Gå til innhold

Til alle dere som har blitt gravide!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Både med 2-åringen og spiren i magen var det klaff på første forsøk..

Skjønner det må være tungt å ikke få det til syklus etter syklus, vi regnet nesten førstemann for være utrolig flaks, og at det denne gangen ville ta mye lenger tid.

Derfor startet vi prøvingen litt før vi egentlig hadde tenkt, men likevel traff vi blink på første syklus.

Lykke til videre!

Annonse

Vi prøvde i 3 år før vi fikk til storesøster. Lillesøster kom som en kjempeoverraskelse 14 mnd etterpå.

Etter at jeg tok ut spiralen hadde jeg 1 mens så var lillebror på plass.

Så når vi først fikk det til så gjorde vi det til gangs!!!

Både med 2-åringen og spiren i magen var det klaff på første forsøk..

Skjønner det må være tungt å ikke få det til syklus etter syklus, vi regnet nesten førstemann for være utrolig flaks, og at det denne gangen ville ta mye lenger tid.

Derfor startet vi prøvingen litt før vi egentlig hadde tenkt, men likevel traff vi blink på første syklus.

Lykke til videre!

På 2. forsøk gikk det! :-)

Brukte El-test da, etter å ha funnet ut at jeg bommet kraftig på hva jeg trodde var EL på første forsøk.

Lykke til!

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...