Gå til innhold

guffen film på tvnorge

Anbefalte innlegg

Gjest Violsa
Skrevet

15 årig jente som rømmer og tydeligvis ender opp med å bli kidnappet av noen ekle pedofile. made for tv only selvsagt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pedofili er ikke synonymt med 15 åringer.

Gjest Violsa
Skrevet

Pedofili er ikke synonymt med 15 åringer.

neida. vet jo det. Men jenta havner i "pedofili" ring you name it med voksne menn blir kidnappet og filmet og sånn. hva skal man kalle det da.

Gjest staedtler
Skrevet

neida. vet jo det. Men jenta havner i "pedofili" ring you name it med voksne menn blir kidnappet og filmet og sånn. hva skal man kalle det da.

TVNorge-skvip.

Skrevet

Den så jeg også på, men sovnet midt i, ble det happy ending eller?

Gjest Violsa
Skrevet

Den så jeg også på, men sovnet midt i, ble det happy ending eller?

ja .

Egentlig var filmen elendig og helt urealistisk.

Og de som skrev skriptet kan ikke ha hatt mye peiling på data eller realisme.

I tillegg. så sto hun jenta i et vindu og ropte og skrev og sånt. Og gjett hvem som tilfeldig kjører forbi og ser henne og stopper. Moren.

Også kommer moren opp og blir også "gissel" og de skal drepes begge to. Men så komer den mektige politimannen. Og han står i nederste etasje. De er i kanskje 10 , og skumle mannen som kjøper og selger tenåringsjenter står tilfeldigvis også i vindet før han skal gå å ta de to av dage. Så skyter politimannen opp i 10ende etasje fra utsiden og treffer han i hodet. og vips så ordner alt seg.

jeg synes independence day var mer troverdig enn denne :)

var sær film

Gjest sandex
Skrevet

Tenk så bra den filmen KUNNE vært.. Isteden er det en SVAK D-film:)

Skrevet

ja .

Egentlig var filmen elendig og helt urealistisk.

Og de som skrev skriptet kan ikke ha hatt mye peiling på data eller realisme.

I tillegg. så sto hun jenta i et vindu og ropte og skrev og sånt. Og gjett hvem som tilfeldig kjører forbi og ser henne og stopper. Moren.

Også kommer moren opp og blir også "gissel" og de skal drepes begge to. Men så komer den mektige politimannen. Og han står i nederste etasje. De er i kanskje 10 , og skumle mannen som kjøper og selger tenåringsjenter står tilfeldigvis også i vindet før han skal gå å ta de to av dage. Så skyter politimannen opp i 10ende etasje fra utsiden og treffer han i hodet. og vips så ordner alt seg.

jeg synes independence day var mer troverdig enn denne :)

var sær film

Høres ut som en typisk amerikansk film det ja...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...