Gjest Violsa Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 15 årig jente som rømmer og tydeligvis ender opp med å bli kidnappet av noen ekle pedofile. made for tv only selvsagt. 0 Siter
Excelsion Skrevet 6. juli 2006 Skrevet 6. juli 2006 Pedofili er ikke synonymt med 15 åringer. 0 Siter
Gjest Violsa Skrevet 6. juli 2006 Skrevet 6. juli 2006 Pedofili er ikke synonymt med 15 åringer. neida. vet jo det. Men jenta havner i "pedofili" ring you name it med voksne menn blir kidnappet og filmet og sånn. hva skal man kalle det da. 0 Siter
Gjest staedtler Skrevet 6. juli 2006 Skrevet 6. juli 2006 neida. vet jo det. Men jenta havner i "pedofili" ring you name it med voksne menn blir kidnappet og filmet og sånn. hva skal man kalle det da. TVNorge-skvip. 0 Siter
Gjest Violsa Skrevet 6. juli 2006 Skrevet 6. juli 2006 TVNorge-skvip. mhm..made for tv movie. 0 Siter
Aryane Skrevet 6. juli 2006 Skrevet 6. juli 2006 Den så jeg også på, men sovnet midt i, ble det happy ending eller? 0 Siter
Gjest Violsa Skrevet 6. juli 2006 Skrevet 6. juli 2006 Den så jeg også på, men sovnet midt i, ble det happy ending eller? ja . Egentlig var filmen elendig og helt urealistisk. Og de som skrev skriptet kan ikke ha hatt mye peiling på data eller realisme. I tillegg. så sto hun jenta i et vindu og ropte og skrev og sånt. Og gjett hvem som tilfeldig kjører forbi og ser henne og stopper. Moren. Også kommer moren opp og blir også "gissel" og de skal drepes begge to. Men så komer den mektige politimannen. Og han står i nederste etasje. De er i kanskje 10 , og skumle mannen som kjøper og selger tenåringsjenter står tilfeldigvis også i vindet før han skal gå å ta de to av dage. Så skyter politimannen opp i 10ende etasje fra utsiden og treffer han i hodet. og vips så ordner alt seg. jeg synes independence day var mer troverdig enn denne var sær film 0 Siter
Gjest sandex Skrevet 6. juli 2006 Skrevet 6. juli 2006 Tenk så bra den filmen KUNNE vært.. Isteden er det en SVAK D-film:) 0 Siter
Aryane Skrevet 6. juli 2006 Skrevet 6. juli 2006 ja . Egentlig var filmen elendig og helt urealistisk. Og de som skrev skriptet kan ikke ha hatt mye peiling på data eller realisme. I tillegg. så sto hun jenta i et vindu og ropte og skrev og sånt. Og gjett hvem som tilfeldig kjører forbi og ser henne og stopper. Moren. Også kommer moren opp og blir også "gissel" og de skal drepes begge to. Men så komer den mektige politimannen. Og han står i nederste etasje. De er i kanskje 10 , og skumle mannen som kjøper og selger tenåringsjenter står tilfeldigvis også i vindet før han skal gå å ta de to av dage. Så skyter politimannen opp i 10ende etasje fra utsiden og treffer han i hodet. og vips så ordner alt seg. jeg synes independence day var mer troverdig enn denne var sær film Høres ut som en typisk amerikansk film det ja... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.