Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Ønsker så gjerne å bli gravid. Sluttet derfor på p-sprøyta april 2005 som jeg hadde gått på siden jeg var 17 år, etter en selvbestemt abort. Mistet menstrasjonen med en gang jeg begynte på p-sprøyta og har ikke hatt den siden. Hadde jo håpet mensen skulle kommet tilbake nå, ettersom de fleste får den tilbake innen et år. Var nylig hos gynekologen, hun sjekket slimhinnene mine, og de var like tynne som om jeg fortsatt hadde gått på p-sprøyta! Ingenting har derfor forandret seg. Hun anbefalte meg å begynne på p-piller(yasmin) i 3 mnd, for å sette igang menstrasjonen. Har bare tatt de i tre uker nå. Så får jo se etter 3 mnd. Noen som har vært borti det samme etter p-sprøyte? Er redd jeg ikke kan få barn lengere.

Hilsen jente22.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/237533-sliter-alts%C3%A5/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...