Snacky1365380698 Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 Opp i all elendigheten jeg ofte leser om her følte jeg bare for å skriver et litt 'jippi-innlegg'. Livet er egentlig bare herlig! Er nå ferdig student (ALDRI mer skole) med fast jobb som venter meg til høsten. Har ferie, men må spare ettersom vi snart flytter inn i ny leilighet som kommer til å kreve sitt. Så er egentlig blakk i sommer. Men det er OK. Så skal ingenting utenom hjem til mamma og kose meg. Har ikke gjort en dritt siste uka, kun sett på alle såpeseriene som jeg elsker og aldri ellers har tid til. Men jeg koser meg. Blir sinnsyk daff av å sitte i sofaen hele dagen, men jeg koser meg. Suller rundt, vasker litt, rydder, snakker i tlf, lager mat til sambo kommer fra jobb, trener. Har snudd døgnet helt forferdelig; står opp i lusjtider, legger meg sent. Men jeg koser meg i all sløvheten. Joda, har da mitt å bekymre meg over; men egentlig bare bagateller. JEg har det så fint akkurat nå og alt er bare herlig Bare det å si til seg selv at livet er herlig, gjør jo sitt med humøret. Og jeg tror at alle hvis de bare vil kan hente frem noe positivt å smile litt. Så før neste dose med problemer kommer - for er jo alltid et eller annet; samlivsproblemer, økonomi, tidsklemma, venner, sykdom etc - skal jeg bare lene meg tilbake og SMILE. Digger livet, ass 0 Siter
Gjest Mirandolina Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 Det var et fint og posetivt innlegg Kanskje alle skulle begynne dagen med å si "livet er herlig".... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.