Gjest jente med besøk av tante rød Skrevet 6. juli 2006 Skrevet 6. juli 2006 hvordan funker det? 0 Siter
Gjest jente med besøk av tante rød Skrevet 6. juli 2006 Skrevet 6. juli 2006 Bruk tampong og bytt den etter bad. æsj, bare stress. Er ikke dass der jeg bader. Og jeg stoler ikke på tamponger, hva sjer hvis det skulle lekke!? 0 Siter
gullfisk Skrevet 6. juli 2006 Skrevet 6. juli 2006 æsj, bare stress. Er ikke dass der jeg bader. Og jeg stoler ikke på tamponger, hva sjer hvis det skulle lekke!? Da lar du være å bade og har på deg et lite skjørt. 0 Siter
Lillemus Skrevet 6. juli 2006 Skrevet 6. juli 2006 Jeg holder meg på land de første 3-4 dagene for da blør jeg så mye. Senere kan jeg bruke tampong og skifte hyppig. Smører du den flate enden (den med snora) inn med vaselin så trekker ikke tampongen vann så lett. 0 Siter
carma Skrevet 6. juli 2006 Skrevet 6. juli 2006 æsj, bare stress. Er ikke dass der jeg bader. Og jeg stoler ikke på tamponger, hva sjer hvis det skulle lekke!? Hva er alternativet ditt da? Å gå uten noen ting? Da vil du i alle fall lekke... 0 Siter
jubalong70 Skrevet 6. juli 2006 Skrevet 6. juli 2006 Man bruker tampong og finner seg en do med jevne mellomrom. 0 Siter
Gjest jente med besøk av tante rød Skrevet 6. juli 2006 Skrevet 6. juli 2006 Hva er alternativet ditt da? Å gå uten noen ting? Da vil du i alle fall lekke... holde seg hjemme? 0 Siter
carma Skrevet 6. juli 2006 Skrevet 6. juli 2006 holde seg hjemme? Men nå spurte du hvordan det funker med mensen på stranda da.. Da regnet jeg ikke med at du hadde tenkt å sitte hjemme :-p Selvfølgelig må du ikke bli sittende inne om sommeren fordi om du har mensen! Du kan jo ikke la deg hemme så mye av det. 0 Siter
lonelyP Skrevet 6. juli 2006 Skrevet 6. juli 2006 Jeg holder meg på land de første 3-4 dagene for da blør jeg så mye. Senere kan jeg bruke tampong og skifte hyppig. Smører du den flate enden (den med snora) inn med vaselin så trekker ikke tampongen vann så lett. Gå mann så smart. Skal jeg huske. Takk for tipset. 0 Siter
Lillemus Skrevet 6. juli 2006 Skrevet 6. juli 2006 Gå mann så smart. Skal jeg huske. Takk for tipset. Det funker faktisk! ) Plukket opp rådet her inne på dol jeg også. 0 Siter
EllaJo Skrevet 6. juli 2006 Skrevet 6. juli 2006 Enten bruker du tampong og skifter etter et evt bad, eller så holder du deg hjemme.. 0 Siter
Gjest Mirandolina Skrevet 6. juli 2006 Skrevet 6. juli 2006 holde seg hjemme? Liker best å holde meg hjemme da jeg også,men det ser jo ut som det er vanlig at folk både bader og går på stranden selv om de har mensen. Så det burde vel ikke hemme oss heller 0 Siter
Gjest ikke bli hjemme Skrevet 6. juli 2006 Skrevet 6. juli 2006 Hvis du bader med tampong, må den skiftes umiddelbart etterpå, for å unngå (fare for) infeksjon. Hvis du ikke vil bade: ha på en kort strandkjole eller en shorts eller noe slikt, vasse i vannkanten og kos deg. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 6. juli 2006 Skrevet 6. juli 2006 Hvis du bader med tampong, må den skiftes umiddelbart etterpå, for å unngå (fare for) infeksjon. Hvis du ikke vil bade: ha på en kort strandkjole eller en shorts eller noe slikt, vasse i vannkanten og kos deg. Jeg spurte faktisk en gynekolog jeg gikk til om akkurat dette med bading og tampong. Hun sa at det ikke var nødvendig å skifte tampong etter hver svømmetur så lenge man bada i salt- eller ferskvann. I basseng var det lurt å skifte ofte. Hvis man var på badestranda i fem timer var det nok å skifte en gang i løpet av den tiden. (Jeg spurte i forbindelse med at vi skulle til Spania på ferie) 0 Siter
Gjest signatura Skrevet 6. juli 2006 Skrevet 6. juli 2006 Liker best å holde meg hjemme da jeg også,men det ser jo ut som det er vanlig at folk både bader og går på stranden selv om de har mensen. Så det burde vel ikke hemme oss heller Du er jo avhengig av å gå til ei strand med toalett da, for å få skiftet den hersens tampongen. Ikke alle strender har slik luksus. Kjedelig å gå en kilometer hver gang en skal skifte liksom. 0 Siter
Gjest Mirandolina Skrevet 6. juli 2006 Skrevet 6. juli 2006 Du er jo avhengig av å gå til ei strand med toalett da, for å få skiftet den hersens tampongen. Ikke alle strender har slik luksus. Kjedelig å gå en kilometer hver gang en skal skifte liksom. Ja sant... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.