Gjest Millamo Skrevet 6. juli 2006 Skrevet 6. juli 2006 I helgen skal jeg ha et forspill hvor gjestene kommer reisende langveis fra. Derfor tenkte jeg å lage noe mat eller middag. Det er litt sent på kvelden, så det bør være lettvindt å lage og rydde opp, men likevel ikke være for kjedelig. Egentlig tenkte jeg å lage fajitas siden gjestene er glad i meksikansk mat og det er mat som er greit å drikke øl/cider til, men det tar litt tid å tilberede pluss at det er litt å rydde opp. Så derfor tenkte jeg å lage en vanlig gryterett med ris og salat siden jeg da bare kan kaste grytene i oppvaskmaskinen og bli ferdig fort. Problemet med dette er jo at det er så kjedelig og 80 talls. Har dere noen gode serveringstips istedet? 0 Siter
Goliath Skrevet 6. juli 2006 Skrevet 6. juli 2006 Siden det er sommer, så hvorfor ikke gå for reker? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 6. juli 2006 Skrevet 6. juli 2006 Reker er et godt forslag. Eventuelt kan dere grille. 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 6. juli 2006 Skrevet 6. juli 2006 Reker er et godt forslag. Ellers kan dere bestille pizza eller ha små horn med fyll i. De kan du lage på forhånd og så varme i ovnen rett før dere skal spise. Som fyll kan du ha f.eks. skinke/ost, pepperoni/ost, kjøttdeig/ost. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 6. juli 2006 Skrevet 6. juli 2006 Hva med en god salat, f.eks. med pasta og kylling (og solmodne tomater, pinjenøtter, cherrytomater, rødløk, fersk basikum, oliven og god dressing) med godt brød til? 0 Siter
Gjest Språkfetisjist Skrevet 6. juli 2006 Skrevet 6. juli 2006 Til forspill holder det med champagne og jordbær samt naken eller halvnakne kropper. Til vorspiel høres forslagene under flotte ut :-) 0 Siter
Gjest Kitty Cat 82 Skrevet 6. juli 2006 Skrevet 6. juli 2006 Jeg bruker å lage nachos (runde nachochips, med en desj takokjøttdeig og ost på hver, 5-10 min på 200 grader og server med rømme og salsa til)eller minipizzaer (trykk ut pizzabunner med et glass, og ha en desj pizzafyll og ost på) Du kan lage grillspyd ferdig før gjestene kommer, og ha en salat klar, da er det bare å legge de på grillen når gjestene kommer! (hvis du bruker grillspyd av tre, så husk å legge de i vann en stund!) 0 Siter
org Skrevet 6. juli 2006 Skrevet 6. juli 2006 Bali kyllinggryte med varme rundstykker til! Kjøttet steker du kvelden i forveien, og da tar det ti minutter å tilberede gryta! Og godt er det også, synes 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.