Idéfix Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 Jeg skal sannsynligvis ta bilen noen dager til Danmark, enten båten frem og bilen gjennom Sverige hjem. Eller omvendt. Men, samma det... Er det noen som har noen tips til artige butikker, museer eller liknende i København? Tar imot med glede det dere måtte ha. Skal sammen med kjæresten, eller en som kan bli det - plutselig. 0 Siter
Snacky1365380698 Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 En stund siden jeg var i København nå, så er dårlig på butikkfronten. Men du må bare ta deg tid til tivoliet. Vent til kvelden og ta med 'heldige' på en rolig tur inn der. Karuseller og slikt hvis dere er "up for it", men bare det å gå der, spise sukkerspinn, se på folk, høre musikk er KJEMPEROMANTISK. Men husk; heller lite romantisk på dagtid. Da er det bare kaos. 0 Siter
Idéfix Skrevet 5. juli 2006 Forfatter Skrevet 5. juli 2006 En stund siden jeg var i København nå, så er dårlig på butikkfronten. Men du må bare ta deg tid til tivoliet. Vent til kvelden og ta med 'heldige' på en rolig tur inn der. Karuseller og slikt hvis dere er "up for it", men bare det å gå der, spise sukkerspinn, se på folk, høre musikk er KJEMPEROMANTISK. Men husk; heller lite romantisk på dagtid. Da er det bare kaos. Takk for tips! Føler jo at Tivoli er en liten felle, men som du sier, det er nok på dagtid!!! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.