppleve det samme som meg.

Sånn sett er jeg heldig fordi jeg nå vet at jeg hadde rett i at det aldri skulle ha skjedd. MANGE i psykiatrien støtter meg på dette og beklager, så det finnes fornuftige og gode mennesker i psykiatrien også! :)

Det er vondt å møte på de som man selv mener ikke behandler en riktig, men vi må huske at alle kan gjøre en feil. Kanskje de trodde du var psykere enn det du var? Det begås feil innen somatikken og overalt ellers i samfunnet også. Vi er mennesker og vurderer ting ulikt. De fleste mennesker (de som jobber i psykiatrien er også mennesker) prøver så godt de kan likevel. Noen ganger blir pasienten frisk og er fornøyd med behandlingen og andre ganger ikke.

Jeg håper at når du får dette på avstand at du kan slappe mer av og bruke all den energien du har på andre viktige ting her i livet! Det er mye å kjempe for! :-) Lykke til!

Gjest a survivor
Skrevet

Jeg er ikke opptatt av det. Jeg spurte bare.

Åja :)

Gjest Ferri
Skrevet

seksliv, 6-liv, eller _sexliv_

:-D Jeg kommenterer skriveLeif selv før norsklærern kommer!!!

hehe :)

Gjest a survivor
Skrevet

Takk for det, a survivor :)

Jeg for min del er absolutt åpen for at psykiatrien kan ta feil og det er flere enn oss som er det. Da jeg klaget på den behandlingen jeg ble utsatt på fikk jeg beskjed om at dette aldri skulle ha skjedd og at de satte pris på at jeg klaget sånn at ikke andre skulle oppleve det samme som meg.

Sånn sett er jeg heldig fordi jeg nå vet at jeg hadde rett i at det aldri skulle ha skjedd. MANGE i psykiatrien støtter meg på dette og beklager, så det finnes fornuftige og gode mennesker i psykiatrien også! :)

Det er vondt å møte på de som man selv mener ikke behandler en riktig, men vi må huske at alle kan gjøre en feil. Kanskje de trodde du var psykere enn det du var? Det begås feil innen somatikken og overalt ellers i samfunnet også. Vi er mennesker og vurderer ting ulikt. De fleste mennesker (de som jobber i psykiatrien er også mennesker) prøver så godt de kan likevel. Noen ganger blir pasienten frisk og er fornøyd med behandlingen og andre ganger ikke.

Jeg håper at når du får dette på avstand at du kan slappe mer av og bruke all den energien du har på andre viktige ting her i livet! Det er mye å kjempe for! :-) Lykke til!

Tusen takk for tilbakemeldingen.

Du skriver bl.a.: "Da jeg klaget på den behandlingen jeg ble utsatt på fikk jeg beskjed om at dette aldri skulle ha skjedd og at de satte pris på at jeg klaget sånn at ikke andre skulle oppleve det samme som meg."

Til hvor sendte du klagen din? Og hvordan foregikk klagebehandlingen? Og hvor lenge etter innleggelsene skjedde dette?

Skrevet

Ok, du prater om meg fordi jeg prater om meg.

Akkurat, så enkelt er det.

Gjest a survivor
Skrevet

Akkurat, så enkelt er det.

Bra! Da ble vi enige til slutt :) Slettes ikke verst :)

Skrevet

Bra! Da ble vi enige til slutt :) Slettes ikke verst :)

Der alle er enige, der tenkes det ikke, sa de et visst sted.

Gjest Dorian Gray
Skrevet

Og - hva klaget du på?

Du må være sykelig selvopptatt. Pass deg så det ikke går med deg som det gjorde meg.

Skrevet

Tusen takk for tilbakemeldingen.

Du skriver bl.a.: "Da jeg klaget på den behandlingen jeg ble utsatt på fikk jeg beskjed om at dette aldri skulle ha skjedd og at de satte pris på at jeg klaget sånn at ikke andre skulle oppleve det samme som meg."

Til hvor sendte du klagen din? Og hvordan foregikk klagebehandlingen? Og hvor lenge etter innleggelsene skjedde dette?

Jeg klaget både til sykehuset og til helsetilsynet.

Saken er ikke helt ferdig behandlet ennå. Kan ta et halvt år før den er ferdig. Men jeg har fått tilbakemelding fra sykehuset om at dette ikke var en god behandling av meg.

Jeg klaget nesten ett år etter innleggelsen.

Skrevet

Og - hva klaget du på?

Hæ?

Skrevet

Du må være sykelig selvopptatt. Pass deg så det ikke går med deg som det gjorde meg.

Det er en god bok :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...