Gjest idag lurer jeg på det gitt... Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 Hei, Jeg fikk grønn avføring idag. Hva kan det komme av? Kan nevne at jeg har spist masse spinat. Både i går og i dag:) Kan det komme av spinat? 0 Siter
Solsikkefrø Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 Broren min spiste masse pistasje-is da han var liten, da fikk han kjempe grønn bæsj i noen dager. 0 Siter
Gjest idag lurer jeg på det gitt... Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 Broren min spiste masse pistasje-is da han var liten, da fikk han kjempe grønn bæsj i noen dager. Takk for svaret Solsikkefrø, noen andre:) 0 Siter
Solsikkefrø Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 Takk for svaret Solsikkefrø, noen andre:) Bare hyggelig 0 Siter
Gjest Mirandolina Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 Kommer nok av spinaten ja,og nå blir du like sterk som skippern..he he Det går nok over etterhvert. 0 Siter
Gjest idag lurer jeg på det gitt... Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 Kommer nok av spinaten ja,og nå blir du like sterk som skippern..he he Det går nok over etterhvert. Ok takk:) Men det er litt rart at det kan komme av spinaten, er det vanlig? MAN BLIR HVA MAN SPISER;) 0 Siter
Gjest Mirandolina Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 Ok takk:) Men det er litt rart at det kan komme av spinaten, er det vanlig? MAN BLIR HVA MAN SPISER;) He he,jepp,man blir hva man spiser.... Det er nok vanlig! F.eks legg merke til når/hvis du spiser asparges,da lukter det svovel av urinen. Og spiser du rødbeter,får du rød urin...merkelige greier 0 Siter
Gjest idag lurer jeg på det gitt... Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 He he,jepp,man blir hva man spiser.... Det er nok vanlig! F.eks legg merke til når/hvis du spiser asparges,da lukter det svovel av urinen. Og spiser du rødbeter,får du rød urin...merkelige greier Merkelige greier det gitt..hehe.. 0 Siter
Gjest Mirandolina Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 Merkelige greier det gitt..hehe.. Ja sant det er...men farlig er det altså ikke 0 Siter
Lillemus Skrevet 6. juli 2006 Skrevet 6. juli 2006 Helt sikkert. Blodpølse og mye lakris gir helt svart avføring. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.