Gå til innhold

legater ved studier

Anbefalte innlegg

Gjest håper på litt hjelp
Skrevet

Jeg vet det er utrolig vanskelig å få et legat når man er student, men om man er så heldig: kan man få fra 2 stk på en gang? Jeg søker på to, nemlig.....

Videoannonse
Annonse
mumitrollet
Skrevet

Søk på så mange du vil Jeg søkte på omtrent 30 og fikk 5 eller 6, totalt 30-40 000 8dettee r 6-7 år siden, husker ikke nøyaktig). Legatene har ingen verdens ting med hverandre å gjøre.

mumitrollet
Skrevet

PS! Det er ikke særlig vanskelig å få disse legatene, særlig ikke de mindre. Det er få som gidder å søke på dem.

Gjest håper på litt hjelp
Skrevet

Søk på så mange du vil Jeg søkte på omtrent 30 og fikk 5 eller 6, totalt 30-40 000 8dettee r 6-7 år siden, husker ikke nøyaktig). Legatene har ingen verdens ting med hverandre å gjøre.

Tusen takk for svar. :-)

Skrevet

Du kan få i fra mange legater.

Det skal finnes egne bøker som gir en oversikt over legater. Kanskje noen her vet hvor den er å få tak i eller må andre måter klarer å få en oversikt?

Skrevet

Hvor fikk du oversikten over alle disse? Jeg vet at det skal finnes bøker, men vet ikke hvor de er å få kjøpt.

Skrevet

Hvor fikk du oversikten over alle disse? Jeg vet at det skal finnes bøker, men vet ikke hvor de er å få kjøpt.

Gi deg du da - Legathåndboken kommer ut hvert år og fås i de fleste bokhandler. :o)

Skrevet

Gi deg du da - Legathåndboken kommer ut hvert år og fås i de fleste bokhandler. :o)

Gi meg? jeg visste jo at det fantes ei bok:-)

Skrevet

Gi meg? jeg visste jo at det fantes ei bok:-)

Og hvor kjøper man bøker?! Hæ? ;o)

Skrevet

Og hvor kjøper man bøker?! Hæ? ;o)

Tenkte meg at den kom:-) Det kunne ha vært at det bare var skolene som hadde dem, eller at kommunen hadde oversikten.

mumitrollet
Skrevet

Legathåndboken fås kjøpt, eller lånes på nærmeste bibliotek. Men nå for tiden har vi jo internett... http://www.legathandboken.no/

mumitrollet
Skrevet

Du kan få i fra mange legater.

Det skal finnes egne bøker som gir en oversikt over legater. Kanskje noen her vet hvor den er å få tak i eller må andre måter klarer å få en oversikt?

.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...