Gjest lurerpå deti dag Skrevet 6. juli 2006 Skrevet 6. juli 2006 Jeg er gift. Har lyst til å chatte. Er det å være utro hvis jeg får kontakt med noen? 0 Siter
Gjest MarieLouse Skrevet 6. juli 2006 Skrevet 6. juli 2006 Synes ikke chatting er å være utro, så sant det ikke utveksles intime detaljer, dreier seg over til sex chat e.l. 0 Siter
Lillemus Skrevet 6. juli 2006 Skrevet 6. juli 2006 Hvis du chatter på en måte som tilsier at du ikke vil fortelle det til partneren din er du på svært tynn is ja, etter min mening. 0 Siter
Speak Skrevet 6. juli 2006 Skrevet 6. juli 2006 Generelt sier man jo at dersom man er i tvil på om du er utro, så er du utro. Prøv også å lage en omvent situasjon. Dersom det var din partner som gjorde dette, synes du da h*n er utro? Jeg synes ikke man er utro om man chatter med andre. 0 Siter
carma Skrevet 6. juli 2006 Skrevet 6. juli 2006 Hva mener du med å chatte? Jeg chatter daglig med masse folk, både menn og kvinner, men jeg er aldri utro. Er det cybersex-chatting du snakker om og har lyst til? Om det er utroskap eller ikke er vel først og fremst avhengig av din partners tolking av utroskap. Spør han/henne da vel? 0 Siter
mrxx Skrevet 6. juli 2006 Skrevet 6. juli 2006 Chatting i seg selv er ikke å være utro. Du er først utro hvis dere snakker om sex og at din partner ikke vil at du skal gjøre det. Jeg for min del bryr meg ikke om kona skulle ha nettsex eller snakke om sex. Er ikke akkurat så sjalu av meg. 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 6. juli 2006 Skrevet 6. juli 2006 Ikke i utgangspunktet - jeg snakker med mange hele tiden, men den dagen du har en samtale du ikke _kan_ fortelle partner om - da har du per def. i mine øyne vært utro. 0 Siter
Snacky1365380698 Skrevet 6. juli 2006 Skrevet 6. juli 2006 Hvis du hadde tillatt at din kjæreste chattet på sammen måte med andre damer på nettet, så har vel du og lov. Men grensene her burde vært fastsatt dere i mellom på forhånd (du vet vel godt hva din partner tillatter/ikke tillater). Høres ut som du er i tvil og at du kommer til å gjøre noe som er litt i grenseland. Hadde det virkelig vært så ufarlig, hadde du nok ikke postet dette innlegget. I see trouble, er alt jeg har og si. 0 Siter
Glimtipper Skrevet 6. juli 2006 Skrevet 6. juli 2006 Hvordan kan du tro chatting er å være utro? Det er det samme som å spørre om du er utro om du snakker med andre enn mannen din. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 6. juli 2006 Skrevet 6. juli 2006 Du spør altså om du er utro hvis du snakker med andre mennesker? Selvfølgelig er du det. Når du først har gifta deg burde det ikke være nødvendig å snakke med andre enn sin partner. 0 Siter
Mekri Skrevet 6. juli 2006 Skrevet 6. juli 2006 Du spør altså om du er utro hvis du snakker med andre mennesker? Selvfølgelig er du det. Når du først har gifta deg burde det ikke være nødvendig å snakke med andre enn sin partner. Godt sagt :-) 0 Siter
Gjest Debra irl Skrevet 6. juli 2006 Skrevet 6. juli 2006 Du spør altså om du er utro hvis du snakker med andre mennesker? Selvfølgelig er du det. Når du først har gifta deg burde det ikke være nødvendig å snakke med andre enn sin partner. Hør hør! Da vi gifta vårs sa vi opp telefonabonnementet. Vi har internett kun for å sjekke været, google på matoppskrifter, og jeg har tøyd strikken når vi har blitt enige om at jeg kan være på DOL. Mobilen bruker vi kun for å ringe hverandre- i HØYDEN sende en melding eller to- etter at vi har sjekket hverandres kontaktliste. Sendte og mottatte meldinger viser vi hverandre hver eneste kveld og setter status, før vi legger oss. Vel vitende om at vi har hverandres tillit. ;-))) 0 Siter
Aryane Skrevet 6. juli 2006 Skrevet 6. juli 2006 Kommer vel helt an på hva man chatter om. Når jeg er alene hjemme bruker jeg msn endel til å prate med venner, både kvinnelige og mannlige, har også kontakt med slektninger i andre land som jeg aldri ville hatt kontakt med om det ikke var for internet. Men jeg er helt åpen om det med kjæresten min, har ikke noe å skjule for ham, den dagen jeg har en samtale med seksuelt innhold som jeg ikke vil fortelle ham om, da er jeg etter min mening utro. Ellers blir det vel omtrent det samme som å prate med venner i RL? 0 Siter
Prozak Skrevet 6. juli 2006 Skrevet 6. juli 2006 Hør hør! Da vi gifta vårs sa vi opp telefonabonnementet. Vi har internett kun for å sjekke været, google på matoppskrifter, og jeg har tøyd strikken når vi har blitt enige om at jeg kan være på DOL. Mobilen bruker vi kun for å ringe hverandre- i HØYDEN sende en melding eller to- etter at vi har sjekket hverandres kontaktliste. Sendte og mottatte meldinger viser vi hverandre hver eneste kveld og setter status, før vi legger oss. Vel vitende om at vi har hverandres tillit. ;-))) *LOL* Meget bra :-) "........................................" 0 Siter
Gjest trultemor26 Skrevet 6. juli 2006 Skrevet 6. juli 2006 De fleste man treffer på chattesteder på nettet er som regel ute etter kjæreste eller en flørt eller elsker/elskerinne har jeg fått inntrykk av. Så jeg skjønner hvorfor du spør her. Tror jeg hadde begynt å lure hvis min sambo plutselig hadde begynt å chatte hyppig med en villt fremmed av det motsatte kjønn. Prøv å finn en i samme situasjon som deg selv? En som ønsker en å chatte med. F.eks sleng ut msn-adressen din her så får du sikkert noen som vil chatte med deg. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 6. juli 2006 Skrevet 6. juli 2006 Hør hør! Da vi gifta vårs sa vi opp telefonabonnementet. Vi har internett kun for å sjekke været, google på matoppskrifter, og jeg har tøyd strikken når vi har blitt enige om at jeg kan være på DOL. Mobilen bruker vi kun for å ringe hverandre- i HØYDEN sende en melding eller to- etter at vi har sjekket hverandres kontaktliste. Sendte og mottatte meldinger viser vi hverandre hver eneste kveld og setter status, før vi legger oss. Vel vitende om at vi har hverandres tillit. ;-))) Nettopp! 0 Siter
Gjest Tja..! Skrevet 6. juli 2006 Skrevet 6. juli 2006 Nei, men hva mener du med "kontakt med noen"? 0 Siter
Gjest MarieLouse Skrevet 6. juli 2006 Skrevet 6. juli 2006 Hør hør! Da vi gifta vårs sa vi opp telefonabonnementet. Vi har internett kun for å sjekke været, google på matoppskrifter, og jeg har tøyd strikken når vi har blitt enige om at jeg kan være på DOL. Mobilen bruker vi kun for å ringe hverandre- i HØYDEN sende en melding eller to- etter at vi har sjekket hverandres kontaktliste. Sendte og mottatte meldinger viser vi hverandre hver eneste kveld og setter status, før vi legger oss. Vel vitende om at vi har hverandres tillit. ;-))) Det var voldsom til kontroll da du. Hvis dere har tillitt til hverandre trenger dere vel ikke kun ringe hverandre, og kun sende sms til hverandre. Hva med hhv venninner og venner... Herregud. sånn kunne jeg aldri hatt det. Det er virker mer som en tvangstrøye enn et sunt forhold.... 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 6. juli 2006 Skrevet 6. juli 2006 Det var voldsom til kontroll da du. Hvis dere har tillitt til hverandre trenger dere vel ikke kun ringe hverandre, og kun sende sms til hverandre. Hva med hhv venninner og venner... Herregud. sånn kunne jeg aldri hatt det. Det er virker mer som en tvangstrøye enn et sunt forhold.... Tror kanskje Debra irl spøker litt her. 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 6. juli 2006 Skrevet 6. juli 2006 Hør hør! Da vi gifta vårs sa vi opp telefonabonnementet. Vi har internett kun for å sjekke været, google på matoppskrifter, og jeg har tøyd strikken når vi har blitt enige om at jeg kan være på DOL. Mobilen bruker vi kun for å ringe hverandre- i HØYDEN sende en melding eller to- etter at vi har sjekket hverandres kontaktliste. Sendte og mottatte meldinger viser vi hverandre hver eneste kveld og setter status, før vi legger oss. Vel vitende om at vi har hverandres tillit. ;-))) Hihi, ukens innlegg! Sånn skal det være. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.