Gjest en doler Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 å engasjere dere eller like alle trådene som skrives på dol. Logg ut og finn på noe annet. La ALLE få skrive her. Velg heller ut det du vil lese. Jeg gir min uforbeholdne støtte til a suvivor. 0 Siter
Prozak Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 Stort sett enig, ja. "......................................." 0 Siter
Gjest togli Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 Enig! Det er mange forskjellige mennesker her og man velger selv hvilke innlegg man gidder å klikke på. 0 Siter
Solsikkefrø Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 Jeg er enig med deg!! Og i tillegg syns jeg at hvis folk har lyst å kommentere innlegg bare for å være frekke og slemme, så kan de bare HYSJ! 0 Siter
Lurveline Skrevet 6. juli 2006 Skrevet 6. juli 2006 Det er helt utrolig, slik er det med tv'n også, enkelte finner ikke av-knappen. Enig med deg! 0 Siter
Gjest a survivor Skrevet 6. juli 2006 Skrevet 6. juli 2006 Tusen takk til en doler, Personifica, Aimabel, Mirandolina, Prozak, Synnemor, togli, Solsikkefrø, Lurveline - og til alle andre! Tusen takk for gode ord! 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 6. juli 2006 Skrevet 6. juli 2006 Man er vel ikke nødt til å engasjere seg i eller like -alle- trådene her inne? Jeg hopper heller over de trådene jeg ikke bryr meg om. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.