Prozak Skrevet 7. juli 2006 Skrevet 7. juli 2006 Ikke helt uenig, men det er jo ikke bare det sosialistiske styret det er noe "galt" med. Også folk flest av sosialistene synes det er greit å dele på godene - så lenge det er andres goder. Og svært mange sosialister slutter å være det, hvis de av en eller annen grunn plutselig sitter vesentlig bedre i det..... "Ikke helt uenig, men det er jo ikke bare det sosialistiske styret det er noe "galt" med." Sant. Sosialismen er problemet. Ikke på konseptuellt plan, men fordi den er uforenelig med menneskets natur. "Også folk flest av sosialistene synes det er greit å dele på godene - så lenge det er andres goder." Vel...det blir en karakteristikk av tusenvis av personer jeg ikke kjenner, og dermed ikke kan uttale meg om. "Og svært mange sosialister slutter å være det, hvis de av en eller annen grunn plutselig sitter vesentlig bedre i det....." Bare å se på Christian Vennerød, det :-) "..........................................." 0 Siter
Goliath Skrevet 7. juli 2006 Forfatter Skrevet 7. juli 2006 "Ikke helt uenig, men det er jo ikke bare det sosialistiske styret det er noe "galt" med." Sant. Sosialismen er problemet. Ikke på konseptuellt plan, men fordi den er uforenelig med menneskets natur. "Også folk flest av sosialistene synes det er greit å dele på godene - så lenge det er andres goder." Vel...det blir en karakteristikk av tusenvis av personer jeg ikke kjenner, og dermed ikke kan uttale meg om. "Og svært mange sosialister slutter å være det, hvis de av en eller annen grunn plutselig sitter vesentlig bedre i det....." Bare å se på Christian Vennerød, det :-) "..........................................." Tror vi er ganske så enige her Prozak - for det er menneskets natur, og ikke det konseptuelle som skaper problemene. Du får ha en riktig god sommer videre, for nå drar jeg på ferie for de neste 3 uker - og det gjelder også ferie fra DOL :-) 0 Siter
Prozak Skrevet 7. juli 2006 Skrevet 7. juli 2006 Tror vi er ganske så enige her Prozak - for det er menneskets natur, og ikke det konseptuelle som skaper problemene. Du får ha en riktig god sommer videre, for nå drar jeg på ferie for de neste 3 uker - og det gjelder også ferie fra DOL :-) God ferie, ja :-) Misunner deg det - selv er jeg nødt til å jobbe i hele sommer. "..........................................................." 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.