Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal sannsynligvis ta bilen noen dager til Danmark, enten båten frem og bilen gjennom Sverige hjem. Eller omvendt. Men, samma det... Er det noen som har noen tips til artige butikker, museer eller liknende i København?

Tar imot med glede det dere måtte ha.

Skal sammen med kjæresten, eller en som kan bli det - plutselig. ;)

Snacky1365380698
Skrevet

En stund siden jeg var i København nå, så er dårlig på butikkfronten. Men du må bare ta deg tid til tivoliet. Vent til kvelden og ta med 'heldige' på en rolig tur inn der. Karuseller og slikt hvis dere er "up for it", men bare det å gå der, spise sukkerspinn, se på folk, høre musikk er KJEMPEROMANTISK. Men husk; heller lite romantisk på dagtid. Da er det bare kaos.

Skrevet

En stund siden jeg var i København nå, så er dårlig på butikkfronten. Men du må bare ta deg tid til tivoliet. Vent til kvelden og ta med 'heldige' på en rolig tur inn der. Karuseller og slikt hvis dere er "up for it", men bare det å gå der, spise sukkerspinn, se på folk, høre musikk er KJEMPEROMANTISK. Men husk; heller lite romantisk på dagtid. Da er det bare kaos.

Takk for tips! Føler jo at Tivoli er en liten felle, men som du sier, det er nok på dagtid!!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...