Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest a survivor
Skrevet

Unskyld at jeg blander meg inn her, men kan godt skjønne det er vanskelig og ta opp en sånn situasjon med behandler/lege..

Har du ikke en nær god venn/slektning du kan får med deg som en støtte?

:) vil også si at jeg har lest mange av inleggene dine, men sjelden svart da..

Det bor masse godt i deg! tro på det du:)

tusen takk...

... det er ikke umulig at det jeg har opplevd er så dypt alvorlig og krenkende.... at det er derfor dette tar så lang tid...

...det er faktisk ikke umulig det ...

tusen takk for dine gode ord.

Videoannonse
Annonse
  • Svar 146
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Glimtipper

17

• mrxx

14

• Adriana

9

• NeaNoor

4

Mest aktive i denne tråden

Gjest a survivor
Skrevet

Nei, jeg skrev klagen helt selv.

Grunnen til at jeg ikke ønsker å gå mer i detalj rundt det som skjedde, hva som har skjedd etterpå osv er fordi jeg ikke ønsker å bli gjenkjent av noen her... Men det spiller egentlig ingen rolle hva som skjedde heller. Jeg har klaget og føler at det var det rette for meg å gjøre og jeg har fått mange tilbakemeldinger på at det aldri skulle skjedd og at det var sykehusets (dens ansattes) feil.

Det føles bra å si fra når man mener man blir behandlet urettferdig! :-D Er ikke alltid man blir trodd og at alle mener det samme som en, men det er lov å prøve seg... ;-)

Men var det:

1. En behandlingsfeil?

2. Et lovbrudd?

3. Hvordan kan dette være så objektivt i ettertid? De så det ikke mens det pågikk altså? Og det var flere involverte?

Skrevet

Men var det:

1. En behandlingsfeil?

2. Et lovbrudd?

3. Hvordan kan dette være så objektivt i ettertid? De så det ikke mens det pågikk altså? Og det var flere involverte?

Det var både en behandlingsfeil og et lovbrudd. I dette tilfellet var det kun én som behandlet meg dårlig. De andre var greie :-)

Gjest a survivor
Skrevet

Det var både en behandlingsfeil og et lovbrudd. I dette tilfellet var det kun én som behandlet meg dårlig. De andre var greie :-)

Et soleklart lovbrudd altså?

I mitt tilfelle handler det jo om belastning av tvangsbruk.

Jeg mener at jeg hadde større belastning av tvangsbruken enn nytteeffekten av den.

Sykehuset har en annen oppfatning.

Hvordan kan man måle belastning? Hvordan kan jeg vinne frem med dette?

Dersom jeg hadde sagt at jeg hadde blitt voldtatt, så hadde "alle" trodd meg.

Dersom jeg sier at sykehuset har "voldtatt" meg, så er det ingen som tror meg.

Skrevet

Et soleklart lovbrudd altså?

I mitt tilfelle handler det jo om belastning av tvangsbruk.

Jeg mener at jeg hadde større belastning av tvangsbruken enn nytteeffekten av den.

Sykehuset har en annen oppfatning.

Hvordan kan man måle belastning? Hvordan kan jeg vinne frem med dette?

Dersom jeg hadde sagt at jeg hadde blitt voldtatt, så hadde "alle" trodd meg.

Dersom jeg sier at sykehuset har "voldtatt" meg, så er det ingen som tror meg.

Jeg ønsker ikke lenger å diskutere dette eller forsøke å gi deg råd eller å forstå deg. Det at du sammenligner det du opplevde i psykiatrien med voldtekt både her og i den tråden som ble slettet er så respektløst mot de som virkelig har blitt voldtatt at jeg ikke lenger ønsker å støtte deg i dette eller gi deg råd og dele mine erfaringer med deg.

Det at du forventer respekt fra oss andre, men selv ikke er i stand til å respektere oss er svært egoistisk og egosentrisk.

Disse innleggene viser nok en gang at du må lære deg å lese gjennom dine innlegg og vurdere konsenkvensene av de og om du har fått med det du ønsker å si før du sender de. DOL er ingen dagbok der du kan skrive alt det som faller deg inn. Du må ha i tankene at andre mennesker skal lese det du skriver og ta hensyn til det. Du kan ikke bare skrive noe og så trekke det tilbake igjen når noen reagerer på det. Det er i første omgang DU som har ansvar for hva du sender, ikke webmaster.

Det at webmaster og NHD må gripe inn gang på gang overfor deg, bør være et tegn på at du må skjerpe deg.

........................

Nå har jeg lest gjennom det jeg har skrevet og ser at jeg står for det jeg nå sender og at jeg har sagt det jeg ønsker å si slik at jeg ikke behøver å svare på mine egne innlegg. Jeg oppfordrer deg til å gjøre det samme.

Gjest a survivor
Skrevet

Jeg ønsker ikke lenger å diskutere dette eller forsøke å gi deg råd eller å forstå deg. Det at du sammenligner det du opplevde i psykiatrien med voldtekt både her og i den tråden som ble slettet er så respektløst mot de som virkelig har blitt voldtatt at jeg ikke lenger ønsker å støtte deg i dette eller gi deg råd og dele mine erfaringer med deg.

Det at du forventer respekt fra oss andre, men selv ikke er i stand til å respektere oss er svært egoistisk og egosentrisk.

Disse innleggene viser nok en gang at du må lære deg å lese gjennom dine innlegg og vurdere konsenkvensene av de og om du har fått med det du ønsker å si før du sender de. DOL er ingen dagbok der du kan skrive alt det som faller deg inn. Du må ha i tankene at andre mennesker skal lese det du skriver og ta hensyn til det. Du kan ikke bare skrive noe og så trekke det tilbake igjen når noen reagerer på det. Det er i første omgang DU som har ansvar for hva du sender, ikke webmaster.

Det at webmaster og NHD må gripe inn gang på gang overfor deg, bør være et tegn på at du må skjerpe deg.

........................

Nå har jeg lest gjennom det jeg har skrevet og ser at jeg står for det jeg nå sender og at jeg har sagt det jeg ønsker å si slik at jeg ikke behøver å svare på mine egne innlegg. Jeg oppfordrer deg til å gjøre det samme.

Det er sannsynlig at vi ikke har opplevd den samme type overgrep i psykiatrien.

Gjest a survivor
Skrevet

........................

Kjære Gud. Hjelp meg å tie. Amen.

Må du velsigne alle her på dette forumet rikelig.

Og la din nåde og kjærlighet strømme over forumet i minst de neste tre år.

Amen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...