Gå til innhold

Munchen

Gjest tysklandsferie?

Anbefalte innlegg

Gjest tysklandsferie?
Skrevet

Hei,

vurderer en tur til Munchen i august. Noen som nylig har vært der og har noen meninger om byen? Jeg har reist veldig mye i verden, men aldri kommet meg dit. Blir glad for å høre hva folk synes!

Videoannonse
Annonse
Gjest knarp
Skrevet

En av de vakreste byer du kan besøke. Den har virkelig atmosfære og sjarm.

Gleder meg til å dra dit med kjæresten neste gang. Virkelig et sted å kose seg med kultur, mat og drikke og mange severdigheter.

Gjest trond-h
Skrevet

Byen har et meget velutbygd offentlig kommunikasjon. Størrelsen virker nesten like overveldende som London. Massevis av turistattraksjoner. Særlig tre er interessanne: Olympiastation, verdens største tekniske museum (den ligger på en øy i elven som går gjennom sentrum av byen. Dessuten et nydelig slott som ligger et stykke nord-øst for byen: Neuschwanstein som tilhørte kong Ludwig II av Bayern, inspirasjonskilde til eventyrslottene i Disneys verden. Se http://www.dagbladet.no/dinside/2003/04/26/367289.html

Turistattraksjoner:

http://www.planetware.com/tourist-attractions/germany/munich-d-ba-mun.htm

Gud tur !

Skrevet

Nå begynner det å bli noen år siden sist jeg var der, men har vært der mange ganger og storkoser meg.

Særlig bydelen Schwabing er herlig. Englisher Garten er nydelig. Sentrum med Marienkirche bl.a.

Reis du, og kos deg. Bayerene er også veldig koselige folk.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...