Gå til innhold

severdigheter i Troms i juli

Anbefalte innlegg

mumitrollet
Skrevet

Utenom Tromsø, noen som er kjent? Ett barn er med, 6 år.

Videoannonse
Annonse
Gjest dina2
Skrevet

Polarzoo er superdigg for barn. Bare pass på å få med deg foringa, det skjer en gang i løpet av dagen, ellers er det ikke sikkert du får sett så mye dyr.

I selve tromsø har du jo polaria, med selene og ikke minst de to fantastiske natur filmene fra svalbard og antarktis.

I målselv kommune er det polarbadet og i Harstad det enda større og flottere badelandet som hete grottebadet. Fint å ta på en dag det er dårlig vær og det er det jo stortsett alltid her i nord:)

Så har du jo trollet i senja, der må du få med deg trolldansinga som er en gang for dag.

Skulle du bo ved nordgård på berg eller husker jeg helt feil?

Ved universitetsområdet har vi også en botanisk hage, masse fine blomster og en fin lekeplass for en seks åring.

mumitrollet
Skrevet

Polarzoo er superdigg for barn. Bare pass på å få med deg foringa, det skjer en gang i løpet av dagen, ellers er det ikke sikkert du får sett så mye dyr.

I selve tromsø har du jo polaria, med selene og ikke minst de to fantastiske natur filmene fra svalbard og antarktis.

I målselv kommune er det polarbadet og i Harstad det enda større og flottere badelandet som hete grottebadet. Fint å ta på en dag det er dårlig vær og det er det jo stortsett alltid her i nord:)

Så har du jo trollet i senja, der må du få med deg trolldansinga som er en gang for dag.

Skulle du bo ved nordgård på berg eller husker jeg helt feil?

Ved universitetsområdet har vi også en botanisk hage, masse fine blomster og en fin lekeplass for en seks åring.

Takk skal du ha. Jeg bor ikke på Berg, nei, og severdigheter i selve Tromsø har jeg stålkontroll på. Men fortell mer om trollet i senja og trolldansinga! Det høres bra ut.

Gjest dina2
Skrevet

Takk skal du ha. Jeg bor ikke på Berg, nei, og severdigheter i selve Tromsø har jeg stålkontroll på. Men fortell mer om trollet i senja og trolldansinga! Det høres bra ut.

Har ikke vært der selv enda, men skal nå i sommer. Har hørt litt variert derifra, men stort sett er det positivt.

http://search.kvasir.no/query?what=no&q=senjatrollet

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...