Gå til innhold

Hvordan flørte på mail ?

Anbefalte innlegg

Gjest Flørter'n ?
Skrevet

Hei, jeg har litt sporadisk kontakt med en jeg liker godt. Vi har rotet sammen før for mange år siden, og traff hverandre forrige helg og flørtet en del. Men hvordan skal jeg "flørte" på mail uten å virke påtrengende, masete eller kjedelig ?

Av og til svarer han, av og til ikke... Frustrerende..

Videoannonse
Annonse
Gjest nyah_lita84
Skrevet

Hva kan være grunnen til at han av og til ikke svarer da?

Gjest Flørter'n
Skrevet

Hva kan være grunnen til at han av og til ikke svarer da?

Det vet jeg ikke, kan være en mix av flere ting.

1) Han er ikke interessert

2) Jeg er i utg.pkt opptatt

3) Menn skriver ikke så mye på mail jevnt over

4) Tror han nettopp er ute av et forhold som har vart noen år, og at det preger han (var blitt vesentlig tynnere når jeg traff han ute på fredag)

Har du noen forslag ?

Gjest nyah_lita84
Skrevet

4) Tror han nettopp er ute av et forhold som har vart noen år, og at det preger han (var blitt vesentlig tynnere når jeg traff han ute på fredag)

Har du noen forslag ?

Kan godt være at han er intr, men gi han tid, det lønner seg ikke å presse han. Og så bør vel du bli tilgjengelig for han? =) vær en venn for han, la det utvikle seg derfra. gi ham små hint,smil, berøringer og fine ord, så kanskje han plukker dem opp og blir sterk nok til å ville flørte tilbake?

-min tankegang da, jeg sier ikke at dette er fasiten! =) lykke til!

Skrevet

Har du noen forslag ?

Hvis du i utgangspunktet har kjæreste så er det han (han du vil flørte med altså) som er den fornuftige her og du bør skjerpe deg. Da skjønner jeg godt at han ikke svarer deg alltid.

Gjest Flørter'n
Skrevet

Kan godt være at han er intr, men gi han tid, det lønner seg ikke å presse han. Og så bør vel du bli tilgjengelig for han? =) vær en venn for han, la det utvikle seg derfra. gi ham små hint,smil, berøringer og fine ord, så kanskje han plukker dem opp og blir sterk nok til å ville flørte tilbake?

-min tankegang da, jeg sier ikke at dette er fasiten! =) lykke til!

Takk, problemet er at vi bor ikke i samme by, så jeg treffer han ikke naturlig, bortsett fra nå i helgen, hvor det var festivitas der vi er fra. Så jeg må enten ringe, sende mail eller sms.....

Det gjør flørtingen litt vanskeligere.

Gjest nyah_lita84
Skrevet

Takk, problemet er at vi bor ikke i samme by, så jeg treffer han ikke naturlig, bortsett fra nå i helgen, hvor det var festivitas der vi er fra. Så jeg må enten ringe, sende mail eller sms.....

Det gjør flørtingen litt vanskeligere.

Det skjønner jeg... sett inn et kraftstøt! svarer han er det bare å kjøre på, svarer han ik, så vent til han gjør det. og om du ik hører mer er han ik intr! sad, but true...

Gjest Flørter'n
Skrevet

Hvis du i utgangspunktet har kjæreste så er det han (han du vil flørte med altså) som er den fornuftige her og du bør skjerpe deg. Da skjønner jeg godt at han ikke svarer deg alltid.

veel, han var ikke så veldig fornuftig i helgen, når han spanderte øl, bød meg opp til dans, strøk meg over ryggen og lurte på om jeg ville være med han hjem. Vi har rotet litt for mange år siden, og jeg har vært veldig tiltrukket av han. Da burde han vel heller ikke gjort det da ?

Gjest Flørter'n
Skrevet

Det skjønner jeg... sett inn et kraftstøt! svarer han er det bare å kjøre på, svarer han ik, så vent til han gjør det. og om du ik hører mer er han ik intr! sad, but true...

Ja kanskje jeg bare skal gjøre det ? Sende en mail, nevne at jeg har tenkt mye på han og helgen... legge ved et pent bilde av meg selv, ønske han god ferie, han går på ferie i morgen, og si at jeg gjerne vil treffe han ved anledning, eller er det bedre å bare hoppe i det og ringe han ???

Gjest nyah_lita84
Skrevet

Ja kanskje jeg bare skal gjøre det ? Sende en mail, nevne at jeg har tenkt mye på han og helgen... legge ved et pent bilde av meg selv, ønske han god ferie, han går på ferie i morgen, og si at jeg gjerne vil treffe han ved anledning, eller er det bedre å bare hoppe i det og ringe han ???

først og fremst bør du tenke over det faktum at du er opptatt! jeg henviser til det Lillemus sier, hun har helt rett! men når du har gjort det, er det vel ikke noe som stopper deg fra å ta kontakt?

Skrevet

veel, han var ikke så veldig fornuftig i helgen, når han spanderte øl, bød meg opp til dans, strøk meg over ryggen og lurte på om jeg ville være med han hjem. Vi har rotet litt for mange år siden, og jeg har vært veldig tiltrukket av han. Da burde han vel heller ikke gjort det da ?

Da var han sikkert ikke edru, det har han blitt i ettertid. Edruen gjør ofte mer fornuftig...

Gjest Flørter'n
Skrevet

Da var han sikkert ikke edru, det har han blitt i ettertid. Edruen gjør ofte mer fornuftig...

Nei, han var nok ikke edru, men han var ikke "dritings" heller da, og vi er voksne, dvs. jeg er 37 og han er 42...., men uansett, så gir han jo tvetydige signaler. Jeg ble ikke med han hjem, men han hadde aldri spurt om det om han ikke ville det. Såpass kjenner jeg han.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...