Gå til innhold

Er dette bekkenløsning igjen?

Anbefalte innlegg

Gjest redd det kommer tilbake

HAdde symptomgivende bekkenløsning gjennom et helt svangerskap så mellom svangerskapene og i siste halvdel av svangerskapene. Hadde KS for 7 uker siden og ble helt bra etter det. Har gått en halvtime tur hver dag og ikke kjent noe. I går gikk jeg 1,5 time uten å ha noe vondt. Satte meg ned og satt noen timer og så kom smertene i lårene og i rompa. Sviende og sprengende. Dette hadde jeg i svangerskapet og. Lå godt i natt, men har fortsatt noe vondt i dag når jeg reiser meg opp og litt når jeg går. Ikke vondt i ryggen, på bekkenleddene eller i symfysen. Lår og litt i lysker.

Så nå er jeg livredd for at det er bekkenløsning på gang. Eller er det bare reaksjon på litt slappe muskler som har fått kjørt seg. Også lurer jeg også på om jeg skal gå tur i dag. Det blir i så fall bare en halvtime.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/237521-er-dette-bekkenl%C3%B8sning-igjen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...