Gjest superhemmlig Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Herregud, jeg er flau bare av å skrive dette Jeg har liksom aldri fått det helt til med jenter, har hatt eller prøvd å ha sex med 6 jenter, aldri kommet. Blitt sugd i laaaang tid osv, men det funker bare ikke. Så jeg har jo begynt å lure på om jeg kanskje kan være homo. Det var en av jentene som spurte meg om det også, takk for den liksom. Alltid når jeg driver å chatter på diverse kanaler, ikke homsekanaler så tiltrekker jeg meg ofte gutter og samtalene dreier ofte inn på , kremt ja du skjønner, så og si hver gang påstår de at de aldri har gjort det før, men vet ikke het om jeg tror på det. Men det at jeg tiltrekker meg sånt så blir jeg bare enda mer usikker. Sitter det mange sånne som meg der ute? Eller er de bare så desperate at de bytter lag for en tid? Jeg er ikke desperat etter å ha sex. Går til psykolog og hun sier jeg kanskje har en identitetskrise. Nei sier du det ... Har fantasert masse om å være med en mann men hvis jeg skulle hatt sex med en mann/gutt i virkeligheten måtte han vært fotomodellfin liksom, ville aldri i verden klart å ha sex med hvemsomhelst. Vet ikke om det gjør meg litt mindre homo? Hehe. Det er egentlig ikke så moro da for jeg føler jeg ikke passer inn noe sted seksuelt. Jaja, jeg er kanskje forvirret og homo. Hvis noen orket å lese så setter jeg pris på synspunkter. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/237530-er-jeg-homo-eller-bare-forvirret/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
fniggfnagg Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Hei på deg Jeg vet alt for godt hva du snakker om.. har selv vært der og det er ikke lenge siden jeg selv kom ut av skapet.. mitt beste råd til deg er at du ikke må tenke så mye på det, da blir du bare mer forrvirret.. Vi mennesker er så opptatt av å sette oss selv og hverandre i bås.. ikke bruk så mye tid på å tenke på om du liker menn eller kvinner..eller kanskje du liker begge? Jeg vet ikke hvor gammel du er el hvor du bor, men jeg skal love deg at det finnes mange mennesker der ute som tenker slik som du du er ikke aleine! Om du har behov for å snakke med noen finnes det flere kanaler du kan oppsøke : ulike nettsider hvor du kan prate m ed likesinede,LLH og mange andre. Kanskje du kjenner noen som er homofil eller kanskje det finnes et utested der hvor du bor..uansett du finner nok ut av det Lykke til videre! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/237530-er-jeg-homo-eller-bare-forvirret/#findComment-1828811 Del på andre sider Flere delingsvalg…
pirko Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Du må da vel merke hvilket kjønn du tenner seksuelt på?. Men det går jo an å være bi og tenne på begge kjønn. Er det slik at du hele tiden har sett ned på gay-folk og fornekter at du er det og mere fokuserer på at du ikke får det helt til med jenter enn det som er problemet ditt nemmelig at du tenner på gutter og fortrenger de seksuelle følelsene for menn?. Personlig blir jeg tent av jenter og par(gutt og jente) som har sex på film. Jeg har også sett homo-sex, som jeg merker jeg blir helt kvalm av...naturlig nok siden jeg er hetero så vil to menn som har sex skurre for meg. Men jeg har jo forståelse for at noen er forrvirret, siden man helt fra barn av har blitt fortalt at heteroforhold er det normale. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/237530-er-jeg-homo-eller-bare-forvirret/#findComment-1829523 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest jaaaaaaaaaaaaaahahahahaa Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 er det noe å være flau over? hun jenten var jo bare fornærmet. lei deg to frekke filmer og se hva du synes er gøyest: heterosex eller mann til mann sex. klarer du ikke bestemme deg er du kanskje biseksuell/bifil? er jo uansett noe du finner ut av etterhvert- ikke noe å stresse med. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/237530-er-jeg-homo-eller-bare-forvirret/#findComment-1829776 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.