Gå til innhold

Naboer som skriker

Anbefalte innlegg

Gjest Signert
Skrevet

I bygården hvor jeg bor har enkelte fått det for seg at det er greit å skrike ut i bakgården når noen er bråkete om kvelden. Det er ikke snakk om å bare si "HYSJ". De banner og skriker og truer med å få bråkebøttene kastet ut. De som "bråker" er egentlig ikke veldig bråkete, men har vinduet oppe siden det er varmt. Ofte kan det være at de ler litt sammen eller at TVen står på for høyt etter kl. 23-24.

Jeg skjønner at det kan være irriterende at naboen bråker, men skjønner ikke disse naboene som skriker ut i bakgården at DE er minst like forstyrrende som de som bråker litt? Jeg våkner ikke av en TV som står på. Det gjør jeg derimot av en mann som banner og skriker for full hals så det gjaller i veggene. Noe må gjøres. Hva?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...