Gå til innhold

Da var den saken oppklart.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
ShitDiddelyDo
Skrevet

Hehe, snakker om en fjær som ble til noen høns.

Jeg trodde bonden hadde tatt fyren på fersken, godt i gang med Black Beauty.

Skrevet

Stod det ikke i forrige artikkel at det var en bonde fra Jæren?

Bare for å pirke på dårlige geografikunnskaper.

Gjest togli
Skrevet

*storflirer*

Jaggu fikk den mannen negativ oppmerksomhet. Stakkars fyr :-))

Skrevet

Litt av en fantasi denne bonden har. Men, ikke for det, det skal vel ikke stort mer til enn et par uheldige kommentarer til før en journalist klarer å få det utroligste ut av det.

Skrevet

Hehe, snakker om en fjær som ble til noen høns.

Jeg trodde bonden hadde tatt fyren på fersken, godt i gang med Black Beauty.

Her var det en hest som ble til ei "attraktiv høne" - eller noe sånt:-)

Skrevet

Litt merkelig er det da allikevel at en voksen man leker gjemsel på natta.

Og begynner å springer når han blir oppdaget.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Her var det en hest som ble til ei "attraktiv høne" - eller noe sånt:-)

Lurer på hva den misforståelsen der sier om bonden.

Jeg hadde ikke engang vært inne på tanken om hestevoldtekt hvis jeg så en fyr stå ute på jordet sammen med en enslig hest. :)

Skrevet

Men i alle dager! Er det journalisten eller bonden som er pervers her tro?

Dersom en mann hadde oppførst seg slik på gården min hadde jeg vel heller mistenkt ham for å ville stjele noe, ikke voldta dyr...

Men det er nå meg.. :-)

Skrevet

Men i alle dager! Er det journalisten eller bonden som er pervers her tro?

Dersom en mann hadde oppførst seg slik på gården min hadde jeg vel heller mistenkt ham for å ville stjele noe, ikke voldta dyr...

Men det er nå meg.. :-)

Hehe, det hadde jeg også tenkt. Jeg hadde aldri tenkt tanken at han var ute etter å knulle hesten min i alle fall, hvis han ikke sto med buksa på anklene bak hesten i full sving.

Skrevet

Jeg hadde ikke engang vært inne på tanken om hestevoldtekt hvis jeg så en fyr stå ute på jordet sammen med en enslig hest. :)

Eller hva den sier om journalisten, ikke godt å si hvem som har mest livlig fantasi her. Journalister er jo noen rare dyr de også da.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Eller hva den sier om journalisten, ikke godt å si hvem som har mest livlig fantasi her. Journalister er jo noen rare dyr de også da.

Ja, men i dette tilfellet sa faktisk lensmannen at bonden hadde anmeldt en fyr for seksuell omgang med en av hestene hans.

Skrevet

Ja, men i dette tilfellet sa faktisk lensmannen at bonden hadde anmeldt en fyr for seksuell omgang med en av hestene hans.

Husker det, men det er ikke sikkert at det er sant. Journalistene skriver mye rart, har de snev av noe så skriver de det som en sannhet.

Det gjelder å selge så lenge "liket " er varmt.

Det er noen grupper som ikke eier moral og vanlig folkeskikk.

Skrevet

Hehe, det hadde jeg også tenkt. Jeg hadde aldri tenkt tanken at han var ute etter å knulle hesten min i alle fall, hvis han ikke sto med buksa på anklene bak hesten i full sving.

Og det må ha vært en liten hest, om han ikke hadde dandert seg til med stige og greier ;-)

Skrevet

Og det må ha vært en liten hest, om han ikke hadde dandert seg til med stige og greier ;-)

Må jo ha med seg egnet utstyr vet du, så man når opp og frem:-)

Skrevet

Må jo ha med seg egnet utstyr vet du, så man når opp og frem:-)

Nå er det _du_ som tenker koffert ;-)

Skrevet

Nå er det _du_ som tenker koffert ;-)

Ja, men det var fordi det var du som brakte det på bane:-)

Skrevet

Litt sånn om fjæra som ble til 5 høns altså.

Skrevet

Du er inne på noe der:-)

På seg selv kjenner man andre.....he-he

Han ble kanskje sjalu??

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...