Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hadde vi berre visst at all prøvinga gir resultat til slutt. Hadde alle skuffelsane kvar mnd blitt belønna med gravidtet og baby, så skulle eg vel klart å vere meir tolmodig også. Men det er altså ingen garanti at det blir klaff nokon gong.. :( Kanskje er vi av dei ytterst få par som ikkje lykkast verken med "natur-metoden" eller med prøverør. Eg er mest redd for at gynokologen ikkje finner noko gale med verken meg eller sambuaren...kvifor blir vi ikkje gravide då??? Huff...

Her sitter eg å klager og har prøvd i eit år-det er jo mange som har prøvd mykje lenger enn det uten å få klaff..men eg kjenner jo at frustrasjon er på topp når det er slik at statistisk sett er 80 % gravide når det har gått eit år...90 % etter 1,5 år. Tenk om vi blir blant dei 10 % som ikkje "får det til" :( Tenk om det berre var ein garanti om at hard og tolmodig innsats over tid gir barnet vi lenkter etter...

Er berre litt lei meg no kjenner eg...lei å av bli skuffa kvar mnd, og no føler eg meg skikkeleg pre-menstruell...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/237485-ingen-garantidet-er-verst/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei solbaer!!

Jeg skjønner så godt hva du mener. Vi har allerede begynt å legge av penger i tilfelle det skulle bli prøverør... (noe som i mitt oppgitte øyeblikk akkuratt nå er sikker på at vi må) Og tenk om, som du sier, om vi er innen den gruppen med 10% som absolutt ikke får det til verken på den ene eller andre måten... Det er sinnsykt hardt og tungt å hele tiden vente og vente. Jeg for min del skal egentlig ha IKM i morgen, og jeg håpet virkelig den ikke skulle bli forsinket slik at jeg slipper det på ferie... men det er ingen tegn til den ennå. Brystene ble ikke ømme før litt i går (og jeg bruker å ha det allerede to til tre dager etter eggløsning) og det er ingen tegn til spotting heller som jeg bruker å ha en evighet i forkant! Argh! Så irriterende! Jeg få håpe at den dukker opp i løpet av morgendagen, så er jeg ferdig med det og kan begynne å prøve på ny................

Ååååh, som jeg håper at det snart blir vår tur...og deres....

Hilsen en litt lei

Hei solbaer!!

Jeg skjønner så godt hva du mener. Vi har allerede begynt å legge av penger i tilfelle det skulle bli prøverør... (noe som i mitt oppgitte øyeblikk akkuratt nå er sikker på at vi må) Og tenk om, som du sier, om vi er innen den gruppen med 10% som absolutt ikke får det til verken på den ene eller andre måten... Det er sinnsykt hardt og tungt å hele tiden vente og vente. Jeg for min del skal egentlig ha IKM i morgen, og jeg håpet virkelig den ikke skulle bli forsinket slik at jeg slipper det på ferie... men det er ingen tegn til den ennå. Brystene ble ikke ømme før litt i går (og jeg bruker å ha det allerede to til tre dager etter eggløsning) og det er ingen tegn til spotting heller som jeg bruker å ha en evighet i forkant! Argh! Så irriterende! Jeg få håpe at den dukker opp i løpet av morgendagen, så er jeg ferdig med det og kan begynne å prøve på ny................

Ååååh, som jeg håper at det snart blir vår tur...og deres....

Hilsen en litt lei

Takk for kjempefint svar! Det er nok lurt å begynne å legge av penger til prøverør ja...Eg får berre håpe eg får meg jobb nede i Spania ganske fort ellers fyker "sparepengane" mine ganske fort til berre å betale rekninger og leve..Og han må jo betale for leilighet ålein så lenge eg ikkje har jobb. Jaja, tiden får vise (desverre-skulle jo ønske vi visste ting med sikkerhet). Kanskje det går vegen for deg alt denne mnd?? ;) Du får halde meg oppdatert :) Klem

Vil bare gi deg en trøsteklem.

Vi prøvde i 3 år før jeg ble gravid. Nå har vi 3 flotte barn. Så det er håp!!!

Ja, det er jo akkurat slike som deg som gir oss prøvara håp!! Skal prøve å tenke på deg ;) Det viser vertfall at det plutseleg kan gå! :) Takk for oppmuntring!

Jepp, her kjenner jeg meg igjen!!

Vi har nå prøvd i 1 år og 4 mnd og jeg er dritlei. Vi har vært til utredning hvor alt viste seg å være normalt hos begge to. Men likevel skjer det ikkeno. Blir like skuffa hver mnd. Skal ha IKM om 1 uke, men merker i dag min PMS som ALLTID dukker opp nøyaktig 1 uke før mensen kommer, dermed tar jeg dette som et tegn på at det kommer denne gangen også....

Føler det så håpløst, blir deppa og drittlei. Flere rundt meg blir gravide i "hytt og pine", mens jeg sitter med skjegget i postkassa gang på gang. Jeg fyller 35 i oktober, så tiden FLYR kan man si.

Jeg har ikke lyst til å være den gamle tanten i familien som alle syns synd på, som ikke kunne få barn (har 9 tantebarn). Vi er milliardvis av mennesker på kloden, familietreet er LANGT, hvorfor må jeg være en av dem som ikke kan få det til... Naturmetoden er tilogmed gratis!!!

At det er ingen garanti er klart det verste, som du sier :-/ livet er urettferdig!!!

Annonse

Jepp, her kjenner jeg meg igjen!!

Vi har nå prøvd i 1 år og 4 mnd og jeg er dritlei. Vi har vært til utredning hvor alt viste seg å være normalt hos begge to. Men likevel skjer det ikkeno. Blir like skuffa hver mnd. Skal ha IKM om 1 uke, men merker i dag min PMS som ALLTID dukker opp nøyaktig 1 uke før mensen kommer, dermed tar jeg dette som et tegn på at det kommer denne gangen også....

Føler det så håpløst, blir deppa og drittlei. Flere rundt meg blir gravide i "hytt og pine", mens jeg sitter med skjegget i postkassa gang på gang. Jeg fyller 35 i oktober, så tiden FLYR kan man si.

Jeg har ikke lyst til å være den gamle tanten i familien som alle syns synd på, som ikke kunne få barn (har 9 tantebarn). Vi er milliardvis av mennesker på kloden, familietreet er LANGT, hvorfor må jeg være en av dem som ikke kan få det til... Naturmetoden er tilogmed gratis!!!

At det er ingen garanti er klart det verste, som du sier :-/ livet er urettferdig!!!

Får håpe vi snart får "belønning" for strevet då! :) No må det snart vere VÅR tur! Eg har IKM på m.dag-o.dag (syklusen min har vore så kort som 29 dager men også opp i 31-så det er litt vanskeleg å vite akkurat kor tid eg skal vente den). Alle teikn på mensen er no her uansett-ømme bryst, luft i magen..og at eg synes kroppen min berre er tjukk (har merka at ca ei veke før mensen så likar eg berre ikkje kroppen, skal seie hormonane styrer mykje i hovudet også!!

Takk for kjempefint svar! Det er nok lurt å begynne å legge av penger til prøverør ja...Eg får berre håpe eg får meg jobb nede i Spania ganske fort ellers fyker "sparepengane" mine ganske fort til berre å betale rekninger og leve..Og han må jo betale for leilighet ålein så lenge eg ikkje har jobb. Jaja, tiden får vise (desverre-skulle jo ønske vi visste ting med sikkerhet). Kanskje det går vegen for deg alt denne mnd?? ;) Du får halde meg oppdatert :) Klem

Mensen kom selvsagt dagen etter vi hadde reist på ferie! Litt irriterende da når jeg egentlig skulle hatt den fire dager i forkant!! Jeg visste at den kom siden vi ikke hadde fått prøvd denne mnd pga utredningen. Men den kunne jo ha komt når den skulle da istedet for midt i ferien!!!!!:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...