Gå til innhold

ekle strekkmerker.

Anbefalte innlegg

Gjest Violsa
Skrevet

Hvis man har vært gravid utvider jo magen seg veldig. og huden.

Jeg har gått opp i vekt rast fort og det ser man på huden min flere steder ? kommer de til å være like synlig for alltid , må jeg ta plastisk kirurgi? sukk..mister hele bikinimotivasjoenen jeg nå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Strekkmerker forsvinner ikke helt, dessverre. Men de blekner, og etterhvert vil de ikke være så synlige.

For ordens skyld: Veldig mange har strekkmerker. Og jeg kan aldri tenke meg at det er noe folk legger merke til om du stiller i bikini!

:-)

Skrevet

Strekkmerker blekner litt med tiden, men de blir ikke borte. Noen mener at fete kremer forhindrer noe av strekkmerkene.

mumitrollet
Skrevet

Tror ikke plastisk kirugi hjelper, desverre. Strekkmerker er noe dritt, men noe man bare må leve med. Det finnes ørten salver og kremer som liksom skal hjelpe, men ingen av dem kan dokumentere noen form for effekt.

Skrevet

Strekkmerker blir aldri helt borte, men de blekner visstnok med årene.

Gjest Violsa
Skrevet

Strekkmerker blir aldri helt borte, men de blekner visstnok med årene.

jeg begynner å gå ned nå da. Men kanskje jeg får masse løs hud og må operere allikevel. 15 kg som jeg skal ned er jo ganske mye. Og da må jo huden bli for stor. det er verre enn strekkmerkene

Skrevet

jeg begynner å gå ned nå da. Men kanskje jeg får masse løs hud og må operere allikevel. 15 kg som jeg skal ned er jo ganske mye. Og da må jo huden bli for stor. det er verre enn strekkmerkene

Du er ganske ung, er du ikke? Da er huden din rimelig elastisk og 15 kilo er ikke så mye. Gikk selv ned nesten 20 kilo for en stund siden, og har ikke antydning til løs hus.

Lykke til. :)

Skrevet

Du er ganske ung, er du ikke? Da er huden din rimelig elastisk og 15 kilo er ikke så mye. Gikk selv ned nesten 20 kilo for en stund siden, og har ikke antydning til løs hus.

Lykke til. :)

Enig med NeaNoor. Det er helst "eldre" personer eller mennesker som skal gå ned titalls kilo som får løshud som må opereres bort. Det er sjeldent! Går helt fint å gå ned 15 kg :-)

Skrevet

Har to flotte barn.Med første mann hadde jeg en kjempemage! Masse strekkmerker etter denne graviditeten.

Har nå gått ned 16 kg, er ca 4 kg fra målet mitt. Ser at jeg må gjøre noe meg den løse huden som henger og slenger etter graviditeter og vektnedgang.

Synes jeg har blitt kjempeflott, men mageskinnet plager meg virkelig, så jepp dette kommer jeg til å få gjort noe med!

Skrevet

Husk at mange folk som aldri har fått unger eller gått mye opp/ned i vekt også har strekkmerker...fra puberteten. Mest jenter, men også noen menn. De blekner jo heldigvis med årene...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...