Gjest håper på litt hjelp Skrevet 6. juli 2006 Skrevet 6. juli 2006 Jeg vet det er utrolig vanskelig å få et legat når man er student, men om man er så heldig: kan man få fra 2 stk på en gang? Jeg søker på to, nemlig..... 0 Siter
mumitrollet Skrevet 6. juli 2006 Skrevet 6. juli 2006 Søk på så mange du vil Jeg søkte på omtrent 30 og fikk 5 eller 6, totalt 30-40 000 8dettee r 6-7 år siden, husker ikke nøyaktig). Legatene har ingen verdens ting med hverandre å gjøre. 0 Siter
mumitrollet Skrevet 6. juli 2006 Skrevet 6. juli 2006 PS! Det er ikke særlig vanskelig å få disse legatene, særlig ikke de mindre. Det er få som gidder å søke på dem. 0 Siter
Gjest håper på litt hjelp Skrevet 6. juli 2006 Skrevet 6. juli 2006 Søk på så mange du vil Jeg søkte på omtrent 30 og fikk 5 eller 6, totalt 30-40 000 8dettee r 6-7 år siden, husker ikke nøyaktig). Legatene har ingen verdens ting med hverandre å gjøre. Tusen takk for svar. :-) 0 Siter
mrxx Skrevet 6. juli 2006 Skrevet 6. juli 2006 Du kan få i fra mange legater. Det skal finnes egne bøker som gir en oversikt over legater. Kanskje noen her vet hvor den er å få tak i eller må andre måter klarer å få en oversikt? 0 Siter
mrxx Skrevet 6. juli 2006 Skrevet 6. juli 2006 Søk på så mange du vil Jeg søkte på omtrent 30 og fikk 5 eller 6, totalt 30-40 000 8dettee r 6-7 år siden, husker ikke nøyaktig). Legatene har ingen verdens ting med hverandre å gjøre. Hvor fikk du oversikten over alle disse? Jeg vet at det skal finnes bøker, men vet ikke hvor de er å få kjøpt. 0 Siter
Lillemus Skrevet 6. juli 2006 Skrevet 6. juli 2006 Hvor fikk du oversikten over alle disse? Jeg vet at det skal finnes bøker, men vet ikke hvor de er å få kjøpt. Gi deg du da - Legathåndboken kommer ut hvert år og fås i de fleste bokhandler. ) 0 Siter
mum Skrevet 6. juli 2006 Skrevet 6. juli 2006 Hvor fikk du oversikten over alle disse? Jeg vet at det skal finnes bøker, men vet ikke hvor de er å få kjøpt. http://www.legathandboken.no/ 0 Siter
mrxx Skrevet 6. juli 2006 Skrevet 6. juli 2006 Gi deg du da - Legathåndboken kommer ut hvert år og fås i de fleste bokhandler. ) Gi meg? jeg visste jo at det fantes ei bok:-) 0 Siter
Lillemus Skrevet 6. juli 2006 Skrevet 6. juli 2006 Gi meg? jeg visste jo at det fantes ei bok:-) Og hvor kjøper man bøker?! Hæ? ;o) 0 Siter
mrxx Skrevet 6. juli 2006 Skrevet 6. juli 2006 Og hvor kjøper man bøker?! Hæ? ;o) Tenkte meg at den kom:-) Det kunne ha vært at det bare var skolene som hadde dem, eller at kommunen hadde oversikten. 0 Siter
mumitrollet Skrevet 6. juli 2006 Skrevet 6. juli 2006 Hvor fikk du oversikten over alle disse? Jeg vet at det skal finnes bøker, men vet ikke hvor de er å få kjøpt. Legathåndboken fås kjøpt, eller lånes på nærmeste bibliotek. Men nå for tiden har vi jo internett... http://www.legathandboken.no/ 0 Siter
mumitrollet Skrevet 6. juli 2006 Skrevet 6. juli 2006 Du kan få i fra mange legater. Det skal finnes egne bøker som gir en oversikt over legater. Kanskje noen her vet hvor den er å få tak i eller må andre måter klarer å få en oversikt? . 0 Siter
mrxx Skrevet 6. juli 2006 Skrevet 6. juli 2006 Legathåndboken fås kjøpt, eller lånes på nærmeste bibliotek. Men nå for tiden har vi jo internett... http://www.legathandboken.no/ Kjempebra:-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.