Gå til innhold

Til alle dere som har blitt gravide!

Anbefalte innlegg

picachu1365380511
Skrevet

Hvor lenge måtte dere prøve før det ble full klaff?

Sliter'n

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Både med 2-åringen og spiren i magen var det klaff på første forsøk..

Skjønner det må være tungt å ikke få det til syklus etter syklus, vi regnet nesten førstemann for være utrolig flaks, og at det denne gangen ville ta mye lenger tid.

Derfor startet vi prøvingen litt før vi egentlig hadde tenkt, men likevel traff vi blink på første syklus.

Lykke til videre!

Skrevet

første gang 4 mnd(endte med spontanabort), andre satt på 1 forsøk, og det gjorde vel 3 graviditet også når jeg tenker etter - lykke til !!

Skrevet

Jeg prøvde ikke, men kastet muligens opp en p-pille. Så man kan si han satt på første forsøk.

Skrevet

Jeg var også en sliter men den satt til slutt etter 1 1/2 - 2år!

Ikke gi opp!!

Skrevet

Vi prøvde i 3 år før vi fikk til storesøster. Lillesøster kom som en kjempeoverraskelse 14 mnd etterpå.

Etter at jeg tok ut spiralen hadde jeg 1 mens så var lillebror på plass.

Så når vi først fikk det til så gjorde vi det til gangs!!!

mumitrollet
Skrevet

Prøvde overhodet ikke, tvert i mot. Et ekte "uhell"! (Resultatet, som for øvrig ble meget bra, begynner på skolen i august...)

Skrevet

Prøvde ikke, men ble det likevel pga. omgangssyke. Kastet muligens opp en p-pille, og skulle ikke mer til.

Skrevet

Både med 2-åringen og spiren i magen var det klaff på første forsøk..

Skjønner det må være tungt å ikke få det til syklus etter syklus, vi regnet nesten førstemann for være utrolig flaks, og at det denne gangen ville ta mye lenger tid.

Derfor startet vi prøvingen litt før vi egentlig hadde tenkt, men likevel traff vi blink på første syklus.

Lykke til videre!

På 2. forsøk gikk det! :-)

Brukte El-test da, etter å ha funnet ut at jeg bommet kraftig på hva jeg trodde var EL på første forsøk.

Lykke til!

Gjest trultemor26
Skrevet

Vi prøvde hverken første eller andre gang.

1. gang ble jeg gravid med hoppe-av-i-svingen-metoden. 2. gang mens jeg gikk på Cerazette.

Gjest togli
Skrevet

De to eldste satt på første forsøk. Minsten prøvde vi i ca 5 mnd med, men da hadde jeg en tidlig SA innimellom.

Solsikkefrø
Skrevet

Jeg ble gravid da jeg var 20, da hadde vi prøvd i 14 mnd... trodde aldri jeg kunne bli gravid.. trodde jeg var ufruktbar, men i de aller aller fleste tilfeller så er man ikke det sa legen min, man må bare prøve og prøve ;)

Skrevet

jeg ble gravid på p-pillen, faktisk med de to første, nr1 var vel pga glemt pille men andremann har jeg ingen forklaring på:-) men når jeg for tredjemann virkelig forsøkte og bli gravid tok det 11 mnd:-)

merkelige greier:)

Skrevet

Jeg ble gravid på pillen med første mann. Denne gangen ble jeg gravid på første forsøk.

Skrevet

Det gikk altfor lett syntes mannen min ;o)

Førstemann kom litt før vi hadde tenkt, og andremann etter en måneds prøving.

Gjest veit du?
Skrevet

På 2. forsøk gikk det! :-)

Brukte El-test da, etter å ha funnet ut at jeg bommet kraftig på hva jeg trodde var EL på første forsøk.

Lykke til!

Regnet du 14 dager etter mens og bommet?.Hva var rett?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...